on

Cumparatorii online din Europa prefera sa achizitioneze de la retaileri internationali

05 februarie, 2018

comenteaza trimite unui prieten printeaza

UPS (NYSE: UPS) – Șapte din 10 cumpărători online din Europa au făcut achiziții de la comercianți internaționali, principalele motive fiind prețurile mai bune și dorința de a cumpăra un anumit brand sau produs. Potrivit studiului anual UPS Europe Pulse of the Online Shopper™  din 2017, aceste rezultate confirmă nu doar oportunitățile de care pot beneficia comercianții care intră în contact cu clienți din diferite țări, ci și necesitatea oferirii unei game largi de servicii personalizate pentru a satisface așteptările cumpărătorilor online.

Studiul arată că argumentele principale ale cumpărătorilor, atunci când fac achiziții de la comercianți dintr-o altă țară includ: siguranța plăților (75%); precizarea clară a costului total al comenzii, inclusiv taxele și comisioanele (72%); o politică de retur transparentă (63%); conversia prețurilor în moneda locală (63%) și rapiditatea livrării (62%).

„Datorită internetului, activitatea de shopping a devenit globală, permițând comercianților să-și plaseze și să-și vândă produsele clienților din întreaga lume. Cercetările noastre arată că aproape trei sferturi dintre cumpărătorii europeni online fac achiziții din alte țări. Acest lucru oferă nenumărate oportunități atât pentru micii comercianți, cât și pentru retailerii mari care doresc să-și extindă afacerile”, a declarat Abhijit Saha, vicepreședinte Marketing, UPS Europe. „Misiunea UPS este de a-i ajuta pe aceștia să facă afaceri oriunde în lume la fel de ușor ca în țara de origine”.

Potrivit studiului UPS, majoritatea cumpărătorilor europeni online (96%) au făcut achiziții din marketplace, adică platforme online pentru terți comercianți. 67% dintre aceștia au menționat ca motive pentru cumpărarea din marketplace și nu de la un retailer, prețurile mai bune, iar 43% au indicat gama mai largă de produse din fiecare categorie.

Mai mult de jumătate (52%) dintre cumpărătorii online din Europa iau în considerare opțiunile de livrare oferite atunci când caută și selectează produse online, în timp ce 75% cred că returul gratuit este important. În plus, 63% dintre cumpărători sunt interesați de serviciile de expediere a coletelor în locații alternative cu program prelungit, dacă taxele sunt mai mici decât în cazul livrării la domiciliu.

Retailerii trebuie să adopte o abordare „mobile first”, deoarece gradul de utilizare a smartphone-urilor pentru efectuarea de cumpărături este în creștere. Potrivit studiului, 43% dintre utilizatorii de smartphone au făcut achiziții de pe telefon. Cumpărătorii online folosesc dispozitivele mobile pentru mai multe activități legate de shopping, inclusiv pentru a localiza magazine sau pentru a obține informații legate de anumite magazine (78%), pentru a urmări o comandă (78%) și pentru a compara prețurile (75%).

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Peste o mie de familii au renuntat la caldura si apa calda pe timpul iernii - 15 DECEMBRIE 2008 Peste o mie de familii au renuntat la caldura si apa calda pe timpul iernii - 15 DECEMBRIE 2008
Viitorul middle-class: locuinte mici in turnuri Viitorul middle-class: locuinte mici in turnuri
Brico Depot lanseaza Imandra, solutia inovatoare pentru o baie ca la carte Brico Depot lanseaza Imandra, solutia inovatoare pentru o baie ca la carte
La vanzarea apartamentelor, fondul de rulment se restituie La vanzarea apartamentelor, fondul de rulment se restituie
Wienerberger planifica sa isi extinda afacerea cu caramida in Romania Wienerberger planifica sa isi extinda afacerea cu caramida in Romania
Vinzari duble de aer conditionat Vinzari duble de aer conditionat

Vezi mai multe articole