on

HORNBACH inaugureaza Targul de Craciun cu peste 1.000 de produse specifice sarbatorilor de iarna

04 noiembrie, 2020

comenteaza trimite unui prieten printeaza

 

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, pastreaza traditia si, pentru al 13-lea an consecutiv, anunta deschiderea Targului de Craciun in cele sapte magazine pe care le detine in Romania. Acesta va aduce, cu ocazia editiei 2020, peste 1.000 de produse diferite special dedicate sarbatorilor de iarna.

 

Targul este deschis clientilor incepand cu data de 1 noiembrie 2020, pana la inceputul lunii ianuarie 2021 si va fi amplasat pe o suprafata de aproximativ 150 mp, in zona de gradina a fiecarui magazin.

 

„Sortimentul din acest an cuprinde peste 1.000 de articole dedicate Craciunului. Printre acestea se numara 30 de modele de brazi artificiali, peste 31.000 de metri de beteala in diverse culori si forme, mai mult de 150 de modele de globuri de Craciun simple sau cu LED, din materiale precum sticla, plastic, catifea si lemn, globuri pictate manual si peste 90 de tipuri de lumanari de Craciun. Pe langa acestea, vom aduce si in acest an un sortiment bogat de brazi naturali importati din Danemarca“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach Romania.           

 

Reprezentantul companiei a mai afirmat ca, in acest an, in interiorul Targului de Craciun au fost amenajate suprafete tematice ce marcheaza principalele directii in decorarea cu ocazia sarbatorilor de iarna. Astfel, tematica Familie este una traditionala, axata pe decoratiuni in culori precum verde, rosu sau auriu. Tematica de amenajare Elegant aduce un aer modern si propune culori precum roz, lila sau auriu, in timp ce tematica Natur aduce decoratiuni sub gama de culori maro, antracit, albastru inchis.  De asemenea, sortimentul premium de produse de iluminat dedicat Craciunului va fi expus sub o forma speciala, de tipul shop-in-shop, pentru a fi mai prietenoasa pentru clienti si mai usor de accesat.

 

Pe langa produsele destinate amenajarii interioare, Hornbach propune si in acest an o gama variata de articole speciale pentru decorarea gradinilor si a spatiilor exterioare precum instalatii, figurine de mari dimensiuni si decoratiuni in ton cu atmosfera de sarbatoare.

„O alta categorie de produse care va avea succes in acest an este cea a globurilor de sticla pictate manual, produse in Romania. Acestea sunt inspirate din povestile si traditiile locale si suntem siguri ca vor fi apreciate de clientii nostri. De asemenea, instalatiile de brad SMART ce pot fi programate de la distanta vor fi indragite de clienti“, a mai spus  Mugurel-Horia Rusu.

 

Acesta a subliniat, de asemenea, ca in topul celor mai vandute produse vor si in acest an de suporturile de brad cu rezervor de apa, clopoteii de Craciun personalizati si decoratiunile pentru brad de tip agatatoare.

 

„Ca in fiecare an, mizam pe impactul pozitiv pe care il va avea Targul de Craciun asupra cifrei de afaceri a companiei. Este important de mentionat ca toate produsele disponibile in cadrul zonei special amenajate pentru sarbatorile de iarna pot fi comandate si in magazinul nostru online, fiind astfel accesibile unui numar cat mai mare de clienti din intreaga tara“, a completat Mugurel-Horia Rusu.

 

 

Potrivit afirmatiilor sale, o parte din produsele destinate Craciunului provine si de la furnizori locali.

 

 

###

 

Despre grupul Hornbach

 

Fondata in anul 1877, Hornbach este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 6 generatii. In acest moment, concernul detine 161 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit si magazine online, in 9 tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elvetia, Suedia, Slovacia si Romania), dintre care 7 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara, Sibiu si Oradea).

 

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. Hornbach le garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment, iar consilierea oferita de specialistii companiei direct la raft si serviciile puse la dispozitie in fiecare magazin sunt foarte apreciate.

 

Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructii si produse de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), Hornbach isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, Hornbach este considerat un angajator de top, in acest moment avand aproximativ 22.000 de angajati care contribuie la succesul companiei.

###

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Blocul mic si nou se bate la pret cu cartierul mare Blocul mic si nou se bate la pret cu cartierul mare
Solutie anticriza: chirias in propria locuinta - 18 DECEMBRIE 2008 Solutie anticriza: chirias in propria locuinta - 18 DECEMBRIE 2008
Romanii sunt interesati in continuare sa-si cumpere o locuinta Romanii sunt interesati in continuare sa-si cumpere o locuinta
Raiffeisen: dobanda promotionala la creditele imobiliare in franci elvetieni Raiffeisen: dobanda promotionala la creditele imobiliare in franci elvetieni
HubDesign – locul ideal pentru evenimentul tau corporate! HubDesign – locul ideal pentru evenimentul tau corporate!
In 2007, pretul locuintelor din Romania va creste cu peste 9% In 2007, pretul locuintelor din Romania va creste cu peste 9%

Vezi mai multe articole