KUMA “How is made?”

06 iunie, 2018

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Combinarea cu succes a esteticii si functionalitatii reprezinta caracteristicile esentiale ale colectiilor moderne. KUMA este una dintre companiile care investesc in crearea de produse contemporane, a caror valoare este data de versatilitate si solutii personalizate. Colectiile sale expresive, dar minimaliste, sunt rezultatul unei cercetari continue in materie de design.

Pentru a intelege drumul parcurs de un obiect de design pana la atingerea perfectiunii, am intrat in universul KUMA.

KUMA produce local lavoare, cazi de baie, blaturi pentru bucatarie cu chiuveta turnata continuu, cu ajutorul unor tehnologii inovatoare si manopera 100% romaneasca, designul find de inspiratie scandinava.

Prima etapa in ceea ce priveste procesul de realizare al produselor KUMA consta in analizarea obiectului, conform cerintelor clientului. KUMA, din punct de vedere al logisticii, poate realiza orice produs din portofoliu (lavoar pentru baie sau blat de bucatarie) personalizat pe spatiul clientului. Astfel, produsul va fi unul unicat, adaptat perfect spatiului si la un pret competitiv.

Pentru realizarea unui lavoar, in primul rand se alege o forma de bazin din cele 85  aflate in portofoliul KUMA. Mai apoi, se trece la alegerea materialului, din cele 10 grupe. Toate materialele sunt testate si au declaratii de performanta, astfel incat clientii KUMA sa se poata familiariza cu proprietatile acestora si cu modul in care trebuie sa le intretina. Reputatia produsului este data si de aceasta transparenta in comunicarea cu clientul final.

Blaturile de bucatarie urmeaza aceeasi procedura de productie, frumusetea si unicitatea unui blat KUMA sunt conferite de continuitatea dintre chiuveta si blat, realizata printr-o turnare continua. Nu se alipeste si nu se incastreaza nimic, iar design-ul promovat este unul scandinav, caracterizat de minimalism, linii suple, fluide, KUMA fiind o companie daneza care produce in Romania. 

Liniile de productie si procesele aferente sunt gandite astfel incat sa ofere o flexibilitate inalta. De exemplu, exista produse care variaza ca lungimi intre 60 cm si 420 cm, in functie de spatiul in care acestea vor fi integrate. De asemenea, KUMA produce si lavoare destinate proiectelor de office building/spatii publice mari, care necesita pe acelasi blat mai multe forme de boluri. Si in acest caz, logistica KUMA poate gestiona procesele de productie pentru toate cele 85 de forme, care pot fi turnate continuu in lavoare duble, triple, etc. Imaginatia arhitectilor este transpusa in practica cu succes de KUMA, iar sloganul „Fii Diferit, Alege Design-ul, Alege KUMA” completeaza tabloul despre o firma in continua expansiune. Cele mai multe proiecte sunt realizate impreuna cu arhitecti si designeri romani, aceasta cooperare oferind un plus de valoare.

Fluxul de productie implica resurse atat in tehnologie de ultima generatie - un exemplu ar fi masinile de turnat automate, dar si resurse umane cu pregatire inalta. KUMA acorda o atentie deosebita angajatilor sai si pregateste personal calificat, care sa obtina o expertiza de top si sa reprezinte cu succes brand-ul. KUMA investeste permanent in dezvoltarea personala a angajatilor si creeaza un mediu propice imbunatatirii constante a abilitatilor acestora. 

Clientii se bazeaza pe procesele de logistica ale KUMA. Clientii mari au cerinte pe masura in ceea ce priveste logistica, durata si garantarea livrarii, dar si gestionarea sistemelor lor.  KUMA a pus la punct sisteme informatice foarte bune care  satisfac cerintele clientilor referitoare la transferul de date, programele de analiza si control si alte aspecte.

Succesul KUMA se datoreaza perseverentei in realizarea unor produse de inalta calitate. KUMA realizeaza produse exclusiviste, iar calitatea trebuie sa fie pe masura. In acest sens, compania a obtinut inca din  2005 certificarea ISO 9001 iar in 2009 certificarea CE, care a fost revizuita dupa ultimul standard in vigoare din 2015.

De asemenea, KUMA Romania detine si acreditarea „Strongest in Romania” realizata de Credit Info, o institutie nordica. Astfel, KUMA se numara printre cele 4% companii romanesti analizate, care indeplinesc cateva criterii importante in lumea business-ului si a parteneriatelor solide: cifra de afaceri, profitabilitatea, rentabilitatea capitalului, lichiditatea curenta, istoric pozitiv in relatia cu clientii externi.

Fabricarea in Romania si caracterul inovator al produselor reprezinta caracteristici ale produselor KUMA care au construit o poveste de succes in domeniul conceptelor pentru baie si bucatarie. Compania continua sa exploreze cele mai rafinate concepte de design, fiind intotdeauna in pas cu cele mai noi tendinte si oferind clientilor produse de cea mai inalta calitate.

Be different. Choose design. Choose KUMA.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

83 milioane de euro, impozite din tranzactii imobiliare in 2006 83 milioane de euro, impozite din tranzactii imobiliare in 2006
Mai scad preturile apartamentelor din Bucuresti pe site-urile de anunturi? Mai scad preturile apartamentelor din Bucuresti pe site-urile de anunturi?
PRIMUL CONCURS DE DESIGN DE PRODUS PENTRU ARHITECȚI! PRIMUL CONCURS DE DESIGN DE PRODUS PENTRU ARHITECȚI!
Mai e loc de ieftiniri pe piata imobiliara - 16 Noiembrie 2009 Mai e loc de ieftiniri pe piata imobiliara - 16 Noiembrie 2009
Locuinte scumpe pentru clasa medie   Locuinte scumpe pentru clasa medie
Ariston Thermo Group a raportat in 2016 un business de 1,43 miliarde euro si o crestere a profitului la 83 milioane euro Ariston Thermo Group a raportat in 2016 un business de 1,43 miliarde euro si o crestere a profitului la 83 milioane euro

Vezi mai multe articole