Noutati

Schneider Electric

Schneider Electric lansează opțiuni de baterii Li-ion

22 august, 2016

Bucureşti, iunie 2016 – Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei şi automatizări, a decis să utilizeze baterii cu litiu-ion (Li-ion) ca o alternativă la bateriile clasice cu plumb și acid (VRLA) pentru majoritatea soluțiilor UPS trifazate din portofoliul său. „Deși bateriile VRLA rămân tehnologia dominantă de stocare a energiei în UPS-uri datorită preţurilor mici şi fiabilităţii ridicate, bateria litiu-ion devine o opţiune din ce în ce mai atractivă pentru un segment tot mai mare de clienţi”, spune Pedro Robredo, Vice President Secure Power Systems, Schneider Electric. „Deşi preţurile iniţale rămân mai ridicate în comparaţie cu cele ale bateriilor VRLA, diferenţa de cost s-a redus semnificativ în ultimii ani. Mai mult decât…

mai mult >
Velis Evo

Ariston Thermo lanseaza noile modele de boilere cu design special VELIS Evo

12 august, 2016

București, 18 iulie 2016 Ariston Thermo România, liderul pieţei locale de centrale termice şi boilere electrice, completează gama de boilere electrice cu două noi modele performante, care, datorită tehnologiilor utilizate și designului unic, se adresează segmentului de clienţi premium, ce îşi doresc produse exclusiviste care conferă confort şi economii, dar, în acelaşi timp, completează în mod armonios ambientul locuinţei. Astfel, noile modele Velis Evo și Velis Evo Plus mențin caracteristicile de bază ale gamei din care fac parte și prezintă un design minimalist, de top. De asemenea, modelul Velis Evo Plus are un aspect cromat unic, aducând un plus de eleganţă şi stil în orice tip de ambientare. Un alt elemente diferenţiator pentru gama Velis este faptul ca toate…

mai mult >
Mihai Marcu - Medlife

MedLife a inregistrat in primul semestru afaceri de 58,72 milioane euro

12 august, 2016

MedLife a înregistrat în primul semestru afaceri de 58,72 milioane euro, în creștere cu 32,7% față de aceeași perioadă a anului trecut Compania a semnat o nouă tranzacție și va contracta un nou credit pentru achiziții în valoare de 20 milioane euro 4 august, București: MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, anunță rezultatele financiare aferente primului semestru din acest an, raportând o cifră de afaceri cumulată la nivel de grup în valoare de 58,72 milioane euro, în creștere cu 32,7% față de aceeași perioadă din 2015, când compania a înregistrat o cifră de afaceri de 44,25 milioane euro. “În ultima perioadă am avut o activitate foarte intensă și ne-am consolidat poziția, atât prin proiecte de tip green field, cât și prin…

mai mult >
Ariston Thermo

Studiu Ariston Thermo: Piata de centrale termice se maturizeaza

12 august, 2016

Studiu Ariston Thermo: Piaţa de centrale termice se maturizează – peste o treime din achiziţii sunt reprezentate de înlocuire • 40% din achiziţiile de centrale termice sunt făcute de familiile care se debranşează de la sistemul centralizat • Ce contează cel mai mult pentru români atunci când cumpără o centrală termică – preţul nu mai este la fel de important • 60% dintre cumpărători fac alegerea singuri, iar 33% iau decizia alături de un instalator • Magazinele care oferă soluţia completă - preferate în procesul de achiziție București, 8 august 2016 O bună parte dintre familiile care aleg instalarea unei centrale termice pe gaz iau această decizie deoarece îşi doresc independenţă şi renunţă la sistemul centralizat de încălzire, potrivit unui…

mai mult >
Andreea Mihai - Carrefour Romania

Noua gama de produse de gatit

12 august, 2016

București, 11 august 2016: În perioada 11 august - 19 octombrie, în hipermarketurile şi supermarketurile grupului Carrefour şi în BILLA, recent preluată, clienții pot cumpăra cu până la 80% reducere, gama de produse MasterChef, recomandate de Petru Buiuca, primul câștigător MasterChef România. Campania le oferă clienților posibilitatea de a achiziționa produse de cea mai bună calitate și precizie, cu care să transforme gătitul într-o adevărată artă și plăcere. “Carrefour caută constant noi modalități prin care să îmbunătățească viețile clienților săi, propunând soluţii cât mai ușoare și mai practice. Prin această campanie promoțională ne dorim să transformăm experiența culinară a clienților noștri și a familiilor lor într-una cât mai…

mai mult >