Noutati

on

Saptamana viitoare incepe PADINA FEST, festivalul de la inaltime

20 iulie, 2015

Joia viitoare (23 iulie 2015) incepe cea de a sasea editie de PADINA FEST, eveniment creat pentru iubitorii de muzica si de activitati sportive montane, pentru toti cei care iubesc si ocrotesc natura. Conform traditiei, in timpul zilei au loc evenimente sportive si activitati recreationale din cele mai indraznete - Maratonul Bucegilor, catarari pe stanca, rapel sau tiroliene, ateliere de aventura, iar serile sunt dedicate in exclusivitate concertelor. Joi vor urca pe scena Padina Fest 3 trupe la inceput de drum: The Purple Dandies, Gray Matters si Posta Mare (Timisoara). Noaptea de vineri va fi rock, astfel ca pe 24 iulie vor sustine concerte cele mai bune trupe de rock si alternative ale momentului: Alternosfera, Luna Amara, Robin and the Backstabbers, Firma. Sambata seara va avea loc traditionalul…

mai mult >
on

Concursul National al Montatorilor de Pardoseli din Romania si Expozitia Art Floors 2015

06 iulie, 2015

Asociația Montatorilor de Pardoseli din România (AMPR), cu sprijinul EUFA P+F (Professional Training in Parquet Laying and Flooring Technology Europe e.V. – Asociația Europeană pentru Promovarea Pregătirii Profesionale a Montatorilor de Parchet și a Montatorilor de Pardoseli), va organiza între 19 și 23 septembrie o nouă ediție a Concursului Național al Montatorilor de Pardoseli din România, respectiv expoziția specializată Art Floors 2015, cele două evenimente reprezentând deja o tradiție și manifestare majoră în viața branșei pardoselilor profesionale. Arbirajul competiției este asigurat de EUFA P+F, prin prezența personală a președintelui acestui for, domnul Heinz Brehm, și a altor doi arbitri germani, iar concursul va avea două secțiuni: Pardoseli din lemn…

mai mult >
on

Praktiker lanseaza o noua campanie promotionala cu mii de premii de sezon

06 iulie, 2015

București, iulie 2015 - Praktiker lansează campania promoțională a lunii iulie, prin care toți clienții care achiziționează produse în valoare de peste 200 RON primesc automat 1 L de bere Bucegi®. Campania se desfășoară în colaborare cu HEINEKEN România, în perioada 1 - 31 iulie 2015, în toate magazinele Praktiker din București și din ţară. “Obiectivul nostru este să creăm o experiență de cumpărare completă pentru clienții Praktiker. Astfel, oferim o gamă extinsă de peste 40 000 de produse și servicii conexe, aducem tot timpul produse noi și ne extindem rețeaua, și poate cel mai important, oferim un preț corect. În plus, clienții care fac cumpărături în magazinele Praktiker primesc întotdeauna și un cadou” a declarat Mirela Ochiană, Marketing…

mai mult >
on

MAPEI Romania, crestere de 9% a cifrei de afaceri în 2014

03 iulie, 2015

Bucureşti, 1 iulie 2015 – MAPEI România, compania locală a concernului italian MAPEI, aînregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 40,01 milioane de lei, în creştere cu 9% faţă de rezultatul pecare-l obţinuse cu un an înainte. Evoluţia companiei a contrastat puternic cu scăderea de ansambluînregistrată anul trecut de piaţa construcţiilor, de aproape 7% conform datelor oficiale. “Printr-o coincidenţă, creşterea noastră a fost practic identică celei înregistrate la nivel globalde MAPEI, afacerile grupului crescând de la 2,1 miliarde de euro în 2013, la 2,3 miliarde de euro în2014”, a comentat Florin Ciobanu, directorul general al MAPEI România. De asemenea, compania a încheiat anul 2014 în registru pozitiv din punct de vedere alprofitului, după ce 2013 adusese…

mai mult >
on

Praktiker România lansează noua campanie de imagine “Avem tot confortul pentru acasă”

22 iunie, 2015

Bucureşti, iunie, 2015 - Praktiker România a lansat noua campanie de imagine “Avem tot confortul pentru acasă”, ce susține repoziționarea brandului pe un teritoriu emoțional, relevant și distinct, în segmentul “Do It Yourself”. Campania a fost lansată printr-o serie de trei spoturi TV ce continuă să ofere noi valențe ideii de atașament al românilor pentru locuințele lor, mesaj central al campaniei umbrelă “De la casă la acasă” demarate în 2014. “Obiectivul principal al campaniei este consolidarea poziției brandului în noul context al pieței de bricolaj. Întărim cu această ocazie promisiunea Praktiker, aceea de a oferi o foarte mare varietate de produse la prețuri accesibile, prin care clienții își pot transforma spațiul personal în acasă”, a…

mai mult >