Noutati

on

Praktiker a inregistrat in T1 vanzari cu 12,4% mai mari decat in aceeasi perioada a anului trecut

07 mai, 2015

Praktiker România încheie primul trimestru din 2015 cu o creștere de 12,4% a vânzărilor, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. După preluarea companiei de către omul de afaceri de origine turcă Omer Susli, la sfârșitul lunii februarie 2014, rezultatele evolutive au început să apară, ca urmare a programului de optimizare și de repoziționare a brandului Praktiker pe piața de DIY. Praktiker a încheiat 2014 cu o creștere totală a vânzărilor de aproximativ 3,2% față de anul precedent. Acesta a fost primul an cu creșteri în vânzări pentru companie, după patru ani consecutivi de scădere. Trendul crescător al vânzărilor s-a menținut și în primul trimestru al acestui an. Astfel, pe lângă evoluția cifrelor de vânzări, Praktiker România declară pentru…

mai mult >
on

ROCHE BOBOIS deschide primul showroom in Bucuresti

29 aprilie, 2015

București, 28 aprilie 2015 – Compania franceză Roche Bobois, lider mondial în retail și design de mobilier și decorațiuni de lux a deschis azi primul magazin în București. Impresionantul showroom, care se întinde pe o suprafață de 600 mp, este amplasat în centrul orașului și este conceput pentru a permite clienților să experimenteze direct stilul de viață francez – L’Art de Vivre. “Cererea în continuă creștere pentru mobilier de lux din partea clienților români cu gusturi rafinate a stat la baza deciziei noastre de a lansa un brand precum Roche Bobois în România. Suntem încântați să expunem produsele și obiectele Roche Bobois, brand recunoscut pentru creativitatea, calitatea și inovația de care a dat dovadă în permanență. Sperăm ca amprenta noastră…

mai mult >
on

Targul BIFE-SIM – crestere cu 5% fata de editia precedenta

28 aprilie, 2015

In luna septembrie la ROMEXPO are loc cel mai mare eveniment dedicat industriei de mobila – BIFE – SIM – Targ international de mobila, echipamente si accesorii. Companii importante din Romania si din strainatate isi rezerva deja spatiile de expunere si se pregatesc sa impuna tedintele in domeniu pentru urmatoarea perioada. Interes ridicat pentru participarea la BIFE-SIM Incepute in luna martie, inscrierile la BIFE-SIM continua in ritm alert, iar din centralizarile organizatorilor rezulta un interes crescut pentru participarea la eveniment. Pana in acest moment, se observa un trend ascendent fata de editia precedenta, cresterea fiind de 5% atat in ceea ce priveste numarul de expozanti, cat si suprafata de expunere, 68 de companii din Romania si din strainatate ocupand deja o suprafata…

mai mult >
on

Tefal lanseaza Effectis – Combinatia de ingeniozitate si performanta in slujba rezultatelor excelente

23 aprilie, 2015

Calcatul rufelor pare un joc de strategie cu 10 nivele, greu de trecut? Tefal asculta dorintele consumatorilor sai de fiecare data, iar nevoia de eficienta si rapiditate in calcatul rufelor se traduce prin gama de statii de calcat Effectis. Astazi, cand cele mai mari obstacole pe care le intampini atunci cand vrei sa cumperi o statie de calcat raman dimensiunea si pretul, Tefal lanseaza Effectis - prima gama de statii de calcat compacte si cu incalzire rapida, care ofera performante tehnice de nivel inalt la un pret accesibil. Effectis aduce la un loc beneficiile unei statii de calcat de inalta presiune intr-un aparat ultracompact, cu un design inovativ: o statie de calcat al carui abur de inalta presiune patrunde usor tesatura pentru a elimina si cele mai incapatanate cute, de pe cele mai…

mai mult >
on

Miele este cel mai bun brand corporate în 2015 - Distincția a fost obținută în cadrul Premiilor Best Brands, acordate anual în Germania

17 aprilie, 2015

Miele, compania numărul unu în producţia de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, este cel mai bun brand corporate în 2015. Distincția „Beste Unternehmensmarke 2015” („Best corporate brand 2015”) a fost câștigată în cadrul Premiilor Best Brands, acordate anual în Germania. Printre brandurile nominalizate s-au numărat companii din industrie precum Bosch/Siemens, Liebher și branduri auto precum Audi, BMW și Porsche. „Acest premiu recunoaște încrederea pe care consumatorii o acordă produselor Miele și este astfel cea mai valoroasă distincție pe care o companie o poate primi”, declară Loredana Butnaru, Director Vânzări Miele România. „Succesul Miele în întreaga lume este rezultatul unei istorii de peste 100 de ani a brandului și a strategiei…

mai mult >