on

Ariston Thermo Romania intra pe segmentul cladirilor comerciale si industriale prin lansarea brandului german ELCO

24 mai, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Ariston Thermo România, liderul pieței autohtone de centrale termice pe gaz și boilere electrice, anunță intrarea pe un nou segment de piață prin lansarea, pe plan local, a brandului german ELCO, achiziționat de către Grup în urmă cu 16 ani. Astfel, începând cu acest an, Ariston Thermo România va furniza sisteme destinate aplicațiilor comerciale, industriale sau rezidențiale mari.

“Până în acest moment, pe piața din România, Ariston era prezent doar cu gama de produse destinate uzului domestic. Dezvoltarea accelerată din ultimii ani a pieței de real estate pe segmentele office, industral, comercial și rezidențial ne-a determinat să luăm decizia de a aduce pe plan local o gamă de produse care să răspundă cerințelor pe aceste aplicații. Astfel, din această primăvară, gama noastră de produse include brandul german ELCO, cu o tradiție de 80 ani”, a declarat Cătălin Drăguleanu, Country Manager Ariston Thermo România.

Gama de produse ELCO include cazane în condensare, arzătoare, pompe de căldură, panouri solare, rezervoare, controlere și automatizări, oferind soluții și sisteme de încălzire eficiente pentru spații comerciale și rezidențiale, pentru toate tipurile de energie: gaz, petrol sau energie regenerabilă.

“Gama ELCO este foarte largă la nivel internațional, însă în acest moment lansăm pe piața din România doar cazane ce pot acoperi un necesar de puteri de până la 7.500 KW. În acest fel, ELCO deschide pentru Ariston Thermo România oportunități în segmentul comercial și al aplicațiilor mari, segment în creștere continuă în țara noastră”, a mai spus Drăguleanu.

Potrivit afirmațiilor sale, produsele nou lansate sunt cazanul mural Thision L Eco (în gama de puteri 70-100-120 KW) și cazanele de pardoseală Trigon XL (în gama de puteri 140-540 KW) și R3400-R3600 (în gama de puteri  572-1900 KW).

Principalele proiecte vizate prin lansarea produselor ELCO

Analizele Ariston Thermo România au arătat, mai ales în 2016, o creștere a investițiilor pe segmentele office, comercial și chiar logistic, determinată mai ales de intrarea pe piața locală a tot mai multor companii internaționale sau de intensificare a prezenței pentru cele existente. De asemenea, segmentul rezidențial a cunoscut un avans semnificativ, mai ales în ceea ce privește ansamblurile de mari dimensiuni.

“Principalele proiecte pe care le vizăm, odată cu introducerea brandului ELCO în portofoliul nostru, sunt cele comerciale, industriale, administrative și rezidențiale, precum clădiri de birouri, centre comerciale, spitale, hoteluri, stadioane, clădiri de apartamente”, a subliniat reprezentantul Ariston Thermo România.

Cătălin Drăguleanu a mai afirmat, de asemenea, că piața cazanelor comerciale a înregistrat creșteri constante în ultimii ani, atât din punct de vedere cantitativ, cât și valoric, avans care are la bază construcțiile noi (clădiri de birouri, spații comerciale, proiecte rezidențiale mari), dar și înlocuirile cazanelor mai vechi.

“Și pe acest segment, la fel ca și în cazul centralelor termice de apartament, se observă o tendință către echipamente eficiente, în condensare, motiv pentru care gama de cazane ELCO include doar modele cu eficiență ridicată. Am decis să lansăm o gamă de cazane în condensare pentru a fi în linie cu strategia grupului de a avea, până în anul 2020, 80% din cifra de afaceri realizată din vânzarea de echipamente cu eficiență ridicată sau care utilizează energii regenerabile”, a mai spus Cătălin Drăguleanu.

În ceea ce privește cerințele clienților pe segmentul centralelor termice industriale, acestea sunt legate de o eficiență ridicată, emisii de noxe scăzute, fiabilitate și un raport pozitiv putere - amprentă la sol. Însă, unul dintre principalele criterii luate în considerare la alegerea sistemului este suportul oferit în alegerea și configurarea soluțiilor, dar și asigurarea de mentenanță.

De asemenea, raportat la tipurile de proiecte dezvoltate în România pe segmentele vizate de brandul Elco, cele mai solicitate produse vor fi cele cu puteri cuprinse între 400 și 1000 kw.

“Odată cu lansarea brandului german ELCO și introducerea pe piața locală a produselor destinate proiectelor mari, vom raporta și un impact pozitiv în cifra de afaceri a companiei, deoarece estimăm că noua gamă de produse va ocupa în scurt timp un procent important în business-ul Ariston Thermo România“, a mai spus Cătălin Drăguleanu.

Principalele proiecte de referință ale brandului ELCO

ELCO, subsidiară a Ariston Thermo Group începând cu anul 2001, a fost fondată în 1928 şi reprezintă una dintre principalele mărci europene și germane pentru soluţii de încălzire colective şi comerciale. Compania oferă soluţii de încălzire excelente pentru renovare, modernizare şi clădiri noi, cu aplicaţii ce variază de la apartamente la complexe comerciale şi fabrici industriale mari, având peste 1,7 milioane de sisteme de încălzire instalate în Europa.

“ELCO este un pionier la nivel global în tehnologia de încălzire şi lider de piaţă în Elveţia, soluţiile sale de încălzire incluzând tehnologii inteligente pentru economie de energie, proiectate pentru a satisface cerinţele individuale ale proiectelor”, a afirmat Drăguleanu.

Printre proiectele de referință din întreaga lume în care se regăsesc soluțiie Elco se numără: Satul Olimpic din Soci, Perfect Administration Residence din Beijing, Primăria și Opera din Lyon, Satul Olimpic din Beijing, Stadionul Parkstad-Limburg din Kerkrade, Spitalul Sf. Maria din Ludwigshafen, EuroAirport din Basel și multe altele.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Cadastrul se va obtine mai repede si mai ieftin in sedii noi Cadastrul se va obtine mai repede si mai ieftin in sedii noi
Targul PROJECT EXPO: Imobiliare isi deschide portile - 05 Martie 2009 Targul PROJECT EXPO: Imobiliare isi deschide portile - 05 Martie 2009
Locuinte subventionate Locuinte subventionate
Romanii nu isi cumpara casa de frica somajului - 01 Octombrie 2009 Romanii nu isi cumpara casa de frica somajului - 01 Octombrie 2009
Daca nu pot sa-si vanda casele, romanii le dau la schimb pe altele - 13 august 2010 Daca nu pot sa-si vanda casele, romanii le dau la schimb pe altele - 13 august 2010
Pinum inaugureaza cel mai mare showroom din Europa de Est Pinum inaugureaza cel mai mare showroom din Europa de Est

Vezi mai multe articole