Brico Dépôt introduce indicatorul „Stop Preț” la produsele din depozite și în cataloagele bilunare de trafic

03 iunie, 2016

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Odată cu sosirea verii, Brico Dépôt spune ‘’Stop preț’’ produselor din gamele esențiale, materiale de construcții, bricolaj, mobilier și accesorii de baie, bucătărie și amenajări exterioare.

Sub acest nou concept, profesioniștii și amatorii în bricolaj vor găsi pe rafturile din depozite și în cataloagele de trafic, articole disponibile periodic, la momentul potrivit, în cantităţi limitate, la cele mai mici preţuri.

În perioada 3-15 iunie, renovările iau avânt, căci Brico Dépôt spune „Stop Preț” la materialele de finisaje, precum tencuiala decorativă și vopselele lavabile, la mobilierul și accesoriile pentru baie și bucătărie și la uneltele electrice profesionale.

Și pentru că perioada verii este optimă pentru zugrăvit, clienții Brico Dépôt pot alege pe loc din cele 1500 de culori disponibile la mașina de mixat, nuanța ce se integrează perfect designului casei lor.

Reamenajarea băii nu a fost nicicând mai simplă. Mobilierul modern şi cabinele de duș cu hidromasaj sunt disponibile la prețuri avantajoase, pentru orice buget.

De asemenea, clienții vor avea la dispoziție în magazine și gama permanentă de produse, ilustrată în Catalogul Brico Dépôt 2016.

Cei care doresc să beneficieze de produsele „Stop Preț” din această perioadă sunt invitați să ajungă cât mai repede în depozitele Brico Dépôt din toată țara.

Modelul de business Brico Dépôt presupune prețuri mici în fiecare zi, garanția calității și stocuri disponibile în cantități industriale.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

VEKA Romania anunta relansarea identitatii corporate a brandului VEKA Romania anunta relansarea identitatii corporate a brandului
UniCredit Tiriac: Cererea de credite ipotecare a scazut cu 50% anul acesta - 09 Aprilie 2009 UniCredit Tiriac: Cererea de credite ipotecare a scazut cu 50% anul acesta - 09 Aprilie 2009
ROCHE BOBOIS  deschide primul showroom in Bucuresti ROCHE BOBOIS deschide primul showroom in Bucuresti
Daikin Romania, afaceri in crestere cu 26% in 2016 si planuri de consolidare a pozitiei pentru 2017 Daikin Romania, afaceri in crestere cu 26% in 2016 si planuri de consolidare a pozitiei pentru 2017
Baby Boom Show - Pe 9 martie incepe la ROMEXPO primul targ pentru mamici si copii Baby Boom Show - Pe 9 martie incepe la ROMEXPO primul targ pentru mamici si copii
Chiriile locuintelor de lux au crescut cu 15% in ultimele sase luni - 3 DECEMBRIE 2008 Chiriile locuintelor de lux au crescut cu 15% in ultimele sase luni - 3 DECEMBRIE 2008

Vezi mai multe articole