Daniel Guzu a lansat pe piata prima vopsea fara miros

12 aprilie, 2011

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Producatorul de materiale de constructii Duraziv, detinut de omul de afaceri Daniel Guzu, a lansat pe piata locala prima vopsea superlavabila fara miros. Guzu se asteapta ca in acest an sa ruleze din vanzarea de vopsele circa 1,5 mil. euro.
 
Noua vopsea pe baza de Kauciuc nu emana niciun miros in mediu nici in timpul aplicarii si nici dupa uscarea peliculei, asa cum se intampla in cazul vopselelor lavabile.
 
„Dispunem de o echipa de cercetare capabila sa aduca elemente noi in aceasta piata. Credem ca produsele inovatoare gandite in laboratoarele proprii vor sustine vanzarile din aceasta gama, acesta fiind practic primul an de activitate pe piata de vopsele. Duraziv a investit deja un milion de euro pentru productia de vopsele, urmand ca noi investitii pentru acest segment sa fie implementate in viitorul apropiat” a declarat Marga Calin, directorul de marketing al companiei.
 
Produsul Duraziv a fost construit sa corespunda deciziei UE privind etichetarea ecologica a produselor, compania devenind astfel unicul producator industrial care detine dreptul de a folosi eticheta ecologica.
 
Duraziv mai produce adezivi, profile metalice, sisteme complete de termo si hidro izolare, produse de finisare si accesorii pentru sisteme de gips carton. Compania isi propune o majorare a cifrei de afaceri cu 25% in 2011, dupa ce anul trecut a inregistrat un avans al veniturilor de 50% ajungand la un nivel de 13,5 mil. euro.
 
Sursa: Capital

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Renta pentru varstnici, cu pretul casei Renta pentru varstnici, cu pretul casei
Planul anti-evaziune al Guvernului: Verificarea marilor averi si a tranzactiilor imobiliare 2006-2008 Planul anti-evaziune al Guvernului: Verificarea marilor averi si a tranzactiilor imobiliare 2006-2008
Ariston România și Crucea Roșie Română au facilitat accesul la apă caldă pentru 240,199 de beneficiari în cele patru ediții ale campaniei Comfort Challenge Ariston România și Crucea Roșie Română au facilitat accesul la apă caldă pentru 240,199 de beneficiari în cele patru ediții ale campaniei Comfort Challenge
Reabilitare termica-romanii de la bloc, avantajati fata de romanii de la casa Reabilitare termica-romanii de la bloc, avantajati fata de romanii de la casa
O noua gama de produse pentru pardoseli lansata sub brandul DEKO Professional O noua gama de produse pentru pardoseli lansata sub brandul DEKO Professional
Esop: Chiriasii vor incepe sa tina cont si de costurile de intretinere - 3 Martie 2009 Esop: Chiriasii vor incepe sa tina cont si de costurile de intretinere - 3 Martie 2009

Vezi mai multe articole