on

HORNBACH a inaugurat Târgul de Crăciun cu peste 1.000 de produse specifice Sărbătorilor de Iarnă

23 noiembrie, 2021

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii și grădinărit, păstrează tradiția și, pentru al 14-lea an consecutiv, anunță deschiderea Târgului de Crăciun în cele opt magazine pe care le deține în România. Acesta aduce, cu ocazia ediției 2021, peste 1.000 de produse diferite, special dedicate Sărbătorilor de Iarnă.

 

Târgul este deschis clienților începând cu data de 8 noiembrie 2021, până la începutul lunii ianuarie 2022, și este amplasat pe o suprafață de aproximativ 150 mp în zona de grădină a fiecărui magazin.

 

„Sortimentul din acest an cuprinde circa 1.000 de articole dedicate Crăciunului. Printre acestea se numără 30 de modele de brazi artificiali,  mai mult de 100 de modele de globuri de Crăciun simple sau cu LED, din materiale precum sticlă, plastic, catifea și lemn, globuri pictate manual și peste 40 de tipuri de lumânări de Crăciun. Pe lângă acestea, aducem și în acest an un sortiment bogat de brazi naturali importați din Danemarca, Belgia și Germania“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România. 

Reprezentantul companiei a mai afirmat că, în acest an, în interiorul Târgului de Crăciun, au fost amenajate suprafețe tematice ce marchează principalele direcții în decorare cu ocazia Sărbătorilor de Iarnă. Trei teme distincte oferă inspirație clienților să-și împodobească locuințele în funcție de preferințele cromatice. Tema Familie/Tradițional are la bază culori clasice, precum verde, roșu și auriu. În același timp, gama de decorațiuni Elegant/Modern pune accent pe culori calde, precum roz, lila și auriu, iar cea Natur/Tendințe include culori puternice și contrastante, ca de exemplu auriu, argintiu, albastru în nuanțe închise și deschise. De asemenea, sortimentul premium de produse de iluminat dedicat Crăciunului este expus sub o formă specială, de tipul shop-in-shop, pentru a fi mai prietenoasă pentru clienți și mai ușor de accesat.

 

Pe lângă produsele destinate amenajării interioare, Hornbach propune, și în acest an, o gamă variată de articole speciale pentru decorarea grădinilor și a spațiilor exterioare, precum instalații, figurine de mari dimensiuni și decorațiuni în ton cu atmosfera de sărbătoare.

 

„O altă categorie de produse care va avea succes în acest an este cea a globurilor de sticlă pictate manual, produse în România. Acestea sunt inspirate din poveștile și tradițiile locale și suntem siguri că vor fi apreciate de clienții noștri. De asemenea, instalațiile de brad SMART, ce pot fi programate de la distanță, se vor afla în preferințele clienților“, a mai spus Mugurel-Horia Rusu.

Acesta a subliniat, de asemenea, că topul celor mai vândute produse va fi condus, și în acest an, de suporții de brad cu rezervor de apă, clopoțeii de Crăciun personalizați și decorațiunile de brad agățătoare, de diverse forme sau dimensiuni.

 

„Ca în fiecare an, mizăm pe impactul pozitiv pe care îl va avea Târgul de Crăciun asupra cifrei de afaceri a companiei“, a completat Mugurel-Horia Rusu.

 

Potrivit afirmațiilor sale, 90% dintre produsele destinate Crăciunului provin de la furnizori externi, în timp ce 10% sunt de la cei locali.

 

 

###

 

Despre grupul Hornbach

 

Fondată în anul 1877, Hornbach este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 165 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, dintre care 8 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu, Oradea și Cluj-Napoca), 2 magazine specializate Bodenhaus și magazine online, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România).

 

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. Hornbach le garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment, iar consilierea oferită de specialiștii companiei direct la raft și serviciile puse la dispoziție în fiecare magazin sunt foarte apreciate.

 

Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcții și produse de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), Hornbach își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, Hornbach este considerat un angajator de top, în acest moment având aproximativ 24.200 de angajați care contribuie la succesul companiei.

###

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

„Arctic prezinta functii din viata ta” printr-o noua campanie de imagine „Arctic prezinta functii din viata ta” printr-o noua campanie de imagine
Noile tendinţe în amenajare propuse de colecţiile Cesarom 2013 Noile tendinţe în amenajare propuse de colecţiile Cesarom 2013
Intermediarii scumpesc gazele Intermediarii scumpesc gazele
Agentiile imobiliare pierd teren. Proprietarii si cumparatorii renunta la serviciile lor Agentiile imobiliare pierd teren. Proprietarii si cumparatorii renunta la serviciile lor
Jardina.eu si initiativa "Livada scolii" Jardina.eu si initiativa "Livada scolii"
Kenwood lanseaza robotul de bucatarie Titanium Chef Kenwood lanseaza robotul de bucatarie Titanium Chef

Vezi mai multe articole