on

In luna indragostitilor, la Veranda Mall, cine iubeste, primeste

15 februarie, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

În luna februarie, Veranda Mall dă startul campaniei „Cine iubește, primește”. Vizitatorii care trec pragul centrului comercial între 14 şi 24 februarie se pot înscrie în concurs şi câştiga un inel de logodnă cu diamant, oferit de Diamantini, precum şi premii instant din partea Carrefour Veranda.

„Februarie este luna iubirii şi nu puteam să o lăsăm să treacă fără a sărbători alături de cuplurile care vin la noi. Ne dorim ca cei care vizitează centrul comercial în această perioadă şi care profită de ofertele puse la dispoziţie de cele aproximativ 100 de magazine să fie recompensaţi cu un cadou pe măsură. De această dată, oferim îndrăgostiților șansa de a câștiga un inel de logodnă cu diamant”, a spus Maria Crăciun, Center Manager Veranda Mall.

Marele premiu va fi acordat prin tragere la sorți pe 27 februarie, iar în campanie se pot înscrie toți cei care fac cumpărături în valoare de minimum 150 lei. Mai multe detalii și regulamentul sunt disponibile pe site-ul Veranda Mall.

De asemenea, între 10 februarie - 12 martie, Târgul de Cadouri vine în ajutorul celor care au nevoie de inspiraţie în alegerea darului ideal, având la dispoziţie o gamă variată de produse cosmetice, bijuterii, articole handmade, cărţi, decoraţiuni şi produse specifice celor două sărbători ale iubirii. Iar vizitatorii care doresc să imortalizeze cele mai frumoase momente petrecute alături de persoana pe care o îndrăgesc, sunt invitaţi să se fotografieze în colțul special amenajat, care îi poartă în atmosfera orașului iubirii, Paris.

Pentru o cină romantică, zona de restaurante oferă acces vizitatorilor la cele mai recunoscute branduri naţionale şi internaţionale precum KFC, Sushi Terra, Salad Box, McDonald’s, Oro Toro, Starbucks, Mesopotamia, C House sau Pizza Colosseum.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

ROMEXPO deschide sezonul targurilor si expozitiilor din 2019 ROMEXPO deschide sezonul targurilor si expozitiilor din 2019
Cat e rata la banca pentru o locuinta ANL cumparata prin Cat e rata la banca pentru o locuinta ANL cumparata prin "Prima Casa" - 23 februarie 2010
Philips Lighting colaboreaza cu Renault pentru SYMBIOZ, automobilul interconectat cu locuinta ta Philips Lighting colaboreaza cu Renault pentru SYMBIOZ, automobilul interconectat cu locuinta ta
Vile Vile
Creative lansează Sound BlasterX G6: Cel mai bun upgrade audio de gaming pentru PS4, Nintendo Switch, Xbox și PC Creative lansează Sound BlasterX G6: Cel mai bun upgrade audio de gaming pentru PS4, Nintendo Switch, Xbox și PC
Senzorii de imagine Sony Intelligent Vision, utilizati intr-un proiect pilot de tip Smart City la Roma Senzorii de imagine Sony Intelligent Vision, utilizati intr-un proiect pilot de tip Smart City la Roma

Vezi mai multe articole