Investitie de 30 mil. euro intr-un complex de 320 de locuinte in Constanta

24 august, 2007

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Compania Stop din Constanta, controlata de oameni de afaceri romani, va investi peste 30 mil. euro pentru constructia unui proiect de 320 de apartamente la intarea in statiunea Mamaia, a declarat directorul de vanzari al firmei Adrian Zelca. "Complexul va cuprinde in total 16 blocuri de cinci etaje si va fi dezvoltat in doua etape. Prima etapa, care totalizeaza 160 de locuinte in opt blocuri, este realizata in proportie de 80%, urmand ca lucrarile sa fie finalizate pana la sfarsitul anului. A doua jumatate a complexului va fi terminata in luna decembrie a anului viitor", a spus Zelca. El a mentionat ca investitia pentru realizarea proiectului este de circa 700 de euro pe metru patrat fara TVA.
  
Ansamblul, denumit Mamaia-Summerland va fi construit pe o suprafata de teren de 10.000 mp si va cuprinde apartamente cu doua si trei camere. Suprafata construita a apartamentelor este cuprinsa intre 73 si 145 mp. Compania Stop mai detine in statiunea Mamaia doua hoteluri Oxford si Malibu.
 
Sursa: Ziarul financiar

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

"Prima Casa": S-au scumpit locuintele cu doua camere - 07 Iulie 2009
Asigurarea obligatorie a locuintelor ar putea fi amanata - 06 Martie 2009 Asigurarea obligatorie a locuintelor ar putea fi amanata - 06 Martie 2009
Grundig prezinta la IFA 2019 noua generatie de tehnologii si produse pentru un viitor sustenabil Grundig prezinta la IFA 2019 noua generatie de tehnologii si produse pentru un viitor sustenabil
Delicii rapide si gustoase cu Tefal One Pot Delicii rapide si gustoase cu Tefal One Pot
Unde sunt cele mai ieftine apartamente cu trei camere din Bucuresti pe o piata a locuintelor noi in scadere. Evolutia indicelui ZF Index Imobiliar Unde sunt cele mai ieftine apartamente cu trei camere din Bucuresti pe o piata a locuintelor noi in scadere. Evolutia indicelui ZF Index Imobiliar
Brandul Barrier a crescut cu 35% in primele 9 luni din 2016 Brandul Barrier a crescut cu 35% in primele 9 luni din 2016

Vezi mai multe articole