MAPEI Romania, crestere de 9% a cifrei de afaceri în 2014

03 iulie, 2015

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Bucureşti, 1 iulie 2015 – MAPEI România, compania locală a concernului italian MAPEI, a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 40,01 milioane de lei, în creştere cu 9% faţă de rezultatul pe care-l obţinuse cu un an înainte. Evoluţia companiei a contrastat puternic cu scăderea de ansamblu înregistrată anul trecut de piaţa construcţiilor, de aproape 7% conform datelor oficiale.

“Printr-o coincidenţă, creşterea noastră a fost practic identică celei înregistrate la nivel global de MAPEI, afacerile grupului crescând de la 2,1 miliarde de euro în 2013, la 2,3 miliarde de euro în 2014”, a comentat Florin Ciobanu, directorul general al MAPEI România.

De asemenea, compania a încheiat anul 2014 în registru pozitiv din punct de vedere al profitului, după ce 2013 adusese firmei o mică pierdere, calificată de oficialul MAPEI România drept “o sincopă, un accident”.

“Reluarea creşterii şi revenirea la profitabilitate au fost îmbucurătoare pentru noi, noua echipă de management de la MAPEI România, pe de o parte pentru că au venit după câţiva ani mai puţin faşti, iar pe de altă parte pentru că am traversat pentru prima dată această barieră, de 40 de milioane de lei. Însă, dată fiind poziţia noastră pe piaţa românească, considerăm că MAPEI România are obligaţia să crească mai rapid decât grupul pe ansamblu. Nu suntem încă acolo unde trebuie să fim, iar obţinerea unor ritmuri de creştere sensibil mai mari de 10%, începând încă din acest an, face parte din obligaţiile pe care ni le-am asumat”, a adăugat Florin Ciobanu.

Semnalele din piaţă, rezultatele operaţionale cele mai recente şi atingerea obiectivelor intermediare fac posibilă chiar depăşirea ţintelor propuse, a mai spus oficialul MAPEI România. Mult mai cunoscută pentru calitatea produselor sale pe piaţa proiectelor mari, a construcţiilor de infrastructură, dar şi civice, comerciale, de restaurare a unor clădiri istorice, MAPEI România intenţionează să-şi sporească prezenţa şi pe piaţa proiectelor mici, inclusiv în segmentul DIY.

Compania mizează pe un portofoliu de peste 300 de produse din domeniul placărilor ceramice, a montajului de pardoseli, repararea și consolidarea structurilor din beton cu mortare speciale și sisteme compozite, consolidarea clădirilor istorice și aditivarea betonului.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

HORNBACH deschide in Romania magazin online cu peste 27.000 de produse disponibile HORNBACH deschide in Romania magazin online cu peste 27.000 de produse disponibile
Conceptul #TotulPentruCasaTa are loc în format fizic ROMEXPO Conceptul #TotulPentruCasaTa are loc în format fizic ROMEXPO
Cât de mult plătesc românii pentru servicii de construcția și întreținerea casei comparativ cu alte popoare din Europa Centrală? Cât de mult plătesc românii pentru servicii de construcția și întreținerea casei comparativ cu alte popoare din Europa Centrală?
Vom plati peste 500 milioane de euro pentru casele confiscate de comunisti Vom plati peste 500 milioane de euro pentru casele confiscate de comunisti
Produsele chinezesti pun presiune pe pretul placilor ceramice din Romania Produsele chinezesti pun presiune pe pretul placilor ceramice din Romania
Guvernul da bani pentru 55 de buline rosii Guvernul da bani pentru 55 de buline rosii

Vezi mai multe articole