Miele deschide cel de-al patrulea showroom propriu, in Timisoara

24 mai, 2018

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Miele, compania numărul unu în producția de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a deschis, astăzi, cel mai nou showroom propriu din România.

Amplasat în inima Timișoarei, la doi pași de Piața Operei, Miele Point se întinde pe o suprafață de 170 metri pătrați, investiția totală ridicându-se la 150.000 mii de euro. Spațiul păstrează specificul unic al showroom-urilor Miele, care le permite vizitatorilor experiențe hands-on cu toate produsele din portofoliu. De asemenea, clienții vor putea descoperi întreaga linie de echipamente și accesorii Miele, de la detergenți pentru mașini de spălat rufe și vase, aspiratoare, frigidere, hote și până la sisteme de călcat, espressoare freestanding și chiar cafeaua marcă proprie Miele.

„Timișoara a fost alegerea ideală pentru amplasarea celui mai nou showroom Miele. Echipamentele noastre sunt comercializate și prin intermediul resellerilor din oraș, dar strategia noastră de extindere vizează oferirea de experiențe autentice Miele, care pot fi obținute doar prin astfel de magazine proprii. Am ajuns la al treilea showroom de tip Point, dar nu ne vom opri aici, planul pe termen lung este de a ne consolida brandul în România, iar asta înseamnă deschiderea de noi reprezentanțe, în regiunile cele mai importante ale țării”, spune Loredana Butnaru, directorul Miele România.

Noul showroom Miele este deschis pe Bulevardul Republicii 2 din Timișoara și se alătură, astfel, celor două magazine exclusive din Capitală și celui din Constanța, inaugurat anul trecut. Echipamentele Miele mai pot fi descoperite și într-o serie de magazine deschise în regim de franciză în alte cinci orașe din țară: Sibiu, Târgu Mureș, Deva, Brașov și Cluj Napoca. În plus, alte peste 70 de magazine specializate în mobilier high-class și rețele independente de electroIT oferă doar electrocasnicele din portofoliul Miele.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Horoscopul Bosch pentru anul viitor: 2014 se anunta un an cu multe calatorii pentru posesorii electrocasnicelor Bosch Horoscopul Bosch pentru anul viitor: 2014 se anunta un an cu multe calatorii pentru posesorii electrocasnicelor Bosch
ANL ANL
Cum incearca dezvoltatorii imobiliari sa-si atraga clienti Cum incearca dezvoltatorii imobiliari sa-si atraga clienti
Evenimentele lunii martie la IKEA® POPAS URBAN Evenimentele lunii martie la IKEA® POPAS URBAN
Banca Centrala Europeana a scumpit creditele in euro. Cu cat ar putea creste ratele romanilor si in cat timp Banca Centrala Europeana a scumpit creditele in euro. Cu cat ar putea creste ratele romanilor si in cat timp
Unul din patru europeni cumpara online in fiecare saptamana, potrivit unui nou studiu Mastercard Unul din patru europeni cumpara online in fiecare saptamana, potrivit unui nou studiu Mastercard

Vezi mai multe articole