on

Miele Romania, al saptelea an de crestere: +20% si o cifra de afaceri de peste 10 milioane de euro in 2019

21 ianuarie, 2020

comenteaza trimite unui prieten printeaza

  • Primul Dialog, cel mai avansat cuptor din lume, vandut la nici o luna de la lansare
  • 2 noi showroom-uri: Oradea (2019) si Iasi (2020)

 

Miele, cel mai mare producator de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a inregistrat cel de-al saptelea an consecutiv de crestere a business-ului in Romania. Brandul a incheiat anul 2019 cu o cifra de afaceri de peste 10 milioane de euro, ceea ce reprezinta o evolutie de 20% fata de 2018. Strategia companiei, dezvoltarea retelei de showroom-uri, inovatiile tehnologice si apetenta crescuta a clientilor pentru electrocasnice premium sunt pilonii de crestere ai Miele Romania.

 „In 2019 am pus bazele a doua noi showroom-uri proprii, la Oradea, pe care l-am si inaugurat in luna septembrie, si la Iasi, ce urmeaza sa fie deschis luna aceasta. Strategia de extindere continua sa ofere rezultate peste asteptari, de aceea ne propunem ca in fiecare an sa mergem mai aproape de clienti cu cel putin 2 magazine proprii. Ne dorim ca publicul nostru din toate regiunile tarii sa fie foarte bine informat in ceea ce priveste produsele noastre si sa aiba acces la magazine in apropierea resedintelor lor”, spune Loredana Butnaru, director Miele Romania.

Revolutia gastronomica a ajuns in Romania

In 2019, Miele Romania a marcat doua premiere: lansarea cuptorului revolutionar Dialog, ce foloseste unde electromagnetice pentru a prepara la perfectiune orice ingredient, si Generatia 7000, noua linie de electrocasnice premium. Interesul publicului pentru bucatariile dotate cu electrocasnice de inalta calitate a facut ca Romania sa fie in topul primelor tari in care cuptorul Dialog a fost lansat. De altfel, un client din Bucuresti este fericitul posesor al primei unitati Dialog din tara, pe care a achizitionat-o la nici o luna de la lansare.

Anul 2019 a fost unul generos pentru Miele si datorita numarului de aplicatii lansate. Astfel, la IFA 2019, Miele a introdus patru noutati care, prin intermediul inovatiilor, tehnologizeaza locuintele publicului: CookAssist pentru plite cu inductie cu TempControl, Mix&Match, aplicatia creata special pentru pasionatii preparatelor la cuptor, BaristaAssistant, cu ajutorul careia espresso-ul perfect poate fi realizat acasa si, de asemenea, aplicatia AddLoad, care le permite utilizatorilor sa adauge rufe in masinile de spalat Miele chiar in timpul programului ce ruleaza deja.

Cresteri pe toate planurile

Cresterea din 2019 se reflecta si in dinamica de achizitie. Astfel, pe primul loc in topul vanzarilor, ca numar de unitati, raman aspiratoarele, cu peste 7.000 de unitati comercializate, urmate de masini de spalat si uscatoare de rufe, cu 5.500 de unitati.

„Unul dintre trendurile pe care le-am remarcat in 2019 a fost cel legat de achizitionarea de de echipamente. De Black Friday, de exemplu, cea mai mare comanda a inclus, in majoritate, produse electrocasnice pentru bucatarie (plita, cuptor, masina de spalat vase, combina frigorifica), precum si un uscator de rufe si un aspirator-robot Scout RX2. Acest lucru ne arata ca piata premium este pe o panta ascendenta si suntem mandri sa fim promotorii dezvoltarii ei”, continua Loredana Butnaru.

La nivel national, echipamentele Miele sunt comercializate in cele 6 showroom-uri proprii (Bucuresti: Piata Presei si Calea Dorobanti, Constanta, Timisoara, Oradea si Iasi), precum si intr-un total de 70 de puncte de vanzare: magazine exclusive, magazine partenere si online.

Despre Miele

Miele este cel mai mare producator mondial de echipamente electrocasnice premium, precum aparatura de gatit, de coacere si de gatit cu aburi, produse de refrigerare, aparate de cafea, masini de spalat vase si produse de ingrijire pentru haine si pardoseli. Aceastei linii de produse i se adauga masinile de spalat vase, masinile de spalat rufe si uscatoarele pentru uz comercial, precum si aparatura de spalare-dezinfectare si sterilizare a instrumentelor destinate utilizarii in activitatile medicale si de laborator (Miele Professional).

Compania Miele, fondata in 1899, are opt filiale de productie in Germania si cate o filiala in fiecare dintre tarile urmatoare: Austria, Cehia, China si Romania. Cifra de afaceri a companiei in anul 2017/18 a crescut la aproximativ 4,1 miliarde de euro, cu 70% vanzari in afara Germaniei. Miele este reprezentata prin filiale proprii si de importatori in aproape 100 de tari. Compania Miele se afla in proprietatea celei de-a patra generatie a familiei fondatoare, are o forta de munca de aproximativ 20.100 de persoane, cu 11.200 de angajati in Germania. Sediul companiei se afla in Gütersloh/Westphalia, Germania.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

TeraPlast S.A., cresteri in linie pe toate companiile din grup in primul trimestru TeraPlast S.A., cresteri in linie pe toate companiile din grup in primul trimestru
Aparitia mallurilor umfla pretul apartamentelor Aparitia mallurilor umfla pretul apartamentelor
Krups Barista New Age, experienta unui coffee shop la tine acasa Krups Barista New Age, experienta unui coffee shop la tine acasa
Asigurari obligatorii pentru toate cladirile Asigurari obligatorii pentru toate cladirile
Pretul caselor a scazut brusc in grila notarilor, fara explicatii Pretul caselor a scazut brusc in grila notarilor, fara explicatii
Hornbach deschide in toamna magazinul din Sibiu Hornbach deschide in toamna magazinul din Sibiu

Vezi mai multe articole