Praktiker România lansează noua campanie de imagine “Avem tot confortul pentru acasă”

22 iunie, 2015

comenteaza trimite unui prieten printeaza

 

Bucureşti, iunie, 2015 - Praktiker România a lansat noua campanie de imagine “Avem tot confortul pentru acasă”, ce susține repoziționarea brandului pe un teritoriu emoțional, relevant și distinct, în segmentul “Do It Yourself”.

Campania a fost lansată printr-o serie de trei spoturi TV ce continuă să ofere noi valențe ideii de atașament al românilor pentru locuințele lor, mesaj central al campaniei umbrelă “De la casă la acasă” demarate în 2014.

“Obiectivul principal al campaniei este consolidarea poziției brandului în noul context al pieței de bricolaj. Întărim cu această ocazie promisiunea Praktiker, aceea de a oferi o foarte mare varietate de produse la prețuri accesibile, prin care clienții își pot transforma spațiul personal în acasă”, a declarat Mirela Ochiană, Marketing Manager Praktiker România.

Noua campanie de imagine este semnată de agenţia Springer & Jacoby România, în urma câştigării pitch-ului organizat la sfârşitul lunii martie 2015.

“În 2015, brandul Praktiker vorbește în special despre grija față de clienții săi și față de confortul acestora. Astfel, s-a născut mesajul “Drumul către confortul de acasă trece mereu pe la noi”. Noile spoturi de imagine sunt clare, umoristice și demonstrează într-un mod inspirat eforturile pe care Praktiker le face pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților săi”, a declarat Dragoș Cazan, Director de Creație Springer & Jacoby.

Campania este integrată, dezvoltată pentru canale multiple și include comunicare TV, outdoor şi internet.

 


 

 

###

Despre Praktiker

În România, Praktiker s-a impus ca lider al pieței de DIY, fiind cel mai cunoscut și mai iubit brand în rândul consumatorilor români, cu un nivel de notorietate de 98%. În prezent, compania are 28 magazine în 24 de oraşe din țarã. Oferta Praktiker România cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: decorațiuni pentru interior şi exterior, produse sanitare, mobilã, electronice şi electrocasnice, produse pentru grãdinãrit şi materiale de construcții.

 

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Peste 50.000 de euro vila la munte Peste 50.000 de euro vila la munte
IKEA lanseaza noua colectie sustenabila KÅSEBERGA printr-o initiativa de curatare a plajei Modern IKEA lanseaza noua colectie sustenabila KÅSEBERGA printr-o initiativa de curatare a plajei Modern
Orice tranzactie imobiliara de peste 10.000 euro va trebui raportata Oficiului pentru Prevenirea Spalarii Banilor Orice tranzactie imobiliara de peste 10.000 euro va trebui raportata Oficiului pentru Prevenirea Spalarii Banilor
ANL vinde locuinte pentru tineri, la preturi mai mari decat cele de pe piata - 13 august 2010 ANL vinde locuinte pentru tineri, la preturi mai mari decat cele de pe piata - 13 august 2010
Implementare de succes, beneficiar fericit la concursul #ElisPavaje Implementare de succes, beneficiar fericit la concursul #ElisPavaje
Miele aduce „excelenta revolutionara” la Eurocucina 2018 Miele aduce „excelenta revolutionara” la Eurocucina 2018

Vezi mai multe articole