Romanii isi renoveaza singuri casele cu ajutorul informatiilor de pe internet

15 iunie, 2015

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Bucureşti, 15 iunie, 2015 - Site-ul MisiuneaCasa.ro, detinatorul celui mai mare forum din domeniul constructiilor din Romania, a realizat un studiu despre preferintele romanilor privind interesul acordat domeniului de constructii si design si modul preferat de achizitie al articolelor pentru casa. Studiul s-a desfasurat in perioada 30 aprilie - 30 mai 2015, la nivel national, pe un esantion de 1.387 repondenti, utilizatori ai platformei online Misiunea Casa.

Studiul realizat de MisiuneaCasa.ro arata ca romanii prefera sa se ocupe singuri de procedurile ce tin de amenajarea si renovarea casei, apeland la surse viabile, concise si de incredere, pentru a le servi drept ghid. In acest sens, internetul este principala sursa de informare, in special site-urile de specialitate. Peste 80% dintre repondenti prefera articolele de tip informativ, oferite de site-urile de profil sau, dupa caz, informatiile oferite de consumatori, disponibile pe forumurile de specialitate (66% - intrebare cu raspunsuri multiple). 66% dintre repondenti aleg sa comunice prin intermediul emailului, aceasta fiind sursa preferata de informare, urmata de Facebook, ce prezinta o rata usor mai redusa de folosire (43% - intrebare cu raspunsuri multiple).

Studiul  arata ca reamenajarea casei este tratata cu seriozitate de majoritatea romanilor, acestia preferand informatiile redactate intr-un stil formal, ce ofera date exacte si pastreaza o doza de scepticism privind parerile si recenziile altor utilizatori nespecializati (publicul larg).

Prezentarile video sunt populare in randul  repondentilor, 51% declarandu-se fani ai platformelor de tip YouTube. Cele 82 de tutoriale disponibile pe canalul MisiuneaCasa au inregistrat aproximativ 2,3 milioane de vizualizari (http://www.misiuneacasa.ro/tutoriale-video/).

Potentialul de crestere a achizitiilor online este foarte mare, doar 24% dintre repondenti efectuand achizitii online lunar, in timp ce peste 61% ocazional. Dintre cei care folosesc  lunar canalul online pentru achizitii, peste 60% cheltuie sume sub 500 RON.

Cele mai multe achizitii online au ca obiect produse electronice si electrocasnice (82%), urmate de produse pentru repararea si renovarea locuintei (42%) si de produse recreativ-educative (CD-uri, carti, etc - 36%; intrebare cu raspunsuri multiple).

87% dintre repondenti au varste cuprinse intre 26 si 55 ani, 97% au studii liceale sau peste (67% studii universitare si post-universitare), 78% locuiesc in mediul urban, iar 32% au venituri de peste 1.500 ron per membru de familie.

Despre MisiuneaCasa.ro:

Misiunea Casa este o platforma online, ce ofera prin continutul sau divers si complex  oportunitatea amatorilor de constructii si design de a beneficia de informatii relevante si utile, oferite de cei care au experienta in acest domeniu. Site-ul este o platforma dinamica si inovatoare, cu o baza de date de peste 60.000 de contacte la care ajunge newsletter-ul saptamanal MisiuneaCasa.ro, cu peste 1.700 de articole publicate si peste 22.000 de subiecte disponibile pe forum, unde amatorii interactioneaza cu expertii, profitand de sugestiile acestora. Site-ul pune la dispozitie cel mai mare forum din domeniul constructiilor, discutiile fiind moderate de specialisti care raspund prompt si competent tuturor problemelor ridicate de cei aproximativ 75.000 de utilizatori inscrisi.

Pentru mai multe detalii, va invitam sa urmariti site-ul www.MisiuneaCasa.ro sau contul https://www.facebook.com/MisiuneaCasa.    

Pentru detalii suplimentare, va rugam sa-l contactati pe:
Eugen Barbu
Project Manager
  Telefon: 00 40 726 126 026
E-mail: eugen.barbu@misiuneacasa.ro

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

BNR sugruma creditul de consum si cel imobiliar. Bancherii nu sunt de acord. BNR sugruma creditul de consum si cel imobiliar. Bancherii nu sunt de acord.
Afacerile cu terenuri se muta din centrul orasului pe tarla Afacerile cu terenuri se muta din centrul orasului pe tarla
Noile tendinţe în amenajare propuse de colecţiile Cesarom 2013 Noile tendinţe în amenajare propuse de colecţiile Cesarom 2013
MISCAREA DE PROTECTIA CONSUMATORILOR TRAGE UN SEMNAL DE ALARMA! MISCAREA DE PROTECTIA CONSUMATORILOR TRAGE UN SEMNAL DE ALARMA!
2.000 de lei, schimbarea instalatiei electrice 2.000 de lei, schimbarea instalatiei electrice
Elis Pavaje, liderul pieței pavajelor din România, aniversează 25 de ani de activitate Elis Pavaje, liderul pieței pavajelor din România, aniversează 25 de ani de activitate

Vezi mai multe articole