on

CERESIT – cand traditia intalneste oportunitatea

17 februarie, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Inca din 1876, anul fondarii Henkel, compania isi desfasoara cu success activitatile in mai multe domenii, inregistrand pozitii de top la nivel global, atat in mediile de afaceri din zona de consum, cat si cele din zona industriala. Ceresit este unul dintre cele mai cunoscute branduri din cadrul diviziei de adezivi Henkel, dar si unul dintre cele mai apreciate branduri de pe piata de constructii est europeana.

Vicepresedinte Divizia Adezivi Henkel la nivel global, Zdenek Brich raspunde la cateva intrebari referitoare la strategia marcii Ceresit pe piata est europeana si nu numai.

Cum va intampina Ceresit asteptarile unei piete de constructii aflata in continua crestere?

Zdenek Brich: In 2017, brandul Ceresit, suportul principal al diviziei de adezivi, va implini 112 ani de activitate. Inca de la inceputul secolului 20, Ceresit a furnizat solutii de ultima generatie pentru constructii importante, cum ar fi Digul din Liverpool, construit in jurul anului 1910, dar si Oficiul postal din Mumbai, care continua sa fie in slujba cetatenilor inca din anul 1913. Ne dorim sa continuam aceasta traditie a calitatii durabile cu cele mai recente produse inovatoare, precum: adezivul CM 11 PLUS cu rezistenta crescuta la aplicare, chitul de rosturi CE 40 cu tehnologia Silica Active si o noua gama premium de adezivi pentru placari. Cu cele mai bune produse in portofoliul sau, Ceresit este brandul de varf in regiunile din Europa centrala si de est.  

Care ar putea fi noile provocari pentru Ceresit?

Zdenek Brich: Cand ne gandim la viitor, avem in focus doua obiective strategice – educarea si comunicarea eficienta destinate specialistilor. Datorita noilor tehnologii pentru constructii aflate intr-o permanenta evolutie, investitia in formarea profesionala este esentiala. De asemenea, pentru a putea oferi cursuri atractive vom continua standardizarea si digitalizarea platformelor noastre de afaceri, pentru un acces cat mai facil la informatiile tehnice. Nu in ultimul rand, pentru a ne asigura ca aplicabilitatea produselor si sistemelor noastre este intotdeauna la zi, vom oferi periodic cursuri si seminarii meseriasilor si specialistilor din acest domeniu. De-a lungul ultimilor 20 de ani, am instruit peste 100.000 de meseriasi doar in centrul si estul Europei, iar prin avantajele pe care le ofera digitalizarea, planuim sa ne multiplicam aria de penetrare.

Care este strategia de afaceri pentru anul urmator? Dar cea a brandului?

Zdenek Brich: Brandul Ceresit va continua sa fie o platforma strategica pentru divizia de materiale de constructii in ce priveste regiunile pe care ne concentram activitatea. Intentionam sa ne intarim pozitia de varf in Europa centrala si de est, acolo unde numele Ceresit este deja foarte cunoscut. De asemenea avem in plan sa dezvoltam brandul Ceresit pe pietele emergente, cum ar fi Orientul mijlociu, Asia si America centrala, dar am decis sa nu ne axam pe tarile din Europa de vest de acum inainte. BASF, noul proprietar al brandului Thomsit, va folosi de asemenea marca Ceresit pe piata din Germania, pe categoriile de placari si hidroizolatii. In afara Europei de vest, vom continua dezvoltarea pe piata materialelor pentru constructii, cu focus pe brandul Ceresit, care va continua sa isi intareasca pozitia in cadrul portofoliului Henkel.

Conform cercetarilor de piata din ultimii ani, marca Ceresit este cunoscuta de 99% dintre specialistii romani din domeniu, fiind lider de piata pe segmentele adezivi si gleturi. Grupul Henkel, prin divizia de adezivi, detine trei unitati de productie in Romania: in Bucuresti, Roznov si Campia Turzii, cu o investitie de peste 35 de milioane euro.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Castiga si scapa de umiditate cu Ceresit AERO 360º Castiga si scapa de umiditate cu Ceresit AERO 360º
Gaseste sacii cu aur de la Ceresit! Gaseste sacii cu aur de la Ceresit!
Peste 5.000 de premii, intr-un Moment de vara Peste 5.000 de premii, intr-un Moment de vara
Black Friday la eMAG: peste 3,5 milioane de produse cu reduceri, printre care si un Ferrari GTC4 Lusso Black Friday la eMAG: peste 3,5 milioane de produse cu reduceri, printre care si un Ferrari GTC4 Lusso
Programul SuperMeserias Ceresit te premiaza si in 2016 Programul SuperMeserias Ceresit te premiaza si in 2016
Castiga premii de aur cu Moment Castiga premii de aur cu Moment

Vezi mai multe articole