Guardian lanseaza Student Design Challenge, care se axeaza pe aplicatiile de interior ale sticlei anti-reflexive Clarity

21 aprilie, 2016

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Sticla dispune de abilitatea de combinare a luminii, transparenţei, clarităţii, securităţii şi frumuseţii cu funcţionalitatea şi ajută la crearea unor ambianţe confortabile şi pline de inspiraţie. Cu puţină imaginaţie creativă, ce se poate realiza în anii ce vor urma?

Pentru a răspunde la această întrebare, Guardian Industries' Glass Group din Europe, furnizor de prim rang de produse de sticlă flotată şi de produse fabricate din sticlă pentru aplicaţii din domeniile comercial, rezidenţial, de design interior şi transporturi, a lansat un nou concurs de design. Scopul concursului este de a-i inspira pe tinerii designeri să utilizeze un material care merge mai departe de limitele sale percepute.

Provocarea de design pentru studenţi 2016, organizată de compania Guardian, (www.guardiandesignchallenge.com) îi invită pe studenţii de la specializarea design să îşi trimită ideile creative de utilizare a sticlei anti-reflexive Guardian Clarity™ pentru aplicaţii de interior pentru locuinţe, office şi/sau evenimente.

Provocarea:

  • crearea unor idei de utilizare inovativă a sticlei anti-reflexive
  • inspirarea comunităţii arhitecturale şi de design interior
  • axarea pe funcţionalitatea aplicaţiilor sticlei
  • concentrarea pe performanţa sticlei anti-reflexive

Provocarea de design pentru studenţi 2016 organizată de compania Guardian reprezintă o oportunitate deosebită pentru viitoarea generaţie de profesionişti de a-şi prezenta ideile unui inovator de clasă mondială în domeniul tehnologiei sticlei şi unui juriu internaţional, concomitent cu câştigarea recunoaşterii ca designeri talentaţi.
Pentru concurs, participanţii sunt încurajaţi să exploreze următoarele teme:

  • Viaţa -- Obiecte care integrează în cadrul căminului nevoile persoanelor cu cele ale familiei;
  • Profesia -- Produse care contribuie la susţinerea activităţilor profesionale într-o manieră atractivă, confortabilă şi eficientă;
  • Jocul -- Produse care îmbunătăţesc experienţa audienţei, oferind perspective nealterate, precum şi protecţie, într-un mediu cultural şi/sau de relaxare.

Un grup de profesionişti cu experienţă - care include reprezentanţi ai companiei Guardian şi alţi experţi din industria sticlei şi din comunitatea de design - vor forma juriul concursului. Aceştia vor evalua probele în funcţie de:

  • Nivelul de inovaţie
  • Funcţionalitate
  • Utilizarea sticlei Guardian Clarity
  • Estetică
  • Valoarea pentru utilizator
  • Potenţialul de implementare

Odată ce studenţii participanţi au identificat o oportunitate pentru o nouă aplicaţie, aceştia vor putea să utilizeze resursele online puse la dispoziţie de compania Guardian - cum ar fi informaţii despre procesare, fişele de specificaţii ale materialelor - pentru accelerarea etapelor necesare, în vederea dezvoltării ideii lor într-un concept operaţional complet de design.

Compania Guardian pune la dispoziţia câştigătorilor premii impresionante, care reflectă atât nivelul de importanţă, cât şi aşteptările de calitate cu privire la acest concurs.

Juriul va selecta 3 până la 5 finalişti, care vor concura pentru următoarele premii:

  • Premiul întâi = 10.000 de euro
  • Premiul al doilea = 5.000 de euro
  • Premiul al treilea = 2.500 de euro
În plus, compania Guardian va expune designurile câştigătoare în cadrul standului său de la expoziţia Glasstec din Düsseldorf, Germania, din 20-24 septembrie 2016. În acest mod, câştigătorii vor intra în legătură cu o audienţă internaţională, formată din profesionişti.

Mai mult, compania Guardian îi va prezenta în mod public pe câştigătorii premiilor, în cadrul unei conferinţe de presă care va avea loc pe durata expoziţiei Glasstec şi va acorda certificate de recunoaştere fiecăruia dintre finalişti.

Înregistrările se pot face acum prin intermediul paginii noastre de web, Provocarea de design pentru studenţi, organizată de compania Guardian, la www.guardiandesignchallenge.com şi toate solicitările trebuie înaintate până la data de 30 iunie. Juraţii vor analiza solicitările şi îi voi alege pe finalişti până la data de 1 august. Apoi, vor selecta câştigătorii la data de 15 septembrie, iar câştigătorii vor fi anunţaţi la expoziţia Glasstec în data de 20 septembrie.

Pentru mai multe detalii, vizitaţi: www.guardiandesignchallenge.com.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Cel mai scump apartament din Londra a fost vandut cu 153 de milioane de euro. Cat va costa mobilarea lui Cel mai scump apartament din Londra a fost vandut cu 153 de milioane de euro. Cat va costa mobilarea lui
Elis Pavaje îți oferă 30% discount pentru noua ta curte BETON Elis Pavaje îți oferă 30% discount pentru noua ta curte BETON
Locuinte subventionate Locuinte subventionate
Imobiliarele au provocat \ Imobiliarele au provocat \"mutatii\" in Top 300
Immoeast renunta sau amana proiecte imobiliare de 2,4 miliarde de euro - 19 DECEMBRIE 2008 Immoeast renunta sau amana proiecte imobiliare de 2,4 miliarde de euro - 19 DECEMBRIE 2008
Caramida revine in prim-plan Caramida revine in prim-plan

Vezi mai multe articole