Veranda Mall și-a deschis porțile

27 octombrie, 2016

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Veranda s-a deschis astăzi în Obor, cea mai importantă zonă comercială tradițională din București, în urma unei investiții de 60 de milioane de euro. Centrul comercial găzduiește, în premieră, branduri internaționale de mare succes. O esplanadă unică, de 15.000 de metri pătrați, devine cel mai mare loc de petrecere a timpului liber din sectorul 2. Acest spațiu, construit special pentru Veranda, oferă bucureștenilor locuri de joacă, restaurante, cafenele moderne și un patinoar. Iarna se va organiza aici un târg de Crăciun, iar vara vizitatorii vor putea practica diferite sporturi în aer liber.

“Veranda este un mall frumos, cu un design atrăgător, care aduce modernitate în zonă. Oborul are o lungă tradiție comercială. A rezistat și s-a dezvoltat continuu încă din secolul XVII. Începând de astăzi, ne alăturăm și noi acestei povești, cu un proiect care respectă și întregește Oborul”, a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltatorul proiectului Veranda. “Ne-am dorit să oferim celor peste 430.000 de vecini un spațiu de petrecere a timpului liber. Vrem să devenim veranda Oborului, așa cum spune și numele. Vom oferi servicii personalizate, pentru toate categoriile de public, fie că vorbim de copii, părinți sau bunici”, a adăugat Andrei Pogonaru.

Centrul comercial are o suprafaţă de 30.000 de metri pătrați, incluzând aproximativ 100 de spații comerciale. Veranda aduce un concept unic în România, acela de mall de proximitate, și a fost proiectat de arhitecții englezi Chapman Taylor și Studio 10M, iar interiorul poartă semnătura Square One.

Principalele ancore sunt hipermarketul Carrefour, care aduce în Veranda cel mai recent concept al său, pe o suprafață de aproximativ 10.000 de metri pătrați, și H&M, cu un magazin de 2.200 de mp, dispus pe două etaje. Tati, una dintre cele mai populare reţele de magazine din Franţa, se va deschide și în România, în Veranda. În zona de fashion se regăsesc mărci recunoscute precum C&A, LC Waikiki, CCC, Deichman, Salamander, Jolidon și Adesgo. Acestora li se alătură și magazine precum Sephora, Gerovital, DM drogerie markt, Yves Rocher, Pepco, Optiblu, B&B, Kitchen Shop etc.

Zona de restaurante este situată la baza amfiteatrului, o realizare arhitectonică de referință. Oferta este diversă, incluzând branduri internaționale și locale de succes precum KFC, Oro Toro, Mesopotamia, Salad Box, McDonald’s, Sushi Terra, Pizza Coloseum, Noodle Pack, K-Grill, Toan’s și cofetăria Sweet by MarVio. Starbucks va deschide prima cafenea din zonă, cu un design inspirat de prima locație deschisă la nivel mondial, în anul 1971, în Seattle.

Cei mici se vor putea bucura de multe spații de joacă, atât în interior, cât și în exterior, unde va funcționa, pe timp de iarnă, un patinoar. Copiii vor regăsi în Veranda mărcile preferate: Gymboland, Maxi Toys, Noriel, Diverta.

În centru comercial, vizitatorii vor găsi și o casă de schimb valutar, două bănci, saloane de înfrumuseţare, o curăţătorie ecologică, locații Digi, Orange, Arsis-Vodafone și Telekom, farmaciile Catena şi Sensiblu, Maxbet, Inmedio şi agenţii de voiaj.

Vizitatorii centrului comercial vor avea la dispoziție aproximativ 1.200 de locuri de parcare.

În weekendul de deschidere, între 27 și 30 octombrie, în centrul comercial au loc evenimente Street Art, destinate vizitatorilor de toate vârstele. Aceștia pot participa la spectacolele oferite de magicianul Antonio, un moment cu baloane uriașe de săpun pregătit de Claudia Stroe, iar cei mici se vor putea distra alături de acrobaţii pe picioroange. Prin parteneriatul cu United Way, Veranda se implică în viața comunității, antrenând copiii în cadrul unor ateliere educative.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Bucuresti Mall se pregateste pentru toamna cu noi branduri in portofoliu Bucuresti Mall se pregateste pentru toamna cu noi branduri in portofoliu
IMMOFINANZ achizitioneaza de la Erste Group o proprietate cheie din centrul Capitalei si are in plan  transformarea acesteia intr-o cladire sustenabila, emblematica, sub conceptul myhive IMMOFINANZ achizitioneaza de la Erste Group o proprietate cheie din centrul Capitalei si are in plan transformarea acesteia intr-o cladire sustenabila, emblematica, sub conceptul myhive
Pentru prima data la un targ imobiliar, serviciul de vizionari rapide - 04 Martie 2009 Pentru prima data la un targ imobiliar, serviciul de vizionari rapide - 04 Martie 2009
Peste 150.000 de vizitatori în Veranda în weekendul de deschidere Peste 150.000 de vizitatori în Veranda în weekendul de deschidere
Be fabulous cu noua gama pentru ingrijirea parului Premium Care de la Rowenta. For your inner diva! Be fabulous cu noua gama pentru ingrijirea parului Premium Care de la Rowenta. For your inner diva!
Orasele isi tin singure de cald Orasele isi tin singure de cald

Vezi mai multe articole