Bucuresti Mall se pregateste pentru toamna cu noi branduri in portofoliu

29 august, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

București Mall, primul centru comercial modern din România, își optimizează mixul de branduri, incluzând de la finalul acestei luni patru noi locații: BUZZ Sneaker Station România, un magazin de încălțăminte, ce redă cu succes stilul metropolitan, Prăvălia cu retușuri, un atelier ce și-a propus să inoveze serviciile de croitorie, Inmedio, un moment de relaxare și răsfaț la finalul cumpărăturilor și, nu în ultimul rând, adidas, lider în industria echipamentelor sportive.

BUZZ Sneaker Station România (suprafață de 154 mp) este destinația ideală pentru comunitatea iubitorilor de încălțăminte, pentru cei care urmează ultimele trenduri sau pentru cei îndrăzneți care își stabilesc propriile reguli de fashion. Magazinul modern, cu influențe industriale și street art, conține cea mai mare gamă de modele de încălțăminte din diferite zone ale stilului urban: sport, lifestyle, ediții limitate.

Prăvălia cu retuşuri își așteaptă clienții în atmosfera de atelier, cu un decor elegant, propunând servicii de croitorie-retuş la cele mai înalte standarde de calitate, pentru a da o nouă viaţă hainelor din garderobă sau pentru a le ajusta pe cele noi.

Noua locație adidas, de 266 mp, revine după un proces intens de renovare și își invită clienții să descopere pasiunea pentru tehnologie și design. adidas aduce inovație cu fiecare produs lansat și continuă misiunea de a ajuta sportivii să atingă cele mai înalte cote ale performanței.

Inmedio (suprafață de 33 mp) este un concept inovator News & Convenience, trendsetter în România și lider de piață pe segmentul său. Prezent în cele mai importante galerii comerciale și mall-uri, Inmedio are o experiență de peste 20 de ani pe piața de retail din România, având peste 200 de magazine in țara noastră și peste 700 la nivel mondial.

Noile magazine vin în completarea mixului de branduri ce pot fi găsite în incinta București Mall. Ele se alătură unei varietăți de magazine de modă pentru ea și el, dar și pentru copii, de la cele low-range, la cele mid & high-end. La acestea se adaugă bradurile de cosmetice și îngrijire personală, telefonie mobilă, electrocasnice, decorațiuni, birotică, precum și un supermarket.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Bosch desemneaza instalatorul anului 2016 intr-o atmosfera festiva Bosch desemneaza instalatorul anului 2016 intr-o atmosfera festiva
Facturile romanilor la intretinere, mai mari cu 50% decat ale europenilor Facturile romanilor la intretinere, mai mari cu 50% decat ale europenilor
Ariston Thermo Romania: Centrala termica, prima optiune pentru locuintele noi Ariston Thermo Romania: Centrala termica, prima optiune pentru locuintele noi
Guardian lanseaza Student Design Challenge, care se axeaza pe aplicatiile de interior ale sticlei anti-reflexive Clarity Guardian lanseaza Student Design Challenge, care se axeaza pe aplicatiile de interior ale sticlei anti-reflexive Clarity
Gama de foarfeci unviersale Fiskars - accesibilitate la inaltime Gama de foarfeci unviersale Fiskars - accesibilitate la inaltime
Asanarea subsolurilor de bloc va costa asociatiile de proprietari 15 milioane de euro - 11 Februarie 2009 Asanarea subsolurilor de bloc va costa asociatiile de proprietari 15 milioane de euro - 11 Februarie 2009

Vezi mai multe articole