on

„Arctic prezinta functii din viata ta” printr-o noua campanie de imagine

25 iulie, 2019

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Arctic, brand aflat in topul preferintelor romanilor de aproape 50 de ani, lanseaza campania „Arctic prezinta functii din viata ta” si aduce in prim-plan functiile aparatelor electrocasnice intr-o maniera inedita.
 
Aproape de familiile romanilor si cunoscand obiceiurile si traditiile acestora din interior, Arctic este un brand apreciat pentru calitatea produselor, pentru expertiza in domeniul electrocasnicelor, dar si pentru faptul ca s-a adaptat constant nevoilor consumatorilor, inovand si dezvoltand permanent portofoliul de produse in acord cu evolutia pietei.
 
Noua campanie vine in continuarea platformei Stim familiile de romani din interior si face trecerea spre o abordare orientata catre tehnologie. Am fost dintotdeauna aproape de familiile de romani, de aceea stim ca momentele petrecute alaturi de cei dragi sunt foarte importante. A venit ca un pas firesc pentru noi ca functiile si tehnologiile electrocasnicelor Arctic sa tina cont de nevoile consumatorilor nostri, astfel incat sa le permita sa petreaca timp de calitate impreuna. Arctic este prezent constant in topul celor mai puternice brand-uri din Romania datorita faptului ca a fost si continua sa fie un etalon in materie de tehnologie, oferind in acelasi timp un raport calitate-pret optim”, a declarat Daniela Costi, Brand Manager Arctic. 
 
In cadrul campaniei au fost dezvoltate materiale video aferente fiecarei categorii, dar si pentru comunicarea beneficiilor reprezentate de extragarantie. Video-urile sunt gazduite de un landing page dedicat, iar campania este activa pe website, pe platformele de social media ale brand-ului, pe blog, pe statii de radio nationale cu audienta ridicata, precum si la retaileri. 
 
Arctic este un brand ce se reinventeaza permanent, atat la nivel tehnologic, dar si la nivel de abordare. Faptul ca romanii stiu ca produsele noastre vin cu cel mai bun raport calitate-pret ne-a determinat sa mutam dialogul si mai mult in zona de tehnologie. Pentru aceasta campanie am implementat si un mod nou de lucru: Working in Squads - format din echipe cross functionale atat pe verticala cat si pe orizontala. Acest mod de lucru ne-a ajutat sa crestem agilitatea si sa dezvoltam in timp real procesul de imbunatatire a performantei campaniei. Din echipa de campanie fac parte agentiile: Publicis Dialog – lead agency, Infinit Solution – digital agency si Stereotip – productie video, avandu-l pe Andrei Tanase in rolul de regizor”, a declarat Gabriel Eremia, Marketing Director Arctic.
 
Arctic este cel mai cunoscut brand in ceea ce priveste notorietatea spontana si cea asistata*, precum si lider de volum in piata de electrocasnice din Romania**. Brandul ofera o gama completa de peste 160 de produse, de la aparate frigorifice, masini de spalat rufe sau vase, uscatoare de rufe, aragaze si hote, pana la electrocasnice incorporabile (plite si cuptoare), dar si un pachet complet de servicii.
 
Arctic detine cea mai mare retea de service cu acoperire la nivel national, ce asigura consumatorilor servicii de calitate pe intreaga durata de viata a produselor, alaturi de consultanta specializata. In plus, produsele Arctic beneficiaza de cinci ani garantie, iar consumatorii au posibilitatea de a le testa timp de 45 de zile. 
 
Anul acesta, Arctic a fost declarat, in cadrul studiului ICEARTIAS Best Buy Award, drept brandul ce ofera cel mai bun raport calitate-pret. Certificarea a fost acordata ca urmare a raspunsurilor oferite de un esantion reprezentativ la nivel national, de 1.200 de romani. Respondentii au fost intrebati care este brand-ul de electrocasnice care ofera cel mai bun raport calitate-pret din Romania, in topul preferintelor fiind votat brand-ul Arctic. Misiunea studiului ICERTIAS Best Buy Award este de a cunoaste experientele utilizatorului si perceptiile referitoare la produsele si serviciile despre care acestia considera ca ofera cel mai bun raport pret-calitate.
 
*Conform studiului cantitativ Ipsos, Martie 2019.
**Conform studiului cantitativ GFK, Mai 2019.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Investitor imobiliar: Creditul pentru Prima Casa trebuia sa fie de 100.000 euro - 15 Septembrie 2009 Investitor imobiliar: Creditul pentru Prima Casa trebuia sa fie de 100.000 euro - 15 Septembrie 2009
Se ieftinesc casele Se ieftinesc casele
Accesoriile iti personalizeaza caminul Accesoriile iti personalizeaza caminul
Si cu banii luati, si cu parcarea ocupata Si cu banii luati, si cu parcarea ocupata
Piata imobiliara autohtona - la un pas de blocaj Piata imobiliara autohtona - la un pas de blocaj
Rezidential brasovean s-a confruntat, in 2008, cu o cerere mica in raport cu oferta - 27 Februarie 2009 Rezidential brasovean s-a confruntat, in 2008, cu o cerere mica in raport cu oferta - 27 Februarie 2009

Vezi mai multe articole