on

Comunitatea #CronicariDigitali isi da intalnire in offline

22 februarie, 2019

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Expozitie de fotografie cu obiective de patrimoniu ”salvate” de Instagram

 Este prima actiune din 2019 din cadrul proiectului care viralizeaza in online patrimoniul cultural romanesc;
 Doar pe Instagram hashtagul oficial #cronicaridigitali a fost folosit de 3600 de ori;
 O selectie cu o parte din aceste imagini pot fi admirate timp de o saptamana la Palatul Universul din Bucuresti.

Bucuresti, februarie 2019. La sapte luni de la inceputul proiectului Cronicari Digitali, o selectie cu imagini surprinse de tineri si urcate in online cu hashtagul oficial al campaniei vad lumina tiparului si sunt cuprinse intr-o expozitie unicat.

Vedete sunt 44 de fotografii cu obiective de patrimoniu din Romania realizate de instagrammeri si fotografi consacrati sau amatori, de-a lungul primului an al proiectului Cronicari Digitali. Expozitia de fotografie #CronicariDigitali va avea loc in perioada 24 februarie - 1 martie 2019, intre orele 12:00 - 20:00, si va fi gazduita in spatiul  AWE . Adaptive Work Environment (Strada Ion Brezoianu, nr. 23-25), la parterul cladirii Palatului Universul. Autori ai imaginilor sunt partenerii din partea comunitatilor relevante calitativ de pe Instagram, ambasadori ai proiectului si participanti la actiunile din 2018 care s-au alaturat demersului de redescoperire a patrimoniului cultural prin proiectul Cronicari Digitali.

”Oriunde in lume patrimoniul dispare sau isi pierde din semnificatie daca nu se mai regaseste in contemporan. Iar tinerii activi din comunitatea de Instagram Romania fac cel mai bine aceasta conexiune si chiar intreprind o actiune: il povestesc, il promoveaza, spre deosebire de cei care aleg sa nu se implice in lucruri mai mari decat cotidianul fiecaruia, pe motiv ca ei, personal nu pot face nimic. Cronicarii digitali, prin continutul lor vizual spectaculos, completat de povesti, fac patrimoniul viu, il reintroduc in atentia si in viata noastra. Doar alaturi de millennials putem duce mai departe aceasta mostenire care a construit identitatea fiecaruia. Expozitia poarta acest mesaj si de aceea am decis sa o organizam si sa o aducem in fata publicului”, declara Silvia Teodorescu, Managing Partner Zaga Brand. 

De la debutul campaniei initiate de agentia Zaga Brand in colaborare cu Institutul National al Patrimoniului, peste 3600 de fotografii au fost postate in social media cu hashtagul oficial al proiectului, #cronicaridigitali, au fost organizate doua Heritage Instameets si patru Heritage Trips in care au fost parcursi peste 8.000 de kilometri in cautarea locurilor care merita sa fie povestite. In total au fost vizitate aproximativ 60 de obiective de patrimoniu, toate acestea generand informatii care au ajuns la peste un million de tineri.

”Pofta de a desavarsi orice fel de creatie o avem cu totii, iar unii reusesc sa faca asta foarte bine pe instagram, fie prin mesajul pe care il transmit, fie prin perspective diferite. Prin Cronicari Digitali am reusit sa demonstram ca un creator de continut imbina zi de zi mai multe zone de interes si ca instagram inseamna mai mult decat un singur punct de vedere, sau doar anumite nise. Cronicari Digitali eram deja cu totii, acum doar ne-am dat seama de ceea ce facem poate avea un impact pozitiv la o scara ceva mai mare”, spune Adrian Dan, initiator al comunitatii #CreatorsWillCreate si partener al proiectului Cronicari Digitali.

Expozitia de fotografie #CronicariDigitali este realizata cu sprijinul: Canon Romania, Domeniile Samburesti,Profructta.

Proiectul Cronicari Digitali a fost premiat anul trecut cu Best Digital PR Campaign la IAB MIXX Awards 2018 si a primit trei distinctii la PR Awards 2018: Golden Award for Excellence la categoria „Cultura si Arta”, Silver Award for Excellence la categoria „Social Media”si Silver Award for Excellence la categoria „Comunicare in domeniul public”.

****
Despre #CronicariDigitali
Cronicari Digitali este o campanie de informare si promovare, ce aduce valorile si traditiile Romaniei fata in fata cu generatia Millennials. Proiectul este sustinut de Institutul National al Patrimoniului si dezvoltat de Zaga Brand.
Platforma de digital storytelling promoveaza patrimoniul cultural prin engagement.Generatiile X, Y si Z se implica in poveste si devin la randul lor ambasadori ai platformei, prin propriile viziuni.
Expertii, parte a generatiei X, povestesc, iar generatia Millennials (Y si Z) transporta identitatea culturala in online, printr-un limbaj pe intelesul tuturor; cu difuzare virala, pe feed-ul lor.

Despre Zaga
Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”, agentia a generat rezultatele dorite de clientii sai B2B si B2C oferind servicii complete de PR, Creative concepts si BTL. Misiunea Zaga este de a crea o comunicare reala intre comunitate si brand-urile sau companiile carora li se adreseaza prin PR - cea mai onesta, curajoasa si de durata contributie in a inspira oamenii, a genera reactii, a crea reputatii si fair advertising.

Onest, cu rezultate masurabile, avand la baza actiuni de comunicare. De la concerte LIVE pe trenuri in miscare, concursuri nationale de creatie, campanii de CSR sau silent disco in autobuze si metrou, Zaga isi propune continuu sa suprinda publicul cu abordari creative, astfel incat mesajele de comunicare sa ajunga direct la acesta.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Imobiliarele din Romania si Bulgaria, o tinta tot mai atractiva pentru investitorii rusi Imobiliarele din Romania si Bulgaria, o tinta tot mai atractiva pentru investitorii rusi
La șase luni de la deschiderea magazinului din Târgoviște, Leroy Merlin anunță că atrage cu 15% mai mulți clienți în fiecare lună La șase luni de la deschiderea magazinului din Târgoviște, Leroy Merlin anunță că atrage cu 15% mai mulți clienți în fiecare lună
Asigurarea obligatorie a caselor, amanata - 20 Mai 2009 Asigurarea obligatorie a caselor, amanata - 20 Mai 2009
Fara gaze in plina iarna Fara gaze in plina iarna
Hornbach a investit, din 2007, peste 3 milioane de euro in specializarea personalului Hornbach a investit, din 2007, peste 3 milioane de euro in specializarea personalului
Erste: Deficitul de locuinte este de 3,3 milioane mp Erste: Deficitul de locuinte este de 3,3 milioane mp

Vezi mai multe articole