on

Depanero deschide un call center la Galati

27 martie, 2018

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Depanero, cea mai mare firmă de service electro-IT din România, deschide un call center la Galați, cu scopul de a îmbunătăți calitatea serviciilor de suport oferite clienților și de a susține activitatea echipei din call center-ul din București.

Call center-ul din Galați este funcțional de la începutul lunii martie, fiind deservit, în prezent, de 12 angajați, cu o medie de vârstă de 26 de ani și cu experiență în activitatea de customer care. Numărul angajaților din call center poate fi suplimentat în viitor, în funcție de nevoile de business și de necesitatea extinderii.

„Decizia deschiderii unui nou call center a venit pe fondul accentuării unei probleme cu care se confruntă întreaga piață și de care nici compania Depanero nu a fost ferită – fluctuația mare de personal, mai ales pe poziții entry-level, cu rate mai ridicate în București comparativ cu alte orașe din provincie. Optimizăm constant serviciile oferite clienților noștri, de aceea suntem convinși că interacțiunea acestora cu Depanero se va îmbunătăți semnificativ în perioada următoare, atât din punct de vedere al rapidității preluării solicitărilor telefonice, cât și al rezolvării situațiilor cu care aceștia se confruntă”, a declarat Adrian Antohi, director general Depanero.

În prezent, în call center-ul Depanero sunt înregistrate peste 30.000 de apeluri pe lună, a căror durată medie de așteptare este de 2 minute. Ca urmare a deschiderii noului call center din Galați, Depanero estimează că durata medie de așteptare pentru un apel va scădea sub un minut, în perioada următoare.

Prin intermediul call center-ului Depanero sunt oferite clienților, la nivel național, servicii precum: suport informațional legat de procedurile de service; deschidere solicitări de service pentru intervenții (reparații, instalări, constatări) la domiciliul clientului; înregistrare comenzi pick-up prin curier pentru produsele care se repară la sediul Depanero; servicii de troubleshooting și oferirea de suport în utilizarea produselor; suport informațional legat de stadiul reparațiilor; preluare și analiză reclamații; servicii de vânzări: taloane instalări, accesorii produse, garanție extinsă.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Sarbatoarea Gustului la a VII-a editie! Bun pentru Gust, Bun pentru Sanatate, Bun pentru Planeta! Sarbatoarea Gustului la a VII-a editie! Bun pentru Gust, Bun pentru Sanatate, Bun pentru Planeta!
HORNBACH deschide in Romania magazin online cu peste 27.000 de produse disponibile HORNBACH deschide in Romania magazin online cu peste 27.000 de produse disponibile
Primaria Capitalei nu poate subventiona noul tarif de la energia termica. Intretinerea pentru trei camere va depasi un salariu minim pe economie - 12 ianuarie 2010 Primaria Capitalei nu poate subventiona noul tarif de la energia termica. Intretinerea pentru trei camere va depasi un salariu minim pe economie - 12 ianuarie 2010
Colectorul anticalcar de la Tefal, arma ta secreta pentru sesiuni rapide de calcat Colectorul anticalcar de la Tefal, arma ta secreta pentru sesiuni rapide de calcat
Bani europeni pentru locuinte sociale Bani europeni pentru locuinte sociale
Conferinta de inchidere Proiect Academia Profesionistilor in Finisaje Conferinta de inchidere Proiect Academia Profesionistilor in Finisaje

Vezi mai multe articole