on

Flanco are un nou Director de Marketing

06 decembrie, 2016

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Cu o experiență de peste 15 ani în marketing și comunicare, Antonela Ciucașu s-a alăturat echipei Flanco Retail începând de luna aceasta, pe poziția de Director de Marketing. Anterior, ea a ocupat, timp de peste 4 ani, funcția de Head of Marketing & PR Manager pentru Sun Plaza Shopping Center, în cadrul CBRE România.

”Antonela are o experiență vastă în domeniu, creând și implementând strategii de marketing și comunicare pentru companii de dimensiuni mari și medii din sectoare diverse, de la bancar și auto, la telecom și retail”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco. ”Sunt convins că expertiza ei foarte diversă și foarte relevantă pentru noi, de la strategie și planificare, la PR, cercetare, branding și online se va dovedi extrem de valoroasă pentru Flanco și ne bucurăm foarte mult să o avem în echipă.”

Înainte de a se ocupa de platforma de marketing, evenimente, comunicare și PR a Sun Plaza Shopping Center, Antonela Ciucașu a lucrat în sectorul bancar, pentru Royal Bank of Scotland, pe poziția de Credit Cards Marketing Manager, creând și implementând strategia de marketing pentru cardurile de credit ale băncii.

Antonela a acumulat cea mai vasta experiență în industria telecom, lucrând pentru UPC România, ca Senior Marketing Manager și pentru Orange România, ca Head of Retail Communication și contribuind la lansarea ambelor branduri pe piața românească.

Nici sectorul auto nu lipsește din CV-ul noului Director de Marketing Flanco, care a lucrat anterior pentru Michelin România, pe poziția regională de Communication Manager pentru România și zona Balcanilor și pentru Romcar, pe poziția de Marketing Manager.

”Am avut șansa să lucrez pentru branduri internaționale, de renume, din domenii variate dar, mai ales, să fac echipă cu oameni de la care am avut permanent de învățat”, spune Antonela Ciucașu. ”La Flanco, pot pune în practică tot ce am acumulat până acum, într-un mediu antreprenorial, flexibil și într-un context de piață extrem de dinamic și de exigent.”

Antonela Ciucașu a absolvit Facultatea de Electronică și Telecomunicații din cadrul Universității Politehnice din București, precum și numeroase cursuri de marketing, comunicare, vânzări, training și planificare strategică.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

bim.GROUP Ltd. își extinde capacitatea de proiectare pe piața din România bim.GROUP Ltd. își extinde capacitatea de proiectare pe piața din România
Peste 50% din halele la cheie TeraSteel merg la export Peste 50% din halele la cheie TeraSteel merg la export
Sika Romania scumpeste produsele cu 10-15% pe fondul cresterii cursului de schimb franc elvetian/leu Sika Romania scumpeste produsele cu 10-15% pe fondul cresterii cursului de schimb franc elvetian/leu
Distrigaz Sud intra pe piata caloriferelor Distrigaz Sud intra pe piata caloriferelor
Flanco deschide un nou magazin in Deva Flanco deschide un nou magazin in Deva
Perspective catre viitor: HUF HAUS dezvolta un nou prototip de casa Perspective catre viitor: HUF HAUS dezvolta un nou prototip de casa

Vezi mai multe articole