on

Hornbach: Romanii cheltuie pana la 300 de lei pe luna pentru hrana cainilor de companie

18 ianuarie, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, bugetele lunare alocate de români pentru hrana prietenilor patrupezi variază între 60 și 300 de lei, cel mai important aspect în selectarea produselor din această gamă fiind menținerea unei diete corespunzătoare a animalelor.

În funcție de rasa pe care o dețin, românii cheltuie, în medie, între 60 și 300 de lei pe lună pentru hrana câinilor, costul variind și în funcție de marca produsului selectat. Prezentând o atenție deosebită în ceea ce privește un stil de viață sănătos pentru animalul de companie, hrana pentru patrupezi se alege având în vedere talia, vârsta și nevoile speciale ale animalului.

„În egală măsură, observăm că tendința românilor este de a-și îndreapta atenția către conținutul hranei, dorind ca aceasta să poată oferi un echilibru optim între nivelurile de proteine, vitamine, grăsimi și fibre”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach România.

Cererea de hrană pentru „cel mai bun prieten al omului” se reflectă și în stocul de aproximativ 230 de tone a categoriei, aceasta cuprinzând atât branduri precum Royal Canin, Pro Plan, DogChow, Opti Life, Brit, Bosch, Pedigree, Friskies, cât și marca Mr. Beef.

„În ceea ce privește gama Mr. Beef, aceasta este divizată în trei categorii – hrană uscată, hrană umedă și snacks-uri, fiind produsă în Germania, după standarde bine definite și cu ingrediente atent alese, astfel încât să le asigure animalelor de companie o hrană bine echilibrată, menită să ofere patrupezilor o valoare nutrițională optimă”, a completat reprezentantul companiei.

Potrivit acestuia, pe lângă hrană, în coșurile de cumpărături pentru patrupezi se mai regăsesc și accesorii precum zgărzi, lese, jucării, și, din ce în ce mai des, produse de întreținere specializate cum ar fi șampon, pieptene sau ghilotină pentru gheare.

Astfel, pe parcursul lunii ianuarie, toate cele 6 magazine Hornbach din România vor organiza o expoziție dedicată hranei pentru câini sub marca proprie Mr. Beef. Celelate branduri din acest sortiment vor putea fi găsite, ca întotdeauna, la rafturile din departamentul ZOO și Acvaristică.

Expoziția din magazine va da ocazia celor ce se bucură de prietenia unui astfel de animal de companie, indiferent de rasă, să descopere astfel o gamă largă de hrană, având la dispoziție și consiliere din partea specialiștilor Hornbach pentru a putea lua cea mai bună decizie pentru îngrijirea și hrănirea câinilor. De asemenea, și în cadrul acestei expoziții, stăpânii sunt așteptați împreună cu micii însoțitori, accesul câinilor în magazinele Hornbach fiind permis permanent.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Open Call pentru artisti! Inscrie-te in proiectul Fusion Arts! Open Call pentru artisti! Inscrie-te in proiectul Fusion Arts!
Espressorul Automat Evidence de la Krups: secretul cafelei reusite Espressorul Automat Evidence de la Krups: secretul cafelei reusite
Constructiile de case din SUA, aproape de minimul ultimilor 17 ani Constructiile de case din SUA, aproape de minimul ultimilor 17 ani
Flanco are un nou Director de Marketing Flanco are un nou Director de Marketing
Bucurestiul va avea o noua gura de tocat bani: o institutie ce isi da cu parerea despre caldura Bucurestiul va avea o noua gura de tocat bani: o institutie ce isi da cu parerea despre caldura
Programul Programul "Casa verde", amanat pentru a treia oara - 16 Ianuarie 2009

Vezi mai multe articole