HORNBACH vesteste primavara prin noua campanie de publicitate: "Elibereaza-te de stres!"

19 martie, 2018

comenteaza trimite unui prieten printeaza

În noua sa campanie de primăvară, HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, abordează efectul benefic al muncii fizice grele din casă și din grădină. Într-o implementare amuzantă, ca de obicei, campania așază situațiile de stres zilnic într-un context complet nou. Astfel, stresul din supărările cu șeful, din problemele de educație cu copiii și din consumul exagerat de mijloace media este pur și simplu eliminat printr-o acțiune DIY.

În spot, procesarea problemelor enervante de zi cu zi din interiorul imaginar al personajului principal este preluată de o trupă de „Rubber Cowboys“ hiperactivi, care colectează acești factori cauzatori de stres și îi transformă în transpirație. În lumea reală,  protagonistul construiește în grădină o impresionantă scară din pietre grele. „Eliberează-te de stres!“ este mesajul simplu și pregnant care apare la finalul spotului. 

„Campania este o invitație tipică companiei HORNBACH, ca în această primăvară să deveniți activi fizic și creativi în grădină“,  spune Thomas Schnaitmann, director de marketing Germania și al comunicării internaționale de marketing în cadrul HORNBACH. „Fiecare  persoană care a săpat vreodată un iaz în grădină, care a plantat  răsaduri sau a construit o terasă știe că un proiect care te face să  transpiri reprezintă programul perfect de compensare a stresului  cotidian.

Implementarea spotului se evidențiază printr-o atenție specială pentru detaliu și un grad înalt de creativitate, astfel încât se creează rapid impresia că poate fi vorba despre orice altceva, numai  despre un film publicitar nu. „Am sesizat rapid ce potențial imens se  ascunde în spatele spotului „Rubber Cowboys“, creat împreună cu Andreas Nilsson, regizor, și Peter Grant, production designer“,  declară Guido Heffels, director de creație al HEIMAT.

„Eliberează-te de stres!“ este o campanie integrată care se desfășoară pe TV, în mediile online și outdoor, începând cu 16 martie. De asemenea, spotul campaniei poate fi vizualizat și pe www.hornbach.ro/elibereaza-te-de-stres.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Silence Force MultiCyclonic de la Rowenta, aliatul imbatabil in lupta impotriva prafului Silence Force MultiCyclonic de la Rowenta, aliatul imbatabil in lupta impotriva prafului
Saint-Gobain, atentie la echilibrul dintre viata personala si cea profesionala a angajatilor companiei Saint-Gobain, atentie la echilibrul dintre viata personala si cea profesionala a angajatilor companiei
Armonie Totul intr-o singura culoare Armonie Totul intr-o singura culoare
TeraPlast Recycling - cel mai mare reciclator de PVC rigid din Romania TeraPlast Recycling - cel mai mare reciclator de PVC rigid din Romania
Studiu Brico Depôt: un roman isi petrece 535 de zile din viata in baie Studiu Brico Depôt: un roman isi petrece 535 de zile din viata in baie
Ce se mai cauta pe piata locuintelor noi: Preturi mici, zone semi-centrale si acces la transport - 28 mai 2010 Ce se mai cauta pe piata locuintelor noi: Preturi mici, zone semi-centrale si acces la transport - 28 mai 2010

Vezi mai multe articole