Oferta de criza la targul tIMOn - 25 Septembrie 2009

25 septembrie, 2009

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Faianta alba, ca e mai ieftina, doar pe frontul de lucru, fara aparat de aer conditionat, fara centrala incluse in pret sunt strategii adoptate de participantii la tIMOn pentru atragerea clientilor loviti de criza. Pentru a atrage cumparatorul printr-un pret cat mai mic, dezvoltatorii imobiliari apeleaza la niste artificii bine cunoscute in lumea constructorilor. Preturile scad pe baza alegerii...

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

EXPO FLOWERS & GARDEN a stabilit tendintele in gradinarit pentru anul 2019 EXPO FLOWERS & GARDEN a stabilit tendintele in gradinarit pentru anul 2019
Grupul TeraPlast: crestere organica de 46% a EBITDA si de 14% a cifrei de afaceri in primele noua luni din 2020 Grupul TeraPlast: crestere organica de 46% a EBITDA si de 14% a cifrei de afaceri in primele noua luni din 2020
CBRE, premiat pentru aducerea brandului Tati in Romania CBRE, premiat pentru aducerea brandului Tati in Romania
Policolor – crestere cu 130% a capacitatii de productie in noua fabrica Policolor – crestere cu 130% a capacitatii de productie in noua fabrica
Clientii Flanco au donat in 2018 peste 1.100.000 lei pentru centrele after-school „Noua Ne Pasa” Clientii Flanco au donat in 2018 peste 1.100.000 lei pentru centrele after-school „Noua Ne Pasa”
BASF isi certifica voluntar panourile de izolatie Styrodur BASF isi certifica voluntar panourile de izolatie Styrodur

Vezi mai multe articole