Oferta de criza la targul tIMOn - 25 Septembrie 2009

25 septembrie, 2009

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Faianta alba, ca e mai ieftina, doar pe frontul de lucru, fara aparat de aer conditionat, fara centrala incluse in pret sunt strategii adoptate de participantii la tIMOn pentru atragerea clientilor loviti de criza. Pentru a atrage cumparatorul printr-un pret cat mai mic, dezvoltatorii imobiliari apeleaza la niste artificii bine cunoscute in lumea constructorilor. Preturile scad pe baza alegerii...

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Agentiile imobiliare pierd teren. Proprietarii si cumparatorii renunta la serviciile lor Agentiile imobiliare pierd teren. Proprietarii si cumparatorii renunta la serviciile lor
Programul Programul "Casa Verde" se transforma in "Institutia Verde" - 16 Aprilie 2009
Targ imobiliar. Resedintele de lux de pe litoral ajung pana la 2,5 milioane de euro Targ imobiliar. Resedintele de lux de pe litoral ajung pana la 2,5 milioane de euro
GROHE lanseaza hub-ul digital “GROHE X” GROHE lanseaza hub-ul digital “GROHE X”
Pipera de Iasi Pipera de Iasi
Krups Latt’Espress – Despre Cafea, Dragoste si Armonie Krups Latt’Espress – Despre Cafea, Dragoste si Armonie

Vezi mai multe articole