Oferta de criza la targul tIMOn - 25 Septembrie 2009

25 septembrie, 2009

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Faianta alba, ca e mai ieftina, doar pe frontul de lucru, fara aparat de aer conditionat, fara centrala incluse in pret sunt strategii adoptate de participantii la tIMOn pentru atragerea clientilor loviti de criza. Pentru a atrage cumparatorul printr-un pret cat mai mic, dezvoltatorii imobiliari apeleaza la niste artificii bine cunoscute in lumea constructorilor. Preturile scad pe baza alegerii...

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Premium Store se extinde in Bucuresti si deschide al doilea showroom de mobila si electrocasnice Premium Store se extinde in Bucuresti si deschide al doilea showroom de mobila si electrocasnice
Monopolul rusesc pe otel-beton scumpeste casele cu 10.000 de euro Monopolul rusesc pe otel-beton scumpeste casele cu 10.000 de euro
KUMA - PARTENER de incredere pentru piata proiectelor din Romania KUMA - PARTENER de incredere pentru piata proiectelor din Romania
Fratii Negoita sustin ca au de incasat 2 mil. euro de la OTV - 13 Noiembrie 2009 Fratii Negoita sustin ca au de incasat 2 mil. euro de la OTV - 13 Noiembrie 2009
Boom imobiliar in Moldova, cu banii capsunarilor Boom imobiliar in Moldova, cu banii capsunarilor
Bucuresti Mall Vitan prezinta brandul romanesc Alessandro Biaggio Bucuresti Mall Vitan prezinta brandul romanesc Alessandro Biaggio

Vezi mai multe articole