Oferta de criza la targul tIMOn - 25 Septembrie 2009

25 septembrie, 2009

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Faianta alba, ca e mai ieftina, doar pe frontul de lucru, fara aparat de aer conditionat, fara centrala incluse in pret sunt strategii adoptate de participantii la tIMOn pentru atragerea clientilor loviti de criza. Pentru a atrage cumparatorul printr-un pret cat mai mic, dezvoltatorii imobiliari apeleaza la niste artificii bine cunoscute in lumea constructorilor. Preturile scad pe baza alegerii...

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Noul trend pentru fidelizarea angajatilor: primul Oktoberfest corporatist in nordul Bucurestiului Noul trend pentru fidelizarea angajatilor: primul Oktoberfest corporatist in nordul Bucurestiului
Romanii nu mai au bani sa-si termine casele - 02 septembrie 2010 Romanii nu mai au bani sa-si termine casele - 02 septembrie 2010
Energie verde la Oradea: Cartierul Nufărul I ar putea fi încălzit cu apă din izvoarele geotermale de sub oraş Energie verde la Oradea: Cartierul Nufărul I ar putea fi încălzit cu apă din izvoarele geotermale de sub oraş
Dedeman: 12 mil. euro pentru primul magazin din Capitala - 27 Aprilie 2009 Dedeman: 12 mil. euro pentru primul magazin din Capitala - 27 Aprilie 2009
Taxe mai mici pentru casele \ Taxe mai mici pentru casele \"la negru\"
Creditele de consum, pe primul loc si in 2007 Creditele de consum, pe primul loc si in 2007

Vezi mai multe articole