on

PIATRAONLINE incepe anul cu investitii si proiecte aniversare

10 ianuarie, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Compania ROCK STAR CONSTRUCT, sub care operează brandul PIATRAONLINE, primul magazin online din România dedicat exclusiv pietrei naturale, încheie anul 2016 cu o cifră de afaceri de peste 5 000 000 Euro, iar pentru 2017 estimează creșteri de peste 40%. Anul 2017 înseamnă primii 10 ani de PIATRAONLINE pe piața finisajelor cu piatră naturală în construcții din România.

„Pentru 2017 estimăm o creștere de peste 40% a cifrei de afaceri. Mai mult decât atât, 2017 înseamnă primii 10 ani de PIATRAONLINE, motiv pentru care avem în plan activități aniversare. În plus, ne dorim să explorăm mai mult zona de B2B din România și să creștem piețele din Europa, acolo unde avem deja nenumărați clienți încă din 2014”, menționează Mariana Constantinescu-Brădescu, Managing Partner Rock Star Construct – deținător al brandului PIATRAONLINE.

Anul 2016 a fost unul plin de provocări pentru compania PIATRAONLINE: s-a început cu schimbarea și maturizarea identității vizuale, lansarea brandului de ardezie flexibilă SKIN, până la investiții în zona managerială și de sisteme, platformă website nouă, sisteme de vânzări și management informațional. Toate acestea pentru a le oferi clienților cele mai moderne soluții de amenajare interioară din piatră naturală. Astfel, în cadrul showroom-ului s-a construit primul apartament-concept de 60mp în valoare de 32.000 Euro, iar în februarie 2017 va fi lansat cel de al doilea apartament-concept. 

Peste 6.000 de proiecte/clienți au beneficiat de produsele și serviciile PIATRAONLINE în ultimele 12 luni. În ceea ce privește stocurile de produse, în 2017 se vor investi peste 400.000 Euro într-un nou spațiu de depozitare pentru că 99% dintre produse să fie permanent în stoc. Mai mult decât atât, până la finalul anului echipa de specialiști PIATRAONLINE va crește cu 50%.

Showroom-ul și magazinul online, www.piatraonline.ro au devenit astăzi o veritabilă sursă de inspirație pentru vizitatori prin prezentarea proiectelor din portofoliul PIATRAONLINE, însoțite de videoclipuri și imagini de referință care includ produse și combinații de materiale, montate corect și mixate cu diverse decorațiuni pentru a crea ambiente unice și primitoare, la final putând fi numite simplu… acasă.   

Tendințele și materiale la modă în 2017

În ceea ce privește tendințele în materie de piatră naturală și decorațiuni interioare sau exterioare, cele mai solicitate amenajări sunt realizate din mixuri de pattern-uri, iar imprimeurile 2D și 3D câștigă cât mai mult teren. Culorile vedetă pentru 2017 vor fi nuanțele de verde închis, iar albastru navy devine noul negru. Accentele de verde se vor regăsi mai ales la realizarea pieselor de mobilier sau de decorațiuni, dar și pentru personalizarea pereților cu un accent matur și echilibrat.

Mai mult decât atât, fie că vorbim de case sau apartamente, clasicul tapet va fi înlocuit cu cărămida fină și mată pentru a accentua stilul minimalist și industrial.

În materie de piatră naturală, marmura va fi elementul-vedetă pentru că se revine la un stil clasic împletit cu elemente minimaliste din care nu vor lipsi inserțiile de cupru, un detaliu obligatoriu pentru proiectele de amenajare. Marmura albă precum marmura Thassos sau Calacatta sunt printre vedetele anului 2017 în materie de amenajări și cu siguranță vor fi solicitate în foarte multe proiecte de către arhitecți şi dezvoltatori imobiliari.

Și dacă tot vorbim de amenajarea locuințelor, spațiile care vor câștiga cel mai mult teren sunt cele dedicate socializării: bovindourile sau camerele de socializare cu membrii familiei cât și cu persoane din exteriorul familiei, vor fi apreciate în 2017. Aceste zone de relaxare vor beneficia de o atenție la detaliile de amenajare pentru a ne simți cât mai bine acasă.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Schneider Electric ramane lider in domeniul software pentru managementul infrastructurii centrelor de date Schneider Electric ramane lider in domeniul software pentru managementul infrastructurii centrelor de date
Preturile finale ale locuintelor au scazut cu pana la 40% comparative cu dec. 2007 Preturile finale ale locuintelor au scazut cu pana la 40% comparative cu dec. 2007
Primul brand de vopsea lavabilă românească susține proiectele de relocare în România, parte din fenomenul social al migrației de la oraș la sat Primul brand de vopsea lavabilă românească susține proiectele de relocare în România, parte din fenomenul social al migrației de la oraș la sat
Bucsaru a iesit din insolventa. Vinde case cu aproape 100.000 de euro Bucsaru a iesit din insolventa. Vinde case cu aproape 100.000 de euro
2008 a inceput cu mai putine autorizatii de construire 2008 a inceput cu mai putine autorizatii de construire
Clasa medie creste piata mobilei Clasa medie creste piata mobilei

Vezi mai multe articole