on

Praktiker rasplateste fidelitatea clientilor cu reduceri pe viata prin cardurile BLUE si GOLD

21 iunie, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Special pentru clienţii fideli, Praktiker a creat două carduri de fidelitate - BLUE şi GOLD - ce aduc beneficii pe viaţă constând în preţuri speciale, discount-uri şi chiar cadouri pentru acasă.

Praktiker este alături de clienţii săi fideli şi îi ajută să ţină pasul cu toate schimbările din casele lor, pentru ca aceştia să-şi poată transforma locuinţele exact aşa cum îşi doresc.

Beneficiile cardurilor de fidelitate BLUE şi GOLD

Posesorii de card de fidelitate se bucură de oferte speciale, cum ar fi cuponul de 20% reducere la un produs la alegere, prezent în actualul catalog de oferte disponibil în magazine. În plus, beneficiază de reduceri pe viaţă şi pot obţine până la 100% reducere la serviciile Praktiker. Orice posesor de card de fidelitate are acces la propriul cont online unde poate verifica, în orice moment, statusul cardului.

„Programul de fidelitate pe care îl oferim la Praktiker prin intermediul cardurilor BLUE şi GOLD este unic pe piaţa DIY din România, fiind şi cel mai important diferenţiator al nostru. În prezent, 450.000 de clienţi Praktiker beneficiază de avantajele celor două carduri pe care le punem gratuit la dispoziţia celor care trec pragul magazinelor noastre din toată ţara, dintre care 110.000 sunt deţinători de carduri active GOLD.

Într-o piaţă în care nivelul concurenţei este foarte ridicat, ne bucurăm să răsplătim fidelitatea clienţilor Praktiker prin toate beneficiile aduse de cele două carduri. De altfel, anul acesta am acordat cele mai mari discount-uri înregistrate, sub formă de voucher, în valoare de 1.082,6 lei pentru un deţinător de card GOLD şi 912,25 lei în cazul cardului BLUE.

Clienţii noştri fideli fac achiziţii de 4 ori pe an, în medie, şi au un coş mediu de 3 ori mai mare decât cel al clienţilor care nu deţin un card de fidelitate. Ei reprezintă barometrul nostru - ştim care sunt cerinţele şi dorinţele lor, facem studii şi dezvoltăm permanent servicii şi aplicaţii dedicate, iar în acest fel devenim tot mai buni datorită lor.”, a spus Mirela Ochiana, Marketing Manager Praktiker România.

Utilizarea cardului de fidelitate Praktiker

Pentru a acumula valoarea fiecărei achiziţii pe card, acesta va fi arătat la casa de marcat de fiecare dată când sunt efectuate cumpărături. Atunci când valoarea cumpărăturilor pe cardul de fidelitate atinge pragul de 3.000 lei, cumulat în ultimele 12 luni, poate fi solicitat voucher-ul valoric de 5% reducere pentru achiziţiile deja efectuate, pentru articole rabatabile. Din acest moment, voucher-ul poate fi solicitat după fiecare achiziţie, urmând a fi utilizat la următoarea cumpărătură.

Când suma cumpărăturilor ajunge la 15.000 lei în ultimele 12 luni, cumpărătorul devine automat client GOLD pentru 2 ani şi primeşte 10% reducere la fiecare achiziţie, direct la casa de marcat. După cei 2 ani de statut GOLD, clientul poate prelungi statutul încă 2 ani dacă valoarea achiziţiilor din ultimele 12 luni este de 15.000 lei sau poate reveni la statutul de client BLUE.

Cum se obţine cardul de fidelitate Praktiker

Clienţii Praktiker pot beneficia gratuit de cardul de fidelitate, în 3 paşi simpli:

1. Descărcând şi completând formularul pentru eliberarea cardului de fidelitate.

2. Printând formularul completat.

3. Cardul de fidelitate se eliberează în baza formularului, direct din magazinul preferat.

Mai multe detalii sunt disponibile pe www.praktiker.ro/info/client-fidel.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Bani si pentru tinerii care au o garsoniera Bani si pentru tinerii care au o garsoniera
Ariston România și Crucea Roșie Română au facilitat accesul la apă caldă pentru 240,199 de beneficiari în cele patru ediții ale campaniei Comfort Challenge Ariston România și Crucea Roșie Română au facilitat accesul la apă caldă pentru 240,199 de beneficiari în cele patru ediții ale campaniei Comfort Challenge
Ansamblul Le Tendre Amour, in concert la Festivalul de Muzica Veche de la Timisoara, sustinut de Roca Ansamblul Le Tendre Amour, in concert la Festivalul de Muzica Veche de la Timisoara, sustinut de Roca
Scaderea TVA nu deblocheaza piata - 12 DECEMBRIE 2008 Scaderea TVA nu deblocheaza piata - 12 DECEMBRIE 2008
Carrefour România deschide cel de-al 31-lea hipermarket în noul centru comercial Veranda, din Bucureşti Carrefour România deschide cel de-al 31-lea hipermarket în noul centru comercial Veranda, din Bucureşti
Grupul TeraPlast estimeaza o dublare a EBITDA in 2018 Grupul TeraPlast estimeaza o dublare a EBITDA in 2018

Vezi mai multe articole