on

STAR STONE investeste 3 milioane de euro si estimeaza o crestere de 40% a businessului in 2021

20 mai, 2021

comenteaza trimite unui prieten printeaza

 

  • STAR STONE isi paveaza drumul catre Europa, tintind anul acesta dezvoltarea pietei din Ungaria, intrarea in Austria, Slovacia si Cehia
  • Compania a inregistrat, in 2020, un avans de 10%, pana la aproape 4,4 milioane de euro
  • STAR STONE a fost inclusa anul acesta in topul Financial Times (FT) 1.000 cele mai performante companii europene

 

STAR STONE, cel mai mare producator roman de pavaje premium destinate sectorului rezidential, si compania cu cea mai mare crestere din industria de constructii din Romania, in perioada 2016 - 2019 inclusa de Financial Times anul acesta in Top 1.000 cele mai performante companii europene, estimeaza, pentru 2021, o crestere de aproximativ 40% a vanzarilor. Avansul va fi sustinut de cresterea organica a pietei – industria constructiilor avand anul trecut cea mai buna evolutie an la an din ultimul deceniu – , de dezvoltarea companiei, de diversificarea portofoliului de produse, concomitent cu implementarea unui nou soft ERP, dar si de asumarea unui sistem de consolidare si de crestere accelerata a afacerii.

 

In 2020, START STONE a inregistrat o cifra de afaceri de aproape 4,4 milioane de euro, in crestere cu peste 10% fata de anul anterior.

 

Planul de investitii STAR STONE pentru 2021 ia in calcul un buget de 3 milioane de euro si vizeaza extinderea pe plan local, dar si in Europa.

 

„Pana la jumatatea anului, vom finaliza instalarea unei noi linii de productie, crescand astfel capacitatea totala de productie, lucru care ne va da posibilitatea sa lansam noi tipuri de produse destinate segmentului rezidential. Totodata, mare parte dintre produsele noastre consacrate vor beneficia de imbunatatirea aspectului si, printr-o metoda inovatoare, vor beneficia de un sistem de montaj care va usura munca montatorilor si va reduce posibilitatea montajului incorect, toate acestea asigurand o calitate net superioara produselor anterioare”, spune Cristian Pop, Director General STAR STONE.

 

Compania va continua dezvoltarea si extinderea retelei de distributie din Romania care, in momentul de fata, numara aproximativ 300 de distribuitori si retelele DIY Dedeman si Hornbach.

 

Prezenta pe piata din Romania inca din 2008, STAR STONE a intrat in 2019 si pe piata din Ungaria, iar in 2020 si in Belgia. In ceea ce priveste piata externa, compania urmareste pentru anul in curs consolidarea si dezvoltarea retelei de distributie din Ungaria si sa intre in 3 noi tari, punand bazele retelei de distributie in Austria, Slovacia si Cehia.

 

STAR STONE a fost inclusa anul acesta in topul Financial Times (FT) 1.000 cele mai performante companii europene. Prezenta companiei in acest top vine ca o recunoastere a strategiei de dezvoltare, a inovatiei si a investitiilor derulate de-a lungul timpului. Topul FT 1.000 publicat de Financial Times este la cincea editie si, alaturi de compania de cercetare Statista, stabileste clasamentul companiilor din Europa care au inregistrat o crestere semnificativa a afacerii in intervalul 2016 – 2019, STAR STONE inregistrand, in acest interval, cea mai mare crestere a unei companii din constructii, din Romania.

 

Despre STAR STONE

STAR STONE este cel mai mare producator roman de pavaje premium destinate sectorului rezidential. Prezenta pe piata din Romania inca din 2008, compania STAR STONE a intrat in 2019 si pe piata din Ungaria, iar in 2020 si in Belgia, unde comercializeaza, printr-o retea ampla de distributie, dale de pavaj, boltari, piatra decorativa, accesorii de gard, borduri de piscina etc. La nivel national, compania dispune de o retea de peste 300 de distribuitori si retelele DIY Dedeman si Hornbach. STAR STONE a fost inclusa anul acesta in topul Financial Times (FT) 1.000 cele mai performante companii europene. Prezenta STAR STONE in acest top vine ca o recunoastere a strategiei de dezvoltare, a inovatiei si a investitiilor derulate de-a lungul timpului in tehnologii de ultima ora, in cercetare si dezvoltare pentru crearea de produse de calitate destinate segmentului rezidential.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Se justifica investitia in centralele termice? Se justifica investitia in centralele termice?
82% dintre scolile din Romania au nevoie urgenta de reparatii 82% dintre scolile din Romania au nevoie urgenta de reparatii
In anii '90 mobila se vindea ca pasta de dinti, acum clientul este mai exigent In anii '90 mobila se vindea ca pasta de dinti, acum clientul este mai exigent
Brico Dépôt îngheață vara cu soluții de climatizare la prețuri de depozit Brico Dépôt îngheață vara cu soluții de climatizare la prețuri de depozit
ANRE estimeaza ieftinirea gazelor pentru consumatori - 17 Martie 2009 ANRE estimeaza ieftinirea gazelor pentru consumatori - 17 Martie 2009
ProfiArt a deschis un magazin de arta si hobby in ParkLake Shopping Center ProfiArt a deschis un magazin de arta si hobby in ParkLake Shopping Center

Vezi mai multe articole