Targul de constructii, impartit in doua editii distincte

16 martie, 2006

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Website interactiv la Construct Expo Antreprenor.
 
Timp de peste un deceniu, Construct Expo a reprezentat cea mai importanta manifestare expozitionala organizata in Romania in domeniul constructiilor.
Targul a reunit, de fiecare data, un numar impresionant de firme ajungand ca, de la an la an, suprafetele complexului expozitional Romexpo sa devina tot mai neincapatoare. De aceea, organizatorii au decis ca, incepand din acest an, sa imparta aceasta manifestare in doua editii distincte, focalizate pe cele doua componente principale ale activitatii de constructii: Construct Expo Antreprenor si Construct Expo Ambient. Prima se va desfasura in perioada 22-25 martie 2006, iar cea de-a doua intre 17 si 21 mai 2006.
Expozitia de constructii se va desfasura in aceeasi perioada cu alte doua manifestari complementare, Romtherm si Expo Security, pentru toate trei fiind contractata intreaga suprafata a complexului expozitional Romexpo.
La aceasta editie va fi organizat in premiera si un website interactiv - fiind vorba, practic, despre o versiune virtuala a intregii expozitii, in cadrul caruia vor fi prezentate firmele participante, grupate in functie de produsele, sistemele sau serviciile care le ofera.
In plus, in data de 23 martie 2006 va avea loc "Ziua Arhitectului", zi in care accesul arhitectilor si studentilor la Universitatea de Arhitectura este gratuit, pe baza legitimatiei de arhitect sau student vizata pe anul in curs.
Pretul unui bilet de intrare este de 80.000 ROL.
 
Sursa: Romania libera

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Sika Romania mizeaza pe o crestere business-ului in 2016 Sika Romania mizeaza pe o crestere business-ului in 2016
Internet Internet
Lucrari neautorizate, sanctionate cu amenda Lucrari neautorizate, sanctionate cu amenda
Ariston România și Crucea Roșie Română au facilitat accesul la apă caldă pentru 240,199 de beneficiari în cele patru ediții ale campaniei Comfort Challenge Ariston România și Crucea Roșie Română au facilitat accesul la apă caldă pentru 240,199 de beneficiari în cele patru ediții ale campaniei Comfort Challenge
Miele este cel mai bun brand corporate în 2015 - Distincția a fost obținută în cadrul Premiilor Best Brands, acordate anual în Germania Miele este cel mai bun brand corporate în 2015 - Distincția a fost obținută în cadrul Premiilor Best Brands, acordate anual în Germania
Locuintele vechi, pe primul loc la scaderea chiriilor - 05 Mai 2009 Locuintele vechi, pe primul loc la scaderea chiriilor - 05 Mai 2009

Vezi mai multe articole