on

Veranda are un nou chirias: KFC deschide inca un restaurant

06 octombrie, 2016

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Bucuresti, 05 octombrie - Veranda, centrul comercial dezvoltat in zona Obor de compania Professional Imo Partners (fosta Prodplast Imobiliare), a incheiat un contract de inchiriere cu un nou chirias, pentru zona de food court. Astfel, lantul de restaurante KFC va deschide o noua locatie in mallul din Obor, unde va ocupa o suprafata de aproape 200 de metri patrati.

„KFC Romania este unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala. Scopul centrului comercial Veranda este acela de a oferi bucurestenilor din proximitate o gama variata de produse si activitati recreative, iar brandurile cu care am incheiat contracte, precum KFC, vor aduce cu siguranta un nou suflu intregului sector”, a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltator al centrului comercial Veranda.

Printre chiriasii din zona food-court se mai numara Oro Toro, Pizza Coloseum, Salad Box, K-Grill, Rustic, Toan’s, Spartan, McDonald’s si Noddle Pack. Pentru petrecerea timpului liber, vizitatorii vor avea la dispozitie spatiul verde de 15.000 de metri patrati, care ofera locuri de joaca pentru copii, precum si posibilitatea de a practica diverse sporturi, inclusiv un patinoar deschis pe tot parcursul anului.

Veranda va avea o suprafata inchiriabila de aproximativ 30.000 de metri patrati si va fi inaugurat in toamna acestui an. De asemenea, odata cu deschiderea centrului comercial, vor fi incheiate si lucrarile de modernizare a infrastructurii zonei Obor, in valoare de 2 milioane de euro, care presupun largirea strazii Ziduri Mosi cu cate o banda pe sens, precum si a trotuarului. De asemenea, va fi construit si un refugiu pentru tramvai, inexistent pana acum.

Veranda este un centru comercial de proximitate, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.) in Bucuresti, in zona Obor, si care va fi inaugurat in toamna anului 2016.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

“Hei, fruntea sus! Continua treaba” – noua campanie de publicitate Hornbach “Hei, fruntea sus! Continua treaba” – noua campanie de publicitate Hornbach
Chiriile din Bucuresti scad cu 1% pe luna Chiriile din Bucuresti scad cu 1% pe luna
Carantina Carantina
Ariston Thermo Romania a facilitat accesul la apa calda pentru 112.000 de copii si varstnici in cadrul campaniei umanitare Comfort Challenge Ariston Thermo Romania a facilitat accesul la apa calda pentru 112.000 de copii si varstnici in cadrul campaniei umanitare Comfort Challenge
Rowenta Air Force 360™, aspiratorul ce iti da oricand liber la vacant Rowenta Air Force 360™, aspiratorul ce iti da oricand liber la vacant
Creditul mediu pentru casa, prea mic fata de preturi Creditul mediu pentru casa, prea mic fata de preturi

Vezi mai multe articole