Kingfisher, lider european pe piaţa do it yourself şi home improvement şi al treilea ca mărime la nivel mondial, îl învestește pe Christian Mazauric în funcția de CEO al Brico Dépôt România, responsabil cu dezvoltarea viziunii și performanței companiei pe piața locală.
Domnul Mazauric își va exercita noile responsabilități, urmând să contribuie la accelerarea creșterii sustenabile a Brico Dépôt în România, asigurând o mai bună adaptare a formatului specific Brico Dépôt la piața locală, precum și alinierea operațiunilor la celelalte zone în care compania este prezentă.Christian Mazauric are peste 20 de ani experiență profesională, deținând anterior funcția de Chief Finance Officer la B&Q Regatul Unit & Irlanda. Anterior, a petrecut 11 ani la Castorama Franța și alți șase la Marks & Spencer în Regatul Unit.
Numirea domnului Mazauric face parte din planul noului CEO Kingfisher Veronique Laury, de a crea o echipă de management dinamică, ce va transforma business-ul Brico Dépôt într-o companie unitară la nivel internațional.„Kingfisher se află în proces de standardizare a formatelor din zonele unde operează, întrucât a devenit tot mai evident că piețele în care suntem prezenți au o structură similară. În prezent, depozitele noastre Brico Dépôt din Franța, Spania, Portugalia și România au un model de business diferit. Formatul va deveni unul unitar în toate aceste piețe”, explică CEO-ul Kingfisher, Veronique Laury.
„Ca CEO al Brico Dépôt România, prioritatea mea este creșterea și dezvoltarea companiei. Grație predecesorului meu, transformarea celor 15 unități achiziționate în 2013 a fost accelerată și finalizată cu succes înainte de termen. Obiectivul meu va fi de acum adaptarea formatului Brico Depot la specificul pieței locale, acordând o atenție deosebită consilierii clienților și serviciilor oferite profesioniștilor și amatorilor în bricolaj ”, spune Christian Mazauric.Noul CEO Brico Dépôt România îl urmează în funcție pe Patrick Papot, al cărui mandat s-a concentrat pe transformarea celor 15 unități Bricostore pe care Kingfisher le-a achiziționat în 2013. După ce și-a încheiat cu succes misiunea la finele acestei veri, domnul Papot a preluat o nouă poziție în cadrul grupului.
Christian Mazauric a absolvit Universitatea Lumière din Lyon, deținând de asemenea o specializare în control financiar obtinută în cadrul unei școli de business din Franța. Și-a dezvoltat cariera începând din 1995, activând timp de 8 ani în operațiuni comerciale în Europa de Vest și a urcat în ierarhie până la poziția de Chief Finance Officer, funcție pe care a exercitat-o timp de 8 ani.
* * *
Despre Brico Dépôt
Brico Dépôt a fost înființat în 1993 în Reims (Franța). Are în prezent 112 de magazine în Franța și 24 în Spania. Brico Depôt vizează în primul rând pasionaţii DIY și constructorii profesionişti. Este bazat pe un format de preț scăzut, care oferă clienţilor produsele esențiale pentru DIY și proiecte de renovare, disponibile în cantităţi mari, dar şi pentru şantierele de construcție.
Pentru mai multe informații: http://www.brico-depot.ro
Despre Kingfisher plc
Kingfisher plc este un grup international de home improvement, ce operează 1200 magazine în zece țări din Europa. Principalele sale branduri de retail sunt B&Q, Castorama, Brico Dépôt și Screwfix. Kingfisher operează de asemenea brandul Koçtaș, o colaborare în Turcia cu Grupul Koç.
Pentru mai multe informații: http://www.kingfisher.com
Comentarii
Nu exista comentarii.