on

10 ani de pasiune HORNBACH - noua campanie aniversara de publicitate

04 iulie, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Hornbach  aniversează  10 ani de la intrarea  pe  piața  din  România  și,  cu  această ocazie, a lansat o nouă campanie  de  publicitate.  “10  ani de pasiune Hornbach” surprinde relația dintre  clienți  și  brand, aceasta fiind reprezentată prin pasiunea pentru proiecte de bricolaj.

Astfel, noua campanie își propune să arate atât împlinirea unui deceniu pe piața locală a retailerului de materiale de construcții și grădinărit, cât și valorile principale ale brandului.

“Prin noua campanie de  publicitate subliniem, o dată în plus, că de 10 ani susținem pasiunea pentru proiecte a clienților noștri și credem, cu adevărat, că <>. De-a lungul acestor ani, pentru a fi alături de clienții noștri, am introdus pe piață conceptul de magazin pentru proiecte, consilierea profesională, sortimentul bogat și de calitate, strategia prețurilor mereu mici și serviciile de calitate. Toate acestea transformă vizita în magazinele Hornbach într-o experiență completă pentru clienții noștri, aceștia găsind în locațiile noastre tot ceea ce au nevoie pentru a-și îndeplini proiectele”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General Hornbach România.

Sloganul campaniei reprezintă una dintre valorile esențiale ale brandului, valoare  care  este  împărtășită  cu  clienții, zi de zi, în magazine și în proiecte  –  pasiunea. Astfel, Hornbach susține pasiunea de 10 ani, fiind partenerul ideal pentru clienți și vizându-i pe cei care au acest sentiment în realizarea de proiecte DIY.

De asemenea, potrivit reprezentantului Hornbach, noua campanile punctează și alte valori importante ale brandului. Unul dintre acestea este consilierea specializată pe care angajații Hornbach o pun la dispoziția clientului, oferindu-i toate detaliile de care are nevoie pentru a alege produsele potrivite proiectului pe care îl desfășoară.

Dincolo de acest aspect, pasiunea clienților pentru proiectele DIY este susținută și prin gama largă de produse, toate având un raport corect calitate – preț. În plus, pe lângă acest lucru, Hornbach pune la dispoziția clientului o gamă largă de servicii care sunt bine-venite pentru întreprinderea de proiecte de tot felul. De la debitare lemn, montaj, mixat vopseluri, transport, înrămări, confecționat perdele sau chiar servicii de finanțare, Hornbach este partenerul potrivit pentru client în ceea ce își propun să întreprindă.

În privința serviciilor de montaj, Hornbach oferă suport de la A la Z. Astfel, clienții beneficiază de consultanță în magazin pentru a alege produsele de care au nevoie, pentru ca apoi să poată stabili vizita unui meșter pentru a se efectua măsuratorile necesare. Execuția montajului este, de asemenea, profesionistă.

Hornbach pune la dispoziție montaj pentru parchet, mochetă și linoleum, plăci ceramice de interior, uși de interior și intrare, ferestre normale și de mansardă, marchize, instalații sanitare, termice (convenționale sau solare) și de climatizare, porţi de garaj şi sistem de antrenare, case de grădină și carport-uri, terase de lemn, pavaj și dale de gradină. La acestea se adaugă și serviciile de îmbinare.

Noua campanie aniversară Hornbach a demarat la începutul lunii iunie și se va  derula,  pe  mediile  clasice  outdoor și online, până la finalul lunii iulie.

În  această perioadă, Hornbach va marca aniversarea celor 10 ani în România prin  lansarea unui pliant special, iar în magazine se vor organiza diverse evenimente   pentru  clienți,  precum  ateliere  de  lucru,  concursuri  și demonstrații de produse.

Mai  multe  detalii  despre  evenimentele  ce  vor  avea  loc in magazinele Hornbach în perioada iunie – iulie 2017 puteți găsi pe www.hornbach.ro.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Sika Romania mizeaza pe o crestere business-ului in 2016 Sika Romania mizeaza pe o crestere business-ului in 2016
Fatada blocului poate fi reparata si pe banii statului Fatada blocului poate fi reparata si pe banii statului
Oferta pentru chirii a crescut, preturile au scazut - 05 Octombrie 2009 Oferta pentru chirii a crescut, preturile au scazut - 05 Octombrie 2009
Renovarea locuintelor se face Renovarea locuintelor se face "la negru" - 10 Martie 2009
Sondaj IKEA: Pandemia a imbunatatit egalitatea de acasa in 1 din 3 gospodarii din Romania Sondaj IKEA: Pandemia a imbunatatit egalitatea de acasa in 1 din 3 gospodarii din Romania
Initialele ANL utilizate de o firma de reabilitare termica Initialele ANL utilizate de o firma de reabilitare termica

Vezi mai multe articole