on

25 ani in productia detergentilor eficienti

27 noiembrie, 2019

comenteaza trimite unui prieten printeaza

In pragul aniversarii a 25 ani pe piata romaneasca, brandul ASEVI anunta rezultatele inregistrate in anul curent si planurile de extindere.

Probabil cea mai mare categorie din piata produselor de larg consum nealimentare, cu un grad de penetrare de peste 90%, este reprezentata de detergenti. Valoarea la care a ajuns aceasta categorie ii asigura locul 3 in topul general FMCG, dupa ulei si bauturile carbogazoase. Insa, dintre zecile de branduri prezente pe piata, doar cateva sunt produse pe plan local si nu importate. Iar unul dintre acestea este ASEVI, brand recunoscut in special pentru gama de detergenti pardoseli cu care si-a facut intrarea pe piata acum aproape 25 ani, cele 3 solutii de pardoseli - Portocala, Mio, Cian -  fiind apreciate datorita parfumului unic si de durata, precum si puterii de curatare si igienizare.

Pons Ro Prodcom, compania care reprezinta in Romania brandul ASEVI, produce intreaga gama de produse – uz casnic si profesional - prezenta pe rafturile magazinelor traditionale si moderne din intreaga tara. Evolutia constanta din ultimii ani duce in 2019 la o cifra de afaceri de 6,5 milioane euro, realizata cu o echipa alcatuita din 25 angajati si o retea puternica de distributie. Daca cresterea continua a valorii categoriei in care activeaza este de 10-15% anual, cresterea cifrei de afaceri a Pons Ro Prodcom depaseste media, atingand cca 20% in 2019, mentinand astfel trendul ultimilor ani.

Portofoliul companiei include solutii pentru curatat suprafetele, dezinfectanti, detergenti si  balsamuri de rufe, odorizante etc, in ultimii 3 ani - in paralel cu imbunatatirea formulelor de produs - ambalajele produselor ASEVI trecand printr-un amplu proces de rebranding. Mai mult decat atat, calitatea net superioara a produselor a atras an de an tot mai multi clienti, gradul de loialitate al acestora fiind net vizibil in raport cu alte branduri.

Ponderea vanzarilor in comertul traditional este de 55%, diferenta de 45% venind din comertul modern, produsele fiind deja listate in Cora si Metro. Incepand cu luna noiembrie, Asevi este prezent si in reteaua Kaufland iar din decembrie incolo urmeaza sa anunte un nou parteneriat important. In prezent, 1 din 10 produse e achizitionat de HORECA, mai exact gama profesionala PONSPRO care castiga tot mai multi clienti B2B, cuceriti de eficienta si parfumul unic al produselor.

ASEVI organizeaza promotii trimestriale la majoritatea produselor, precum si diverse actiuni sell-out pentru cresterea vizibilitatii brandului la punctul de vanzare. Totodata, investeste continuu in campanii de comunicare si educare, tinand legatura constant cu clientii sai prin intermediul actiunilor integrate de marketing public relations, social media si proiecte speciale la TV. „Acum 20 ani, cand am venit la Pons Ro Prodcom pe pozitia de economist, nu speram sa fiu eu cea care o conduce, insa eram sigura ca va ajunge departe. Pe langa spiritul viu al companiei, am fost cucerita de calitatea extraordinara a acestor produse care – intr-un mod modest si fara pic de promovare – erau de departe mai bune calitativ decat branduri mult mai cunoscute. Alaturi de echipa mea am crezut in ele si, usor dar sigur, ne-am creat un renume si am atras de partea noastra parteneri de afaceri si clienti loiali, care apreciaza formulele noastre concentrate si parfumurile aparte. Desi plasate in categoria ‚chimicale’, produsele noastre sunt prietenoase cu mediul inconjurator fiind ecologice si biodegradabile pentru ca grija pentru mediul inconjurator este una dintre valorile de baza ale companiei. Tinem si la comunitate si intoarcem anual parte din profitul nostru investind in proiecte educationale adresate in special copiilor. De exemplu, suntem la a 3a editie a unei campanii CSR de responsabilizare in scolile generale si liceele din Romania – mai exact un program de Corporate Social Responsability, prin care ii incurajam pe elevi sa inteleaga cat de important pentru sanatatea si dezvoltarea lor este sa pastreze nu doar camera de acasa curata, ci si sala de clasa in care invata sau camera de toaleta pe care o folosesc. In urma acestei campanii, scoala care va fi declarata castigatoare va primi din partea noastra cu titlu gratuit produse de curatenie pentru intreg anul 2020.” declara Monica Gradinaru, directorul adjunct Pons Ro Prodcom care conduce operatiunile pe plan local.

Fabrica actuala detinuta de Pons Ro Prodcom in cartierul Berceni din Bucuresti a devenit neincapatoare, cu toate ca spatiul de productie si depozitare a fost extins in ultimii ani. Motiv pentru care compania a achizitionat anul trecut un teren  de 12.000mp in zona Pantelimon unde va construi o noua hala de productie, ce va fi inaugurata in 2021.

De curand, compania a fost premiata de Camera de Comert si Industrie a Romaniei, fiind clasata pe locul 1 in Topul Intreprinderilor Mici din Bucuresti la categoria „Produse detergenti si produse curatenie”.

Lansat in 1965 in sufletul Spaniei, atunci cand o familie a pus bazele brandului ASEVI din dorinta de a deslusi toate tainele curateniei perfecte si a parfumurilor premium persistente, numele marcii ASEVI provine chiar de la initialele numelor celor cinci baieti ai fondatorului firmei Pons Quimicas SL Spania. Tehnologia de fabricare folosita, laboratoarele proprii si experienta acumulata de-a lungul celor peste 50 ani garanteaza pe deplin calitatea acestor produse.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Statul va garanta creditele Statul va garanta creditele
Subsolul blocului trebuie sa fie izolat termic pentru a reduce consumul de caldura Subsolul blocului trebuie sa fie izolat termic pentru a reduce consumul de caldura
Credit de consum pe 25 de ani Credit de consum pe 25 de ani
Impozitul creste pretul proprietatii Impozitul creste pretul proprietatii
Majoritatea vanzarilor sunt generate de profilele destinate fatadelor cortina Majoritatea vanzarilor sunt generate de profilele destinate fatadelor cortina
eMAG Black Friday 2017: 2.000.000 de produse in oferta si reduceri totale de 40 de milioane de euro eMAG Black Friday 2017: 2.000.000 de produse in oferta si reduceri totale de 40 de milioane de euro

Vezi mai multe articole