on

“Casele bune schimba vieti”

14 iulie, 2020

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Brico Dépôt Romania anunta lansarea primei campanii de finantare a Fundatiei sale, sub sloganul „Casele bune schimba vieti”.

Misiunea principala a Fundatiei BricoDépôt o reprezinta imbunatatirea conditiilor de locuit, ȋn comunitati dezavantajate din Romȃnia. Studiile au demonstrat ca locuintele au un impact ridicat asupra nivelului nostru general de fericire si de bunastare. Dar, din nefericire, conform celui mai recent raport publicat de catre Institutul National de Statistica, ȋn ceea ce priveste dimensiunile incluziunii sociale ȋn Romania, problemele de locuit afecteaza aproape o treime din populatia tarii noastre (32,9%). Mai mult, rezultatele studiului despre conditiile de viata ale populatiei din Romania, publicat ȋn 2019 de catre aceeasi institutie, arata ca aproape 28% din totalul locuintelor din Romania nu au grup sanitar si dus, ȋn timp ce, ȋn mediul rural, procentul urca la peste 53%.

Siguranta, ȋncredere, solidaritate. Principii extrem de importante, cu atat mai mult ȋntr-o perioada dificila cum este cea pe care o traversam, ȋn prezent. Dar, noi, echipa Brico Dépôt Romania, credem cu tarie ca ȋmpreuna putem depasi cu bine orice obstacol. Astfel, Fundatia BricoDépôt a luat nastere din dorinta noastra de a contribui la schimbarea unei realitati triste, ȋn care pentru prea multi oameni, sentimentul de siguranta si starea de bine pe care ar trebui sa ni le ofere mediul ȋn care traim sunt doar un vis indepartat.”, spune Adela Smeu, Director General, Brico Dépôt Romania.

 

Citeste si: Ce este casa activa?

 

Fundatia BricoDépôt are deja un prim proiect in desfasurare, demarat inca din momentul infiintarii, din 2019. Beneficiarul proiectului, Asociatia Casa Ioana, ofera adapost si consiliere femeilor si copiilor care se confrunta cu violenta domestica. Grupul Kingfisher si Fundatia BricoDépôt si-au asumat misiunea de a finanta refacerea curtii interioare a unuia dintre centrele asociatiei, proiect finalizat cu succes si renovarea completa a celui de-al doilea centru pe care Asociatia Casa Ioana il detine in Bucuresti, proiect ȋn desfasurare. Investitiile alocate au fost de 32.000 de lei, respectiv 340.000 de lei.

Suntem atenti la nevoile comunitatilor ȋn care ne desfasuram activitatea, asadar ne adaptam in functie de provocarile cu care acestea se confrunta si ne mobilizam pentru a gasi solutii, in sprijinul celor vulnerabili. Evenimentele din ultimele luni ne-au reamintit tuturor ca implicarea face o diferenta uriasa, asadar ne pare bine ca am avut posibilitatea sa fim aproape de comunitatile dezavantajate, dar si de partenerii, clientii si angajatii nostri, pentru ca solidaritatea reprezinta o valoare esentiala pentru noi.”, spune Catalin Mazilu, Director Operatiuni, Brico Dépôt Romania si Membru al Consiliului Director al Fundatiei BricoDépôt.

Brico Dépôt Romania si Fundatia BricoDépôt s-au implicat si continua sa se implice ȋn lupta ȋmpotriva pandemiei COVID-19 si a raspandirii noului virus. Pentru ȋnceput, Fundatia BricoDépôt a ȋncheiat un parteneriat strategic national cu Asociatia pentru Relatii Comunitare, in cadrul caruia a fost alocata o contributie de 50.000 de euro, la „Fondul de Urgenta”. Brico Dépôt Romania a continuat lista de proiecte menite sa imbunateasca siguranta populatiei, ȋn contextul pandemiei, prin donarea unui total de peste 80.000 de masti de protectie, ȋn cadrul unor programe cu anvergura nationala, precum „Fondul de Urgenta” (Asociatia pentru Relatii Comunitare), „Romania Salveaza Romania” (Crucea Rosie Romania), „Scut pentru Spitale” (Asociatia Zi de Bine) si „Reusim Impreuna” (Asociatia Daruieste Viata), iar cu ajutorul echipelor locale Brico Dépôt din intreaga tara, au fost ȋncheiate mai mult de 15 parteneriate locale, pentru donatii ȋn produse din magazinele Brico Dépôt. In plus, Brico Dépôt Romania a fost sustinator principal al festivalului online „Solidar Local”, organizat pentru sprijinul cadrelor medicale din prima linie, in cadrul caruia biletul de acces a fost o donatie catre Asociatia Daruieste Viata. Valoarea totala a acestor initiative este, pana ȋn prezent, de aproape 120.000 de euro.

Impreuna, mergem mai departe, asadar astazi lansam prima noastra campanie de finantare, <<Casele bune schimba vieti>>. Timp de 10 zile, pana la data de 23 iulie 2020, orice organizatie non-guvernamentala din Romȃnia care ȋndeplineste conditiile din regulamentul campaniei, poate aplica pentru finantarea cu pana la 27.000 de lei a unui proiect de ȋmbunatatire a conditiilor de locuit, a calitatii si a sigurantei vietii, in comunitati dezavantajate din Romȃnia. Bugetul total al campaniei este de 270.000 de lei, asadar, dupa analiza aplicatiilor primite, vom selecta 10 proiecte care vor primi finantare.”, spune Stefan Urziceanu, Manager al Fundatiei BricoDépôt si Consultant CSR, Brico Dépôt Romania.

Regulamentul complet al campaniei, criteriile de acordare a finantarilor, formularul de aplicare si calendarul campaniei pot fi consultate pe website-ul oficial al Brico Depôt, in sectiunea dedicata Fundatiei BricoDépôt: https://www.bricodepot.ro/fundatie/.

 

Despre Brico Dépôt Romania

Brico Depôt Romania este parte a grupului Kingfisher, companie internationala de imbunatatire a locuintei, care a intrat oficial pe piata locala in 2013, dupa achizitia lantului de magazine Bricostore. Compania a redenumit lantul de magazine nou preluat, care a devenit Brico Depôt. 

Despre Fundatia BricoDépôt

Fundatia BricoDépôt a fost infiintata ȋn 2019, de catre Brico Dépôt Romania, parte a Grupului Kingfisher, avand drept obiectiv principal sustinerea proiectelor de imbunatatire a conditiilor de locuit, a calitatii si a sigurantei vietii, ȋn comunitati dezavantajate din Romania. 

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Scadere generalizata pe piata imobiliara Scadere generalizata pe piata imobiliara
Vanzatorii de apartamente afiseaza preturi mai ridicate. Intermediarii spun ca sunt Vanzatorii de apartamente afiseaza preturi mai ridicate. Intermediarii spun ca sunt "artificiale" - 14 Septembrie 2009
asigurare asigurare
MCA Grup a primit Trofeul Euro-Fereastra 2014 la categoria Uşi de garaj & Sisteme de umbrire MCA Grup a primit Trofeul Euro-Fereastra 2014 la categoria Uşi de garaj & Sisteme de umbrire
Administratorii vechi si noi Administratorii vechi si noi
Preturile locuintelor noi cresc usor din toamna Preturile locuintelor noi cresc usor din toamna

Vezi mai multe articole