on

Cel mai mare importator de gresie si faianta din Romania si-a deschis propriul magazin online

05 octombrie, 2020

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Pentru multi dintre noi anul 2020 incepuse intr-un ritm cat se poate de bun, dar la sfarsitul lunii februarie totul avea sa se schimbe, virusul COVID-19 ajunsese si la noi in tara. Cu toate ca pandemia de Coronavirus a reusit sa ne dea viata peste cap, obligandu-ne sa petrecem foarte mult timp inchisi in casele noastre, schimbandu-ne radical modul de viata, putem spune ca ne-a adus si beneficii, cel mai important fiind reducerea nivelului de poluare (in conditiile in care activitatea industriala a fost redusa semnificativ, planeta a primit o gura de aer proaspat).

 

Ce ne-a bucurat tare mult, a fost faptul ca partenerii nostri de incredere s-au adaptat rapid noilor conditii, dificile de altfel, si au reusit sa dezvolte proceduri care sa ne permita sa facem cumparaturi in conditii sigure. Mai mult decat atat, REGATA, cel mai mare importator de gresie si faianta din Romania, care detine o ampla retea de distributie cu acoperire nationala, si-a deschis in aceasta perioada propriul magazin online.

 

Povestea REGATA incepe in 1993, la Targoviste. Iar prin ambitie, organizare si profesionalism, compania s-a dezvoltat continuu, ajungand ca in cei 27 de ani de experienta sa devina cel mai mare importator de gresie si faianta din Romania.

 

Cu un capital 100% romanesc, REGATA are in portofoliu peste 6.000 de produse din urmatoarele categorii: ceramica, materiale de constructii, amenajari si instalatii. Compania s-a dezvoltat continuu si este pregatita sa raspunda oricarei provocari. Formata dintr-o echipa tanara, dinamica, cu profesionisti prezenti in fiecare judet al tarii, cu peste 40.000 de metri patrati de depozite si cu o ampla flota de autocamioane, REGATA comercializeaza o gama extinsa de produse din categoriile: gresie si faianta, materiale de constructii, amenajari interioare, instalatii termice si sanitare.

 

 

REGATA ajunge la clientii sai prin multiple canale de vanzari

 

REGATA se adreseaza clientilor sai printr-o retea ampla de distributie, care acopera intreg teritoriul Romaniei, prin magazinele proprii din Targoviste si prin magazinul online www.regata.ro.

 

In cursul anului 2018, compania a investit peste un milion de euro pentru deschiderea celui mai mare magazin REGATA din Dambovita, inaugurarea acestui magazin a dus compania in sfera mediului DIY, oferind clientilor sai experienta completa de cumparaturi: “Deschidem noul magazin Regata din dorinta de a fi mai aproape de clientii nostri, avand in vedere ca in aceasta zona a orasului nu exista un magazin de profil. Am investit in acest proiect peste un milion de euro si am creat peste 50 de locuri noi de munca. Totodata, noua echipa a gasit si a contribuit la formarea unui mediu de lucru stabil si profesionist. Cu acest nou concept de magazin ducem Regata in sfera de do-it-yourself si le oferim clientilor nostri o noua experienta de cumparare. Magazinul vine cu o gama variata de produse, doua locatii specializate in instalatii si amenajari interioare si cu o parcare generoasa”, a declarat la momentul deschiderii magazinului, Romeo Arvinte, Directorul Comercial Regata.

 

 

Mai aproape de clienti

 

Cu peste 250 de angajati si cu o cifra de afaceri de peste 99 de milioane de lei raportata la sfarsitul anului trecut, REGATA si-a deschis propriul magazine online, pentru a veni mai aproape de clientii sai. Peste 5000 de produse din categoriile: gresie si faianta, materiale de constructii, amenajari interioare, sanitare, instalatii, termice si gradina sunt la doar un click distanta!

 

Momentul lansarii magazinului online a fost bine primit de clientii REGATA, astfel ca in perioada pandemiei cauzata de Coronavirus, clientilor le-a fost mult mai usor sa acceseze site-ul si sa plaseze comanda online, din siguranta propriei case, fara a mai fi nevoie sa se deplaseze fizic in magazine. Astfel, acestia pot comanda online din sute de modele de gresie si faianta, isi poti utila casa ori biroul alegand din peste 200 de modele de usi, seturi de baie, lavoare, cabine de dus, cazi cu hidromasaj, mobilier de baie si baterii, centrale termice sau seminee.

 

 

Clientii care plaseaza comenzile online pe e-shop-ul REGATA sunt contactati telefonic pentru confirmarea comenzii si beneficiaza de suport telefonic gratuit pentru alegerea produselor care sa corespunda cerintelor lor. In acest scop, REGATA a creat un departament de call center special dedicat clientilor magazinului online, pentru a ajuta clientii sa gaseasca rapid produsele potrivite pentru acasa.

 

Am promis acest proiect clientilor nostri in urma cu ceva timp. A fost un proiect de anvergura care a angrenat toate departamentele din companie. Ne-am dorit sa ne asiguram ca totul este perfect functional si ca oferim clientilor nostri o experienta completa de shopping online. REGATA este o companie cu istorie si cu un flux mare de operatiuni. Nu a fost simplu, dar am reusit in toata aceasta perioada sa schimbam mindset-ul intregului staff si sa incepem sa gandim si sa actionam si online.

 

Vom continua sa inovam si sa le oferim clientilor nostri cele mai bune produse, la cele mai bune preturi si servicii, atat in magazinul online, in cel traditional cat si in distributia nationala” a declarat domnul Catalin Misu, General Manager REGATA.

 

 

Planuri de viitor

In viitorul apropiat, compania si-a propus sa construiasca hub-uri proprii in puncte cheie ale tarii, astfel incat sa imbunatateasca timpii de livrare, iar produsele comandate online sa ajunga cat mai rapid la clientii REGATA.

 

Un alt proiect important pe care compania cu capital 100% romanesc si l-a propus este dezvoltarea categoriilor deja prezente pe site. Sunt cateva categorii de produse pe care REGATA isi doreste sa le dezvolte si chiar sa creeze unele noi, menite sa raspunda cerintelor clientilor sai.

 

Nu mai pierde timpul cautand prin magazinele din orasul tau produsele de care ai nevoie; comanda online pe www.regata.ro tot ce ai nevoie pentru planurile tale de constructii sau renovare. Site-ul poate fi accesat de pe desktop, laptop, smartphone sau tableta, iar comanda poate fi plasata online la orice ora din zi.

 

Toate produsele sunt livrate direct din stocurile proprii, iar livrarea produselor este rapida si poate fi realizata fie cu ajutorul flotei de masini REGATA, fie prin una din cele trei firme de curierat cu care compania colaboreaza deja. Pentru comenzi poti contacta magazinul online REGATA la adresa de mail comenzi@regata.ro sau la numarul de telefon 0371 522 344.

 

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Cum poti folosi teava de cupru pentru a realiza proiecte inedite pentru casa ta? Cum poti folosi teava de cupru pentru a realiza proiecte inedite pentru casa ta?
Leroy Merlin lanseaza noua campanie "Pentru case fericite" Leroy Merlin lanseaza noua campanie "Pentru case fericite"
Cum sa reconditionezi obiectele vechi de mobilier in regim DIY Cum sa reconditionezi obiectele vechi de mobilier in regim DIY
Pregateste-te pentru venirea zapezii – Afla mai multe despre deszapezirea ecologica Pregateste-te pentru venirea zapezii – Afla mai multe despre deszapezirea ecologica
DIY in 5 pasi simpli: izolarea cu silicon sanitar DIY in 5 pasi simpli: izolarea cu silicon sanitar
Idei de decoratiuni pentru Craciun Idei de decoratiuni pentru Craciun

Vezi mai multe articole