on

HomeRun Romania si-a crescut baza de clienti cu 140% dupa ultima runda de investitii

24 iulie, 2025

comenteaza trimite unui prieten printeaza

  • Peste 500.000 de români au apelat la furnizorii de servicii listați pe platforma HomeRun
  • Rata de creștere a furnizorilor de servicii listați în platformă a fost de 42,19% de la an la an
  • Printre cele mai căutate servicii din ultimul an se numără curățenia la domiciliu, instalarea aparatelor de aer condiționat, zugrăvitul interior, consilierea psihologică, renovările, mutările, racordarea la rețeaua electrică și instalațiile sanitare
  • HomeRun România înregistrează în acest an una dintre cele mai rapide creșteri dintre cele 14 țări EMEA în care platforma este activă

 

Platforma HomeRun România – conectează clienții cu profesioniști locali din peste 1.900 de servicii disponibile

 

București, 24 iulie 2025. În urma investiției de 15 milioane de euro atrase de HomeRun.ro pentru susținerea dezvoltării platformei, compania a făcut progrese pentru consolidarea prezenței sale locale și regionale în toate cele 14 țări din regiunea EMEA. HomeRun România, una dintre cele mai importante platforme online de servicii din țară, a traversat un proces accelerat de dezvoltare, înregistrând o rată de creștere anuală a furnizorilor de servicii listați în platformă de 42,19%. Datorită acestei rețele extinse, consumatorii români pot solicita oferte pentru serviciile de care au nevoie dintre cele 1.930 de categorii disponibile.

„În urma fuziunii din 2022 dintre HomeRun și ProntoPro, lider de piață în Italia și activ în alte câteva țări europene, am făcut o investiție semnificativă în dezvoltarea unei platforme unificate, care poate să deservească mai multe țări în mod eficient. Această investiție de 15 milioane de euro a fost direcționată în principal către consolidarea tehnologiei noastre și extinderea prezenței pe piețele principale, precum și pe cele emergente. Astfel, România s-a remarcat ca una dintre cele mai promițătoare piețe, care are un rol strategic,” subliniază Bașak Değim Tașpınar, co-CEO al HomeRun.

 

Peste 500.000 de români au beneficiat de serviciile oferite de furnizorii listați pe HomeRun

Cu servicii disponibile în toată țara, HomeRun a reușit să își crească baza de clienți cu 140% după ultimele investiții din 2022, ajungând la peste o jumătate de milion de români care sunt deja conectați prin intermediul aplicației cu furnizorii de servicii. Cei care doresc să primească o ofertă pentru un serviciu trebuie să se înregistreze în aplicație, să își configureze locația și să descrie problema pentru care au nevoie de sprijin.

Furnizorii de servicii vor primi solicitarea, iar dacă sunt interesați, pot face o ofertă. Pentru fiecare solicitare, consumatorii pot primi până la patru oferte și pot selecta cea mai bună ofertă după ce analizează propunerile și iau legătura cu furnizorii dacă au nevoie de informații suplimentare pe chatul aplicației sau la telefon.

Având ca obiectiv maximizarea șanselor de a furniza un serviciu de înaltă calitate, algoritmul platformei le va da prima șansă să facă o ofertă furnizorilor de servicii cu cele mai bune recenzii.

Pentru fiecare ofertă făcută, furnizorii de servicii trebuie să plătească o taxă, aceasta fiind o măsură suplimentară de conectare a consumatorilor cu furnizorii serioși.

Clienții care vor să acceseze un serviciu nu plătesc nicio taxă pentru primirea ofertelor.

Pe măsură ce interesul consumatorilor a crescut în ultimul an, HomeRun a înregistrat o creștere de 51% a veniturilor în primele șase luni ale anului 2025, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2024.

„HomeRun le oferă profesioniștilor o prezență digitală puternică fără a fi nevoie să investească în publicitate, iar acest lucru le permite să se concentreze pe furnizarea de servicii de calitate. Prin înregistrarea pe platformă, profesioniștii au acces la un portofoliu mare de potențiali clienți care caută în mod activ expertiza lor. Datorită sistemului nostru integrat de recenzii, feedback-ul clienților rămâne permanent vizibil pe profilurile lor, ajutându-i să își construiască o reputație bună în timp. În România, am înregistrat o creștere de 42% de la an la an a numărului de furnizori de servicii care s-au alăturat platformei noastre, o dovadă a valorii adăugate pe care o generăm pentru specialiști. Obiectivul nostru este să devenim principala platformă de servicii online de pe piața din România,” a declarat Erol Değim, co-CEO al HomeRun.

 

Consilierea psihologică și serviciile la domiciliu au fost printre cele mai căutate în ultimele 12 luni


Românii vizitează de obicei platforma atunci când au nevoie de ajutor pentru treburile casnice, dar caută și furnizori de servicii care să se ocupe de bunăstarea lor psihică. În timp ce în ultimele 12 luni cele mai căutate 3 servicii au fost curățenia la domiciliu, instalarea aparatelor de aer condiționat și zugrăvirea interioară, serviciile de consiliere psihologică ocupă primul loc în ceea ce privește cererea.

De asemenea, serviciile complete de renovare a locuinței, mutarea, realizarea instalațiilor electrice și sanitare se numără printre serviciile foarte solicitate pe întreg teritoriul României.

Acest lucru arată că utilizatorii se bazează pe serviciile de amenajare a locuinței găsite pe HomeRun atât pentru întreținerea spațiilor în care locuiesc deja, cât și pentru amenajarea noilor case.

 

HomeRun - una din cele mai mari platforme de servicii din România:

HomeRun este una dintre principalele platforme digitale dedicate serviciilor locale din România. Parte din rețeaua internațională Homerun Technology Inc., HomeRun facilitează legătura dintre români și profesioniști de încredere din mii de domenii – de la renovări și curățenie, până la meditații și lecții private.

Activă în 14 țări, sub brandurile Armut, ProntoPro și HomeRun, compania este prezentă în piețe precum Italia, Turcia, Marea Britanie, Germania, Spania și Franța.

Cu o rețea de 1,9 milioane de experți și peste 26.000 de tipuri de servicii, platforma a sprijinit deja peste 22 de milioane de utilizatori să găsească specialistul ideal.

Gândită pentru a fi intuitivă și orientată către nevoile clientului, HomeRun oferă libertatea de a alege profesionistul potrivit și își propune să devină liderul regional în zona EMEA.

www.HomeRun.ro

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Cum se poate vinde repede un apartament vechi? Cum se poate vinde repede un apartament vechi?
Warren Buffett: Imobiliarele din SUA isi revin. In Romania preturile se prabusesc din nou - 01 martie 2010 Warren Buffett: Imobiliarele din SUA isi revin. In Romania preturile se prabusesc din nou - 01 martie 2010
ELKO Romania anunta disponibilitatea noilor monitoare de gaming ViewSonic din seria ELITE ELKO Romania anunta disponibilitatea noilor monitoare de gaming ViewSonic din seria ELITE
Simptomele crizei imobiliare americane apar si in Romania Simptomele crizei imobiliare americane apar si in Romania
Roca reuneste viitorul si trecutul in cadrul standului de la targul ISH Frankfurt Roca reuneste viitorul si trecutul in cadrul standului de la targul ISH Frankfurt
Sub zapada? Intampina iarna cu uneltele pentru zapada Fiskars Sub zapada? Intampina iarna cu uneltele pentru zapada Fiskars

Vezi mai multe articole