Locuinte incalzite cu zer si cu branza

22 septembrie, 2008

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Locuinte incalzite cu zer si cu branza

 

 
Compania americana Kraft Foods va produce biocombustibili din resturile ramase in fabricile sale 
 
Preschimband zerul in energie, Kraft va reusi sa scape si de costurile pe care trebuie sa le suporte pentru gestionarea deseurilor.
 
Kraft Foods, a doua mare companie producatoare de alimente si de bauturi din lume, va converti resturile de branza si zerul in energie, informeaza site-ul Green Biz.
 
Publicitatea pe care aceasta companie si-a facut-o anuntand ca are initiativa este uriasa, mai ales ca productia biocomustibililor din zer va incepe in curand la doua dintre fabricile sale din New York, care functioneaza pe baza de gaz natural.
 
Preschimband zerul in energie, Kraft va reusi sa scape si de costurile pe care ar fi trebuit sa le suporte, pentru a gestiona deseurile reprezentate de zer si resturile de branza. Fabricile Kraft au mai aplicat astfel de strategii legate de valorificarea deseurilor atunci cand a transformat zerul in hrana pentru animale sau in ingrasamant.
 
2.600 de locuinte incalzite!
 
„Fabricile noastre au mai aplicat strategii cum ar fi prelucrarea pentru a reduce volumul zerului ramas ori pentru a-l transforma in hrana pentru animale sau in ingrasamant", a spus vicepresedintele companiei americane Kraft, Steve Yucknut.
 
„Ambele metode necesita transportarea zerului in afara fabricilor. Acum ne ocupam de reducerea emisiilor de dioxid de carbon ce rezulta in urma transportului deseurilor si dorim sa cream o cantitate suficienta de energie alternativa pentru a incalzi peste 2.600 de locuinte care se afla in preajma fabricilor noastre", a mai spus Steve Yucknut. Zerul este un reziduu obtinut dupa fabricarea branzei si o buna parte din productia de zer si-a gasit utilizarea pe plan industrial, in industria farmaceutica sau in alimentatie.
 
Afacere cu o caruta si un cal inchiriat
 
Istoria companiei Kraft incepe in 1903, cand, cu un capital de 65 de dolari, o caruta si un cal inchiriat, J.L. Kraft a inceput sa cumpere branzeturi angro, pe care apoi le revindea negustorilor locali.
 
Kraft Foods este cel mai mare brand din industria alimentara din America de Nord si al doilea din lume. Produsele sale pot fi impartite pe cinci sectoare: dulciuri, snacksuri si cereale, bauturi, branzeturi si lactate.
In prezent, Kraft are aproximativ 94.000 de angajati si isi desfasoara activitatea in 70 de tari.
 
Sursa: Adevarul

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Locuintele vechi, mai scumpe cu 10% pana in 2008 Locuintele vechi, mai scumpe cu 10% pana in 2008
Locuinte ANL si la 38 de ani Locuinte ANL si la 38 de ani
Inflatia imobiliara umfla chiriile apartamentelor vechi cu 25% Inflatia imobiliara umfla chiriile apartamentelor vechi cu 25%
IKEA Romania anunta un al doilea an de vanzari record de la intrarea pe piata IKEA Romania anunta un al doilea an de vanzari record de la intrarea pe piata
Grupul TeraPlast: crestere organica de 46% a EBITDA si de 14% a cifrei de afaceri in primele noua luni din 2020 Grupul TeraPlast: crestere organica de 46% a EBITDA si de 14% a cifrei de afaceri in primele noua luni din 2020
Sika Romania mizeaza pe o crestere business-ului in 2016 Sika Romania mizeaza pe o crestere business-ului in 2016

Vezi mai multe articole