Andreea Mihai - Carrefour Romania

Noua gama de produse de gatit

12 august, 2016

comenteaza trimite unui prieten printeaza

București, 11 august 2016: În perioada 11 august - 19 octombrie, în hipermarketurile şi supermarketurile grupului Carrefour şi în BILLA, recent preluată, clienții pot cumpăra cu până la 80% reducere, gama de produse MasterChef, recomandate de Petru Buiuca, primul câștigător MasterChef România. Campania le oferă clienților posibilitatea de a achiziționa produse de cea mai bună calitate și precizie, cu care să transforme gătitul într-o adevărată artă și plăcere.

“Carrefour caută constant noi modalități prin care să îmbunătățească viețile clienților săi, propunând  soluţii cât mai ușoare și mai practice. Prin această campanie promoțională ne dorim să transformăm experiența culinară a clienților noștri și a familiilor lor într-una cât mai simplă și plăcută, gătitul devenind o activitate extrem de îndrăgită pentru clienții noștri.” a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.


Despre Carrefour:
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

TP-Link lansează în România noile benzi smart multicolore Tapo L920-5 și Tapo L900-5, pentru un Crăciun plin de culoare la tine acasă TP-Link lansează în România noile benzi smart multicolore Tapo L920-5 și Tapo L900-5, pentru un Crăciun plin de culoare la tine acasă
Romania, cartierul de lux al UE Romania, cartierul de lux al UE
P3 incheie inca un an cu performante record si pune bazele unei cresteri majore in 2017 P3 incheie inca un an cu performante record si pune bazele unei cresteri majore in 2017
V-ati saturat de caldura din casa? V-ati saturat de caldura din casa?
Tefal Ultrablend Cook – Secretul unui garden party de succes Tefal Ultrablend Cook – Secretul unui garden party de succes
Philips Lighting raporteaza in T3 2017 o crestere a vanzarilor de 1,3% si o imbunatatire continua a rentabilitatii operationale Philips Lighting raporteaza in T3 2017 o crestere a vanzarilor de 1,3% si o imbunatatire continua a rentabilitatii operationale

Vezi mai multe articole