Centrul comercial Veranda

Veranda aduce în Obor trei noi retaileri: LC Waikiki, Noriel și Gerovital

19 octombrie, 2016

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Centrul comercial Veranda, care va fi inaugurat pe 27 octombrie, a încheiat contracte de închiriere cu trei noi retaileri: LC Waikiki, Noriel și Gerovital, pentru o suprafață totală de peste 1715 de metri pătraţi.

Magazinul de jucării Noriel va ocupa 556 de metri pătrați și se va afla la parter, iar retailerul de modă LC Waikiki va avea o suprafață de aproximativ 1124,5 de metri pătraţi. Odată cu lansarea centrului comercial Veranda, producătorul de cosmetice Farmec va deschide cel de-al doilea magazin Gerovital din București.

„Veranda mizează pe complementaritatea ofertei comerciale din zona Obor și ne dorim să aducem magazine dintre cele mai diverse, care să întregească lista de retaileri cu care am încheiat deja contracte de închiriere. Cele trei branduri redau foarte bine misiunea Veranda: aceea de a oferi fiecărui cumpărător o experienţă modernă, relaxantă şi de calitate. Obiectivul nostru este să fim, practic, veranda care lipsea din această parte a Bucureștiului”, a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltator al centrului comercial Veranda.

Mallul va avea o suprafață de aproximativ 30.000 de metri pătrați, la care se adaugă alți 15.000 de metri pătrați de spații verzi, destinați relaxării și petrecerii timpului liber. Aici se vor afla terase, restaurante și locuri de joacă pentru copii atât în incinta mallului, la Gymboland, cât şi în curte, precum și un patinoar în aer liber.

Veranda va include un hipermaket Carrefour, cu o suprafață de peste 10.000 de metri pătrați și un concept nou, iar pe zona de fashion cumpărătorii vor găsi în Veranda primul magazin Tati din România, H&M, CCC, Deichmann, Triumph, Pepco, Yves Rocher, Sephora, Splend’or și Optiblu. Nu vor lipsi nici magazinul pentru animale Petmag, librăria Diverta și farmaciile Catena şi Sensiblu.

În zona de food court se vor afla restaurantele KFC, McDonald’s, Oro Toro, Pizza Colosseum, Salad Box, Starbucks, Sushi Terra, Mesopotamia, Toan’s și Spartan. De asemenea, la nivel de servicii, vizitatorii vor avea la dispoziție locații Orange, Telekom, Arsis, spălătoria EcoClean, saloanele de înfrumusețare Evidence și Salon Pro, tour-operatorul TUI, Silca, dar şi Maxbet.

Pe 27 octombrie, în centrul comercial Veranda vor avea loc o serie de momente artistice destinate vizitatorilor de toate vârstele. Atmosfera va fi animată de spectacolele oferite de magicianul Antonio, Claudia Stroe şi de acrobaţi pe piciorange. De asemenea, copiii vor avea ocazia de a participa la ateliere pregătite de Fundaţia United Way, în cadrul unui parteneriat cu Veranda ce are ca scop colectarea de fonduri pentru dezvoltarea programelor de educație, integrare socio-economică și sănătate pentru copii, tineri și vârstnici provenind din medii defavorizate.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

PIATRAONLINE incheie anul 2017 cu o cifra de afaceri de 24 milioane lei si continua planul de dezvoltare a business-ului și în 2018 PIATRAONLINE incheie anul 2017 cu o cifra de afaceri de 24 milioane lei si continua planul de dezvoltare a business-ului și în 2018
Intarzieri si lucrari de mantuiala la ansamblurile rezidentiale - 12 ianuarie 2010 Intarzieri si lucrari de mantuiala la ansamblurile rezidentiale - 12 ianuarie 2010
Blocuri \ Blocuri \"ceausiste\" la pret de lux
Aproape 180.000 de romani se bat pe locuinte construite cu bani de la stat Aproape 180.000 de romani se bat pe locuinte construite cu bani de la stat
Philips Lighting: Proiecte de succes din Romania Philips Lighting: Proiecte de succes din Romania
Kingfisher lanseaza brand-ul GoodHome pentru a simplifica activitatea de imbunatatire a locuintei Kingfisher lanseaza brand-ul GoodHome pentru a simplifica activitatea de imbunatatire a locuintei

Vezi mai multe articole