Zonele semicentrale

14 ianuarie, 2005

comenteaza trimite unui prieten printeaza

 

Zonele semicentrale si centrale reprezinta urmatorul pas in dezvoltarea pietei imobiliare, in conditiile in care devin din ce in ce mai aglomerate, cu terenuri tot mai putine si mai costisitoare. Este principala concluzie a unui studiu realizat de Esop Consulting. Potrivit aceluia surse, locurile de parcare insuficiente devin atat un inconvenient pentru firme, cat si o adevarata problema urbanistica. "Pipera si Semanatoarea sunt numai inceputul. Suntem convinsi ca, asemenea acestora, in timp se vor dezvolta si alte zone semicentrale. Credem intr-o dezvoltare fireasca si echilibrata a orasului, o dezvoltare de durata. Extinderea catre perimetrele semicentrale va favoriza, pe langa stoparea aglomerarii centrului Bucurestiului, aparitia unor zone cu o mai buna sistematizare", este de parere Alexandru Petrescu, directorul Esop Consulting. In anul care a trecut s-a inregistrat o expansiune importanta a cladirilor de birouri catre zonele semicentrale. "In jurul anumitor proiecte-pionier, initiate in ultimii trei-cinci ani, in zone precum Pipera sau Grozavesti, zone ce se bucura de existenta metroului si o buna conexiune catre centrul orasului, s-au concentrat importante investitii in cladiri de birouri", mai arata sursa mentionata. Spre exemplu, in zona Grozavesti au fost tranzactionati pana in 2004 mai mult de 20. 000 mp. (Adevarul)

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Solutii simple pentru un consum minim de energie Solutii simple pentru un consum minim de energie
Mai scad preturile apartamentelor din Bucuresti pe site-urile de anunturi? Mai scad preturile apartamentelor din Bucuresti pe site-urile de anunturi?
Apartamente supraevaluate Apartamente supraevaluate
Discounturi duble la targurile de imobiliare si constructii - 08 Mai 2009 Discounturi duble la targurile de imobiliare si constructii - 08 Mai 2009
Grupul TeraPlast: crestere organica de 46% a EBITDA si de 14% a cifrei de afaceri in primele noua luni din 2020 Grupul TeraPlast: crestere organica de 46% a EBITDA si de 14% a cifrei de afaceri in primele noua luni din 2020
Distantare sociala | Panouri de protectie anti-virus si anti-bacterii Distantare sociala | Panouri de protectie anti-virus si anti-bacterii

Vezi mai multe articole