Promenada deschide primul magazin gol din Romania

05 aprilie, 2018

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Promenada deschide „The Empty Shop”, un concept diferit de magazin, în care clienții și vizitatorii mall-ului sunt invitați nu pentru a goli rafturile, ci pentru a le umple cu haine pe care nu le mai îmbracă, pentru a fi donate unor familii cu posibilități materiale reduse. Proiectul se derulează în parteneriat cu organizația „Let’s Do It, Romania!”, care se va ocupa de partea logistică a campaniei.

„Prin deschiderea The Empty Shop și a celorlalte 12 puncte de colectare din mall-urile noastre din țară ne-am propus să derulăm cea mai amplă campanie de strângere de haine: 20 de tone în două săptămâni. Zilnic, sute de mii de oameni trec pragul centrelor noastre comerciale din toată țara, pentru cumpărături, în drum spre serviciu, pentru a lua masa sau pentru a se relaxa. Acum le lansăm și o provocare: de a dărui în beneficiul persoanelor cu posibilități materiale reduse”, a declarat Corina Olteanu, Group PR Manager NEPI Rockastle.

Hainele, odată colectate, vor fi sortate, cu ajutorul a 50 de voluntari „Let’s Do It, Romania!”, apoi  curățate și livrate unui număr de 1000 de familii din județele Maramureș, Neamț, Iași, Constanța, Târgu Jiu, Călărași, Ialomița.

„Ne bucurăm să fim alături de Promenada la deschiderea „The Empty Shop”, umbrelă sub care dăm și startul „Let’s Share & Care!” 2018. Colectările de asemenea amploare implică eforturi logistice uriașe și faptul că avem un magazin dedicat în care putem face sortare, dar și alte puncte de colectare în mall-uri, ceea ce înseamnă expunere către un număr mai mare de potențiali donatori, ne ajută să ne concetrăm eforturile pe o perioadă mai scurtă de timp cu rezultate mai bune. Campania face parte din strategia „Let’s do it, Romania!” de combatere a risipei si de susținere a educației și vă invităm cu drag să susținem cât mai multe familii”, declarat Andrei Coșuleanu, Board Member „Let’s do it, Romania!”

Anul trecut, „Let’s Do It, Romania!” a colectat în cadrul programului propriu „Let’s Share & Care!” 7 de tone de îmbrăcăminte, dar și jucării, rechizite și mobilier, direcționate către 850 de copii și familiile acestora din cinci județe ale țării.

Hainele strânse vor fi distribuite unor comunități în care riscul de abandon școlar datorat lipsei unor bunuri materiale de bază, cum ar fi hrana, alimentele sau îmbrăcămintea pentru copiii este foarte ridicat. Conform celor mai recente date Eurostat, România este a treia țară europeană cu cea mai mare rată a abandonului școlar, de 18,5%, după Malta și Spania. În același timp, România deține cel mai mare procent de copii săraci (grupa de vârstă 0-17ani) din Europa care atrage după sine riscul excluderii sociale.

Magazinul The Empty Shop este amplasat la nivelul 1 al mall-ului Promenada și este deschis în perioada 5 aprilie – 18 aprilie a.c., în intervalul orar 10.00 – 22.00. Celelalte puncte de colectare vor fi organizate în mall-urile City Park Constanța, Shopping City Timișoara, Shopping City Galați, Brăila Mall, Shopping City Piatra Neamț, Ploiești Shopping City, Shopping City Deva, Aurora Shopping Mall (Buzău), Shopping City Târgu Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Shopping City Sibiu. Magazinul este dedicat colectării exclusive de îmbrăcăminte.
Partenerii Promenada în acest proiect sunt Let’s do it, Romania!, Ariel Pods, Lenor și C&A.

Du vestea mai departe: #EmptyShop, #Promenada #ColecțiadeDar

Despre Promenada

Promenada reinventează experienţa cumpărăturilor şi a divertismentului, adresându-se unui public cu un stil de viaţă contemporan, aflat în continuă căutare de surse de inspiraţie şi de creativitate. Centrul comercial este situat în Calea Floreasca 246B, în imediata vecinătate a stației de metrou Aurel Vlaicu. Promenada este un reper în viața urbană a orașului printr-un design avangardist, care include terasa verde, inspirată de grădinile japoneze, unde vizitatorii se pot relaxa, bucurându-se vara de proiecţii de film, spectacole de teatru sau concerte și iarna de un patinoar în aer liber, dar și un mix de chiriaşi care satisface aşteptările unui public tot mai exigent. La finalul anului 2014, mall-ul Promenada a intrat în portofoliul NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor comercial din Europa Centrala si de Est.

Despre Let`s Do It, Romania!

Let`s Do It, Romania! este cel mai mare proiect de implicare socială organizat în România. Din 2010 și până în prezent, “Let`s Do It, Romania!“ a implicat peste 1.400.000 de voluntari în acțiuni de curățenie națională și peste 50.000 de elevi și părinți în proiecte de educație ecologică. 

Peste 430 de zone cu deșeuri au fost curățate prin intermediul aplicației "Let`s Do It, Romania!", care a fost descărcată gratuit de aproximativ 8.300 de voluntari digitali. “Let`s Do It, Romania!“ este parte din comunitatea internațională “Let`s Do It, World!“.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Implicarea sociala a industriei materialelor de constructii Implicarea sociala a industriei materialelor de constructii
La ROMEXPO începe #TotulPentruCasaTa2022 La ROMEXPO începe #TotulPentruCasaTa2022
Castigatorii premiului din cadrul Guardian Student Design Challenge 2016 Castigatorii premiului din cadrul Guardian Student Design Challenge 2016
Sectorul privat, principalul motor de crestere al vanzarilor pentru cazanele ELCO Sectorul privat, principalul motor de crestere al vanzarilor pentru cazanele ELCO
Noi solutii pentru a vinde casele: Noi solutii pentru a vinde casele: "drive test" cu locuinta. Daca nu-ti place, primesti banii inapoi - 15 Septembrie 2009
Locul de parcare creste pretul apartamentelor cu pana la 17.500 de euro Locul de parcare creste pretul apartamentelor cu pana la 17.500 de euro

Vezi mai multe articole