CERESIT a primit, din nou, votul de incredere din partea consumatorilor romani ! - 13 mai 2010

13 mai, 2010

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Pentru al  doilea an consecutiv, Ceresit a primit titlul de “Most trusted brand” (ro: Marca cea mai de incredere) la categoria “Materiale de constructii”, in cadrul celui mai amplu studiu de marketing realizat anual in Europa – Most Trusted Brands. Studiul, realizat de catre revista Reader’s Digest in randul cititorilor din 16 tari europene, printre care si Romania, are ca obiectiv identificarea marcilor in care au incredere europenii.
 
Pe segmentul „Materiale de constructii” marca Ceresit a companiei Henkel Romania este singura marca prezenta in top, pe urmatoarele locuri situandu-se retailer-i, o performanta remarcabila daca ne gandim ca repondentilor li s-a cerut sa nominalizeze ei insisi marcile in care au incredere si sa le evalueze apoi in functie de patru criterii: „Calitate”, „Valoare excelenta”, „Imagine puternica” si „Intelegerea nevoilor clientilor”.
 
”Ne bucuram ca  Ceresit conduce in continuare detasat in categoria sa. Notorietatea de care se bucura Ceresit se datoreaza in primul rand calitatii gamei de produse, care sustine promisiunea brandului si nu dezamageste consumatorii, dar si a politicii consecvente de consolidare a brandului” a declarat Lavinia Ciurtin, Marketing Manager Divizia Adezivi Henkel Romania. 
Ceresit este in prezent cel mai bine vandut adeziv din Romania, cu o cota de piata de peste 45 % in segmentul de adezivi pentru placari ceramice. Ceresit este un mega-brand, acoperind in prezent 9 piete. Sub umbrela Ceresit, Henkel distribuie in Romania peste 100 de  produse, grupate in functie de domeniile pe care le deservesc.
 
 
Henkel s-a angajat, de peste 130 de ani, sa faca viata oamenilor mai usoara, mai buna si mai frumoasa. Henkel, una din companiile prezente in clasamentul Fortune Global 500 companii, ofera marci si tehnologii, grupate in trei divizii: Detergenti si Produse pentru ingrijirea locuintei, Ingrijire personala si Adezivi Tehnologii. In fiecare zi, cei peste 50,000 de angajati ai companiei sunt dedicati  implinirii motto-ului Henkel "A Brand like a Friend”. In anul fiscal 2009, Henkel a generat vanzari de 13,573 miliarde euro si un profit operational ajustat de 1,364 miliarde euro.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Plata la intretinere pentru un apartament de lux: 1.000 de euro pe luna Plata la intretinere pentru un apartament de lux: 1.000 de euro pe luna
Prima casa poate fi o vila langa Bucuresti - 09 Iunie 2009 Prima casa poate fi o vila langa Bucuresti - 09 Iunie 2009
Bucurestenii, campioni la cumparat case pe datorie Bucurestenii, campioni la cumparat case pe datorie
Centralele se verifica din doi in doi ani Centralele se verifica din doi in doi ani
Apartamentul anilor `90 este vedeta locuintelor vechi Apartamentul anilor `90 este vedeta locuintelor vechi
Tehnologia digitală contribuie la îmbunătățirea proceselor legate de securitatea la incendiu Tehnologia digitală contribuie la îmbunătățirea proceselor legate de securitatea la incendiu

Vezi mai multe articole