on

HORNBACH: Culoarea mobilierului, criteriu de baza in alegerile romanilor pentru amenajarea baii

26 martie, 2018

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Potrivit HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, 80% din mobilierul vândut pentru amenajarea băilor este de culoare albă, cu înălțimea de maximum 75 cm. Pentru cei care își propun o schimbare a mobilierului de baie, HORNBACH pune la dispoziție mobilierul Valbona, o gamă prin intermediul căreia clienții își pot personaliza cromatic baia. 

HORNBACH oferă clienților un sortiment de mobilier de baie foarte variat, atât din punct de vedere al prețului, cât și din punct de vedere al modelelor și al culorilor.

Culoarea mobilierului reprezintă un criteriu de bază în alegerile românilor atunci când vine vorba de amenajarea băii. Tonurile deschise, neutre, respectiv designul minimalist, dar și elemente ce sporesc luminozitatea și dau impresia de spațiu mai mare se reflectă din ce în ce mai mult în preferințele românilor.

Potrivit reprezentanților companiei, mobilierul alb cu înălțimea de maximum 75 cm reprezintă alegerea principală a românilor în majoritatea achizițiilor de mobilier pentru baie, proporție ce ajunge până la 80% din vânzările acestui segment de produse. Motivul principal al acestei tendințe este faptul că albul se asortează cu orice culoare a faianței și creează impresia de spațiu. Tot din aceste considerente, majoritatea accesoriilor de baie alese de către români au un design minimalist. Pe de altă parte, cei care preferă mobilier de dimensiuni mai mari aleg culori diferite, cu preponderență cele care imită lemnul, completează specialiștii HORNBACH.

„Ca de fiecare dată, urmărim să oferim clienților o diversitate de produse, potrivite celor mai variate preferințe. Tocmai din acest motiv, gama de produse pentru amenajarea băii se extinde continuu cu modele noi, astfel încât clienții să găsească în magazinele noastre tot ce au nevoie“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al HORNBACH România.

Calitatea materialului folosit este esențială la mobilierul de baie, de aceea acesta trebuie tratat pentru a rezista la umezeala inevitabilă din baie. HORNBACH vine în întâmpinarea dorințelor clienților cu mobilierul Valbona, un concept ce le oferă posibilitatea de a-și personaliza cromatic baia în funcție de imaginație și preferințe. Astfel, corpurile acestui tip de mobilier pot fi găsite în două culori – alb și stejar ponderosa (un decor de lemn cu o nuanță de gri închis, foarte modern în ultimii ani) –, iar fronturile sunt disponibile în patru culori – alb lucios, turcoaz, stejar ponderosa și negru lucios. Un alt avantaj al mobilierului Valbona constă în baza lavoarului, adaptabilă oricărui tip de lavoar, inclusiv cel încastrabil, preferat de clienți în ultimii ani.

Specialiștii HORNBACH atrag atenția asupra necesității unui mobilier de calitate în baie, de aceea recomandă o atenție sporită în achiziționarea și întreținerea acestuia. Astfel, pentru a evita petele sau erodarea suprafețelor, mobilierul nu trebuie șters cu materiale abrazive, mai ales în cazul suprafețelor lucioase, sau cu substanțe care l-ar putea deteriora.

De asemenea, din punct de vedere estetic, se recomandă ca oglinda achiziționată să nu aibă aceeași dimensiune cu mobilierul, cu excepția situației în care se găsește în set, ci este de preferat să fie mai îngustă și însoțită de un sistem de iluminare, pentru a scoate în evidență mobilierul. În ceea ce privește accesoriile, se observă o tendință pentru achiziționarea produselor care se montează prin lipire și nu prin găurire.

În concluzie, HORNBACH sfătuiește clienții să-și aleagă cu grijă mobilierul de baie, să nu fie influențați numai de preț, calitatea acestuia fiind foarte importantă, datorită locului în care va fi amplasat.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Plante la birou si acasa, pentru o atmosfera transformata Plante la birou si acasa, pentru o atmosfera transformata
Espresseria de la Krups – Aroma unei dimineti de neuitat Espresseria de la Krups – Aroma unei dimineti de neuitat
CBRE, premiat pentru aducerea brandului Tati in Romania CBRE, premiat pentru aducerea brandului Tati in Romania
Europa Capital aduce in Romania 24 milioane euro pentru imobiliare Europa Capital aduce in Romania 24 milioane euro pentru imobiliare
Piata centralelor termice va atinge o valoare de peste 220 milioane de euro in 2008 Piata centralelor termice va atinge o valoare de peste 220 milioane de euro in 2008
Antreprenorii au ridicat piata materialelor de constructii Antreprenorii au ridicat piata materialelor de constructii

Vezi mai multe articole