on

Praktiker lanseaza o noua campanie promotionala cu mii de premii de sezon

06 iulie, 2015

comenteaza trimite unui prieten printeaza

București, iulie 2015 - Praktiker lansează campania promoțională a lunii iulie, prin care toți clienții care achiziționează produse în valoare de peste 200 RON primesc automat 1 L de bere Bucegi®. Campania se desfășoară în colaborare cu HEINEKEN România, în perioada 1 - 31 iulie 2015, în toate magazinele Praktiker din București și din ţară.

“Obiectivul nostru este să creăm o experiență de cumpărare completă pentru clienții Praktiker. Astfel, oferim o gamă extinsă de peste 40 000 de produse și servicii conexe, aducem tot timpul produse noi și ne extindem rețeaua, și poate cel mai important, oferim un preț corect. În plus, clienții care fac cumpărături în magazinele Praktiker primesc întotdeauna și un cadou” a declarat Mirela Ochiană, Marketing Manager Praktiker România.

Această inițiativă face parte din seria campaniilor prin care Praktiker dorește să premieze clienții fideli. Astfel, în luna aprilie, clienții Praktiker au primit cadou grătare și cărbuni, în luna mai, vouchere de combustibil LUKOIL, iar în luna iunie, cei care au achiziționat produse din magazinele Praktiker au fost recompensați cu produse de vacanță constând în palete de tenis, ping pong și saltele de plajă.

Campania se desfășoară pe toate canalele media: OOH, TV, radio etc.

În prezent, Praktiker are 28 de magazine în ţară şi în Bucureşti și se bucură de recunoștința și aprecierea clienților atât pentru gama extinsă de peste 40.000 de produse, cât și pentru calitatea acestora.

*Regulamentul integral al campaniei este disponibil în magazine sau pe www.praktiker.ro

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Praktiker lanseaza catalogul „Gradina si Camping” Praktiker lanseaza catalogul „Gradina si Camping”
Consumul de energie termica, mai mic cu 30% in ultima iarna Consumul de energie termica, mai mic cu 30% in ultima iarna
ABB preia business-ul de retele de comunicatii KEYMILE pentru a-si consolida portofoliul de retele digitale si focusul pe software ABB preia business-ul de retele de comunicatii KEYMILE pentru a-si consolida portofoliul de retele digitale si focusul pe software
Noi oportunitati pentru particulari la vinzarea casei pe internet Noi oportunitati pentru particulari la vinzarea casei pe internet
Ariston Thermo a prezentat la Mostra Convegno Expocomfort, cea mai mare expoziție din domeniu, noile produse din portofoliu Ariston Thermo a prezentat la Mostra Convegno Expocomfort, cea mai mare expoziție din domeniu, noile produse din portofoliu
Proprietarii care nu au autorizatie de construire pot fi reclamati la primarie Proprietarii care nu au autorizatie de construire pot fi reclamati la primarie

Vezi mai multe articole