on

Praktiker lanseaza o noua campanie promotionala cu mii de premii de sezon

06 iulie, 2015

comenteaza trimite unui prieten printeaza

București, iulie 2015 - Praktiker lansează campania promoțională a lunii iulie, prin care toți clienții care achiziționează produse în valoare de peste 200 RON primesc automat 1 L de bere Bucegi®. Campania se desfășoară în colaborare cu HEINEKEN România, în perioada 1 - 31 iulie 2015, în toate magazinele Praktiker din București și din ţară.

“Obiectivul nostru este să creăm o experiență de cumpărare completă pentru clienții Praktiker. Astfel, oferim o gamă extinsă de peste 40 000 de produse și servicii conexe, aducem tot timpul produse noi și ne extindem rețeaua, și poate cel mai important, oferim un preț corect. În plus, clienții care fac cumpărături în magazinele Praktiker primesc întotdeauna și un cadou” a declarat Mirela Ochiană, Marketing Manager Praktiker România.

Această inițiativă face parte din seria campaniilor prin care Praktiker dorește să premieze clienții fideli. Astfel, în luna aprilie, clienții Praktiker au primit cadou grătare și cărbuni, în luna mai, vouchere de combustibil LUKOIL, iar în luna iunie, cei care au achiziționat produse din magazinele Praktiker au fost recompensați cu produse de vacanță constând în palete de tenis, ping pong și saltele de plajă.

Campania se desfășoară pe toate canalele media: OOH, TV, radio etc.

În prezent, Praktiker are 28 de magazine în ţară şi în Bucureşti și se bucură de recunoștința și aprecierea clienților atât pentru gama extinsă de peste 40.000 de produse, cât și pentru calitatea acestora.

*Regulamentul integral al campaniei este disponibil în magazine sau pe www.praktiker.ro

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Salonul International de Mobila 2011 la Bucuresti Salonul International de Mobila 2011 la Bucuresti
Cantina moderna la fabrica Bosch din Blaj Cantina moderna la fabrica Bosch din Blaj
Peste 60.000 de vizitatori la cele mai importante evenimente din agricultura, alimentatie, ambalaje si bauturi Peste 60.000 de vizitatori la cele mai importante evenimente din agricultura, alimentatie, ambalaje si bauturi
Creditul pentru casa nu mai e rentabil. Chiria e mai ieftina - 23 Noiembrie 2009 Creditul pentru casa nu mai e rentabil. Chiria e mai ieftina - 23 Noiembrie 2009
Brico Dépôt introduce indicatorul „Stop Preț” la produsele din depozite și în cataloagele bilunare de trafic Brico Dépôt introduce indicatorul „Stop Preț” la produsele din depozite și în cataloagele bilunare de trafic
Profitul grupului Hornbach in primele noua luni a depasit nivelul din anul precedent Profitul grupului Hornbach in primele noua luni a depasit nivelul din anul precedent

Vezi mai multe articole