“Obiectivul nostru este să creăm o experiență de cumpărare completă pentru clienții Praktiker. Astfel, oferim o gamă extinsă de peste 40 000 de produse și servicii conexe, aducem tot timpul produse noi și ne extindem rețeaua, și poate cel mai important, oferim un preț corect. În plus, clienții care fac cumpărături în magazinele Praktiker primesc întotdeauna și un cadou” a declarat Mirela Ochiană, Marketing Manager Praktiker România.
Această inițiativă face parte din seria campaniilor prin care Praktiker dorește să premieze clienții fideli. Astfel, în luna aprilie, clienții Praktiker au primit cadou grătare și cărbuni, în luna mai, vouchere de combustibil LUKOIL, iar în luna iunie, cei care au achiziționat produse din magazinele Praktiker au fost recompensați cu produse de vacanță constând în palete de tenis, ping pong și saltele de plajă.Campania se desfășoară pe toate canalele media: OOH, TV, radio etc.
În prezent, Praktiker are 28 de magazine în ţară şi în Bucureşti și se bucură de recunoștința și aprecierea clienților atât pentru gama extinsă de peste 40.000 de produse, cât și pentru calitatea acestora.*Regulamentul integral al campaniei este disponibil în magazine sau pe www.praktiker.ro


 Miele confirma cresterea si la nivel de grup, +6,5% in 2020
				Miele confirma cresterea si la nivel de grup, +6,5% in 2020			 Pe 19 septembrie incepe cel mai mare eveniment de mobila din Romania
				Pe 19 septembrie incepe cel mai mare eveniment de mobila din Romania			 tIMOn: 500.000 euro, cea mai scumpa locuinta vanduta - 07 Decembrie 2009
				tIMOn: 500.000 euro, cea mai scumpa locuinta vanduta - 07 Decembrie 2009			 Saint-Gobain Romania primeste certificarea „Angajator de Top” pentru al saselea an consecutiv
				Saint-Gobain Romania primeste certificarea „Angajator de Top” pentru al saselea an consecutiv			 TIMON: Dezvoltatorii imobiliari fac glumite pe seama crizei - 30 Martie 2009
				TIMON: Dezvoltatorii imobiliari fac glumite pe seama crizei - 30 Martie 2009			










Comentarii
Nu exista comentarii.