on

GROHE instruieste viitorii instalatori impreuna cu Facultatea de Inginerie a Instalatiilor din Cluj si modernizeaza laboratorul pentru studentii acesteia

22 iulie, 2021

comenteaza trimite unui prieten printeaza

GROHE, cel mai important furnizor mondial de obiecte sanitare si un brand global dedicat furnizarii de produse inovatoare, sprijina Facultatea de Inginerie a Instalatiilor din cadrul Universitatii Tehnice din Cluj-Napoca prin crearea unui cadru de instruire de ultima generatie. Investitia companiei in acest demers se ridica la aproximativ 40.000 euro pentru dotarea laboratorului de practica cu trei bancuri de lucru cu obiecte si instalatii sanitare pentru toti studentii facultatii, dar si furnizarea de cursuri de invatare si formare. Aceasta initiativa face parte din programul „Instruire si educatie profesionala pentru instalatori GROHE - GIVE”.

Avand in vedere deficitul de instalatori calificati din industria sanitara, este mai important ca niciodata sa oferim un program atractiv de instruire care sa ii ajute pe tinerii studenti din domeniu sa isi construiasca un fundament solid pentru viitoarea cariera. Ne bucuram ca am lansat acest prim proiect impreuna cu Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca prin care vom atinge aprox. 100 de studenti anual, insa intentionam sa investim si in alte scoli, universitati din tara si astfel, sa contribuim la pregatirea a tot mai multi instalatori. Speram ca programul GROHE GIVE sa fie un suport real care sa ii convinga pe viitorii instalatori sa ramana in tara si sa lucreze pentru proiectele locale”, precizeaza Mihai Stanuica, Leader, Romania, Bulgaria, N. Macedonia & Moldova, LIXIL EMENA.

GROHE creeaza un mediu de formare pe deplin functional, cu echipamente moderne, materiale de instruire, sesiuni de training si o examinare scrisa care va stabili noi standarde in industrie. Cei care vor parcurge toate modulele si vor finaliza cursul de formare vor primi o certificare GROHE recunoscuta international, care le va oferi si un avantaj in viitoarea meserie, fiind complementara atestarii oferite de institutia de invatamant.

 

Chiar si dupa ce studentii si-au finalizat pregatirea GROHE, acestia vor primi asistenta - cu plasamente la un viitor loc de munca sau chiar cu un program de intership la unul dintre partenerii GROHE din industrie.

 

Dezvoltarea unor astfel de laboratoare este o prioritate pentru Facultatea de Inginerie a Instalatiilor. Am incercat si vom incerca in continuare sa completam si sa  modernizam baza materiala prin parteneriate incheiate cu companii din domeniul Instalatiilor pentru Constructii. Finalizarea laboratorului reflecta si deschiderea pe care o are facultatea/universitatea noastra catre latura practica a programelor de studii, care sa ii pregateasca pe studenti cu adevarat pentru piata muncii. Nu se poate face invatamant tehnic de calitate fara un parteneriat cu viitorii angajatori si fara o cooperare stransa cu companiile de profil prezente in regiune”, declara decanul Facultatii de Inginerie a Instalatiilor, Conf.dr.ing. Florin Domnita.

 

GROHE colaboreaza deja cu 26 de institutii care ofera instruire in domeniul instalatiilor sanitare in regiunea EMENA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), iar in urmatorii doi ani, reteaua urmeaza sa fie extinsa la peste 50 de scoli si colegii tehnice, oferind pentru mai mult de 5.000 de studenti pe an un viitor mai bun.


Cu o pregatire practica in conformitate cu cele mai recente standarde din industrie, GROHE doreste, de asemenea, sa aiba un impact pozitiv asupra transformarii sociale durabile.

Programul GIVE va uni toate eforturile noastre de formare profesionala si va ajuta tinerii din toate mediile, imbunatatind calitatea vietii pentru ei si pentru familiile lor. Oferim studentilor un program de instruire si educatie care ii va pregati sa devina instalatori calificati si vrem sa-i indrumam mai departe in cariera”, afirma Jonas Brennwald, lider LIXIL EMENA. „Pe langa initiativele precum„ GROHE ZERO ”si „Mai putin plastic”, unde sustinem conservarea resurselor si consumul durabil, dimensiunea sociala este o parte integranta a strategiei noastre de sustenabilitate. Sa dam inapoi societatii este vital pentru noi, la GROHE“.

 

Un inceput de cariera pentru tinerii profesionisti

 

Programul nostru ofera tinerelor talente formare practica care ii ajuta la inceputul carierei. Studentii vor dobandi cunostinte despre cele mai noi tehnologii si inovatii din domeniul sanitar. Acest lucru le va asigura ca sunt capabili sa instaleze si sa faca lucrari de mentenanta pentru gama noastra de produse in continua dezvoltare, inainte de a se angaja in viitoarele lor cariere din industria sanitara”, spune Christopher Penney, seful scolilor de instalatori LIXIL EMENA. „Suntem incantati sa oferim programul nostru de formare acreditat la nivel international mai multor studenti din regiunea EMENA prin deschiderea a 12 scoli suplimentare in 2021 si alte 12 in 2022.”


Despre GROHE
GROHE este un brand de renume mondial pentru solutii complete de baie, bucatarie si accesorii si are in total peste 7.000 de angajati in 150 de tari - 2.600 din acestia se afla in Germania. Din 2014 GROHE face parte din portofoliul celui mai puternic producator japonez de produse pionierat dedicate apei si locuintelor, LIXIL. Din dorinta de a oferi "Pure Freude an Wasser”, fiecare produs GROHE urmareste valorile de brand ale calitatii, tehnologiei, designului si durabilitatii. Puncte de atractie renumite, cum ar fi GROHE Eurosmart sau seria de termostate GROHE, precum si inovatiile revolutionare, cum ar fi sistemul de apa GROHE Blue, subliniaza expertiza companiei. Concentrat pe nevoile clientilor, GROHE creeaza astfel solutii de produse inteligente, durabile, care imbunatatesc viata si ofera o valoare adaugata relevanta - si poarta garantia calitatii „Made in Germany”: cercetarea, dezvoltarea si designul sunt ancorate ferm ca un proces integrat in Germania. GROHE isi ia foarte in serios responsabilitatea sociala si se concentreaza pe economisirea resurselor. Din aprilie 2020, brand-ul de produse sanitare produce CO2 neutru, la nivel mondial. GROHE si-a stabilit, de asemenea, obiectivul de a utiliza ambalaje de produse fara plastic pana in 2021. Numai in ultimii zece ani, mai mult de 490 de premii de design si inovare, precum si numeroase premii de sustenabilitate confirma succesul GROHE. GROHE a fost primul din industrie care a castigat premiul CSR al guvernului german si Premiul German de Sustenabilitate 2021 la categoriile ”Resurse” si ”Design”. Ca parte a campaniei de durabilitate si climat „50 de lideri sustenabili”, GROHE conduce, de asemenea, transformarea durabila.

Despre LIXIL
LIXIL realizeaza produse de pionierat dedicate apei si locuintelor, care solutioneaza zilnic provocarile din viata reala, facand ca locuintele mai bune sa devina o realitate pentru toata lumea, peste tot. Bazandu-ne pe mosternirea noastra japoneza, cream tehnologii de varf si inovam pentru a face produse de inalta calitate care transforma casele. Dar diferenta LIXIL este modul in care facem acest lucru; printr-un design cu sens, cu spirit antreprenorial, cu daruire pentru imbunatatirea accesibilitatii in toate si o crestere economica responsabila. Abordarea noastra prinde viata prin branduri de top din industrie, printre care INAX, GROHE, American Standard si TOSTEM. Peste 60.000 de colegi care opereaza in peste 150 de tari sunt mandri sa faca produse care ating viata a peste un miliard de oameni in fiecare zi. 

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Top 10: cele mai bune credite imobiliare Top 10: cele mai bune credite imobiliare
Conferinta de design 2019, Romexpo, 14 septembrie - Despre utilizarea si optimizarea spatiilor Conferinta de design 2019, Romexpo, 14 septembrie - Despre utilizarea si optimizarea spatiilor
Schimbare in top managementul Henkel Romania Schimbare in top managementul Henkel Romania
Doar contoarele de apa verificate inainte de iunie 2006 sunt valabile trei ani Doar contoarele de apa verificate inainte de iunie 2006 sunt valabile trei ani
La Cluj-Napoca a inceput implementarea unui program de refacere a fatadelor degradate La Cluj-Napoca a inceput implementarea unui program de refacere a fatadelor degradate
Falimentele agentiilor imobiliare au crescut cu 33% fata de anul trecut Falimentele agentiilor imobiliare au crescut cu 33% fata de anul trecut

Vezi mai multe articole