Kingfisher lanseaza la nivel international noua gama unificata pentru solutii outdoor

07 aprilie, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Primăvara aceasta Kingfisher lansează noua gamă unificată la nivel internațional, dedicată celor care vor să ofere o nouă dimensiune locuinței lor. Gama cuprinde soluții inovatoare outdoor, produse concepute pentru design-ul practic al grădinii.

Campania de comunicare desfășurată la nivel internațional în Marea Britanie, Franța și România, poartă semnătura celebrului regizor Dexter Fletcher și are la bază insight-uri asupra dorințelor reale pe care clienții le au. #IncepeCevaNou este un concept global, născut dintr-o idee simplă  – ”Home is where your heart is”.

În România, gama unificată de grădină Denia va fi disponibilă începând cu 8 aprilie, dată la care va fi lansat un nou spot TV. Spotul este creat pornind de la studii ample care au arătat că în orice colț al Europei, oamenii au aceleași așteptări în materie de amenajări exterioare.

“Lumea din jurul nostru se schimbă, iar acest lucru are un impact important asupra modului în care clienții noștri își duc viața. În ultimii doi ani, Kingfisher a realizat mai multe cercetări la nivel de grup, în peste 20.000 de case din Europa, cu scopul de a înțelege și cunoaște mai bine clientul - studiile au inclus peste 3.000 de discuții având ca element principal viziunea consumatorilor despre îmbunătățirea locuinței.

Dorim să ajutăm și să îi inspirăm pe oameni să realizeze mai mult. Punctul nostru de pornire au fost clienții și nevoile lor - noile noastre produse sunt bazate pe Oameni Reali, care au Case Reale și Nevoi Reale - și este important ca prin campaniile noastre să reflectăm acest lucru", a declarat Andreea Bălănescu, Marketing Director Brico Depot Romania.

Odată cu apariția noului catalog, valabil în perioada 8-20 aprilie, clienții pot achiziționa noul mobilier de grădină Denia, ce respectă cei mai importanți factori pentru amenajarea spațiului exterior: materiale de calitate care rezistă la intemperii și la condițiile de mediu, produse uşor de instalat, ghiduri și POS pentru explicarea etapelor principale ale proiectului. Mobilierul cuprinde masă extensibilă, scaune pliabile, bancă și ladă perne. Aceasta poate constitui un spațiu adițional de stocare având și funcționalitate de masă și bancă.

Produsele sunt ușor de asamblat și depozitat, și sunt realizate din lemn certificat si rezistent.

Totodată, în această perioadă, clienții pot achiziționa noile sisteme de furtune, derulatoare și conectică din marca Verve, plante de sezon, mașini de tuns iarba, dar și soluții adaptate șantierelor, ce acoperă o gamă completă de materiale de construcții, instalații și amenajare.

În România, campania va rula între 8 și 20 aprilie, în cele 15 magazine Brico Dépôt la nivel național.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

BIFE-SIM 2014 SI-A DESCHIS PORTILE! BIFE-SIM 2014 SI-A DESCHIS PORTILE!
Prima Deschidere HA.RO in Tara – Urmeaza Timisoara si Bucuresti si Online in Toata Tara! Prima Deschidere HA.RO in Tara – Urmeaza Timisoara si Bucuresti si Online in Toata Tara!
HUF HAUS a obtinut premiul „Home of the Future” pentru sistemul de incalzire cu gheata HUF HAUS a obtinut premiul „Home of the Future” pentru sistemul de incalzire cu gheata
Dezvoltator in insolventa ofer reducere de 5% pentru apartamente de aproape 200.000 euro - 12 Februarie 2009 Dezvoltator in insolventa ofer reducere de 5% pentru apartamente de aproape 200.000 euro - 12 Februarie 2009
eMAG Black Friday 2017: 2.000.000 de produse in oferta si reduceri totale de 40 de milioane de euro eMAG Black Friday 2017: 2.000.000 de produse in oferta si reduceri totale de 40 de milioane de euro
Platinum Group: Romanii au nevoie de apartamente cu 3 si 4 camere, dar nu si le permit - 04 Noiembrie 2009 Platinum Group: Romanii au nevoie de apartamente cu 3 si 4 camere, dar nu si le permit - 04 Noiembrie 2009

Vezi mai multe articole