Amenajarile cele mai profitabile nu sunt intotdeauna si cele mai costisitoare

07 august, 2008

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Daca doriti ca imbunatatirile pe care le aduceti casei dumneavoastra sa va aduca profit, atunci este obligatoriu sa va asigurati ca ele pot fi atractive pentru cat mai multi cumparatori. In cazul in care proprietatea pe care o detineti nu este la nivelul celor din zona in care este amplasata, atunci investitiile in imbunatatiri vor avea un randament mare. Daca, insa, diferenta de nivel nu este semnificativa, atunci randamentul va fi, in mod evident, mai scazut.

De fiecare data cand dorim sa vindem vreunul din bunurile noastre avem tendinta de a-l cosmetiza.  Atata vreme cat modificarile pe care le aducem nu contrasteaza flagrant cu originalul sau cu alte produse de gen. Cand vine vorba de o casa, evaluatorii imobiliari spun ca investitia intr-un acoperis nou este considerata a fi una neprofitabila.

Ei sustin ca nu multi cumparatori sunt interesati de materialele folosite si de calitatea acestora, ba dimpotriva sunt preocupati de lucrurile palpabile: de dimensiunea camerelor, de finisaje. Nici dotarile high-tech nu sunt vandabile. O casa mult prea inteligenta ii va face pe potentialii cumparatori sa ezite in a face pasul decisiv. La fel  se intampla atunci cand ne confruntam cu un produs pe care nu stim sa il folosim sau care ne ofera facilitati de care ne putem lipsi.

Pe de alta parte, astfel de tehnologii, foarte costisitoare atunci cand ies pe piata, sunt considerate depasite imediat ce apare o noua generatie. In mod evident, uzura morala determina scaderea valorii lor, iar investitia facuta initial nu mai poate fi recuperata.

Sursa: The Money Channel

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Luna si reducerile - locuintele noi se ieftinesc cu viteza, cele vechi mai batraneste - 05 octombrie 2010 Luna si reducerile - locuintele noi se ieftinesc cu viteza, cele vechi mai batraneste - 05 octombrie 2010
Titlul de proprietate, oferit pe principiul «primul venit, primul servit» Titlul de proprietate, oferit pe principiul «primul venit, primul servit»
BASF creeaza liniste totala la Muzeul Guggenheim BASF creeaza liniste totala la Muzeul Guggenheim
Imobiliarii, primele victime romanesti ale crizei mondiale Imobiliarii, primele victime romanesti ale crizei mondiale
Costul zugravirii scarii se imparte la toti proprietarii dupa cota-parte indiviza Costul zugravirii scarii se imparte la toti proprietarii dupa cota-parte indiviza
Wienerberger lanseaza Instacasa.ro, platforma virtuala cu recomandari pentru renovarea acoperisului si constructia casei tale Wienerberger lanseaza Instacasa.ro, platforma virtuala cu recomandari pentru renovarea acoperisului si constructia casei tale

Vezi mai multe articole